Δευ07212025

Last updateΤρι, 22 Ιουλ 2025 7am

Η πτώση του ναυτιλιακού συναλλάγματος και η Cosco

cosco 2Πτώση κατά 1,9 δισεκ. ευρώ σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2015, παρουσίασε το πλεόνασμα του ισοζυγίου υπηρεσιών, λόγω της σημαντικής μείωσης των καθαρών εισπράξεων από μεταφορές, η οποία οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στους περιορισμούς στην κίνηση κεφαλαίων.

Τα mega-ships απαιτούν και mega-υπηρεσίες

amvourgo limani 053678Νέο πεδίο προβληματισμού για το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρονται από τους λιμένες κατά τους κατάπλους των mega-ships έχει προκαλέσει μεταξύ υψηλόβαθμων στελεχών του λιμενικού τομέα η «είσοδος» στη «νέα εποχή».

«Αυτόνομα» πλοία, big data και cyber security

imoΝα θέσει υψηλά στάνταρ ασφαλείας για την επικοινωνία πλοίων με τα κεντρικά υπολογιστικά συστήματα στα γραφεία τους με στόχο να αποφευχθούν cyber απειλές και όχι μόνο κάλεσε τον ΙΜΟ η Transas.

Εμπορευματοκιβώτια: «Άνοιξη» από του χρόνου διαβλέπουν μελέτες

hanjin vessel mggΑναλύσεων συνέχεια για τον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων με το ερώτημα να πλανάται αν αυτός θα αντέξει μία δεύτερη περίπτωση όπως αυτή της Hanjin.

Προωθεί το LNG η CMA CGM

CMA CGM BENJAMIN FRANKLIN Copyright Port of LA 2 lightΜνημόνιο συνεργασίας μεταξύ της CMA CGM και της ENGIE υπεγράφη χθες , όπως αναφέρει το shipandbunker.com, με στόχο την διερεύνηση της επέκτασης της χρήσης υγροποιημένων αερίων (LNG )ως καυσίμου για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Ο λαϊκισμός πρόδρομος του εμπορικού προστατευτισμού- Οι επιπτώσεις στη ναυτιλία

Q Ioannari Hawaii 1024x689Η άνοδος του λαϊκισµού σε πολλές ανεπτυγμένες οικονοµίες, αποτελεί τον πρόδροµο για την αύξηση του Εµπορικού Προστατευτισµού ενώ η δυνατότητα των Κεντρικών Τραπεζών να αντιµετωπίσουν τις δυσµενείς για την ανάπτυξη αναταράξεις είναι περιορισµένη, τονίζει στην εβδομαδιαία ανασκόπηση αγοράς πλοίων ο Γιώργος Λογοθέτης, οικονομικός αναλυτής του ναυλομεσιτικού οίκου «G. Moundreas».

Κοινή πρόταση για δίκαιη συνεισφορά της ναυτιλίας κατά της κλιματικής αλλαγής

naftilia 00998877Κοινή πρόταση για μία δίκαιη συνεισφορά της ναυτιλίας στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, κατέθεσαν στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό, τον ΙΜΟ, οι πέντε μεγαλύτερες ναυτιλιακές οργανώσεις, BIMCO, Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS), Intercargo, Intertanko και Παγκόσμιο Συμβούλιο Ναυτιλίας (World Shipping Council).

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ