Τρι05072024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Αρκτικές ρότες: Και η NASA στο παιχνίδι των στοιχείων

1635488Ενδεχομένως και νωρίτερα του 2050 θα είναι εφικτή η πλεύση για συμβατικά non-icebreaker πλοία σε αρκτικές ρότες καθώς υπολογίζεται ότι οι πάγοι θα λιώνουν για μεγαλύτερη χρονική περίοδο κατ έτος ελέω του φαινομένου του θερμοκηπίου.

Χαιρετίζει τις δηλώσεις Βενιάμη για την απασχόληση των ναυτικών, ο Δρίτσας

dritsasΣχολιάζοντας τη χθεσινή δήλωση του Προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών κ. Θεοδώρου Βενιάμη (διαβάστε εδώ), ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θοδωρής Δρίτσας έκανε την παρακάτω δήλωση:
«Θεωρώ ότι η δήλωση του Προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών κ. Θεδώρου Βενιάμη στέλνει προς όλες τις κατευθύνσεις ένα πολύ θετικό, ουσιαστικό και αισιόδοξο μήνυμα.
Διαφαίνεται ότι οι πολύπλευρες προσπάθειες που συστηματικά και δημόσια καταβλήθηκαν, από το 2015 μέχρι σήμερα, οδηγούν πλέον σε ωρίμανση κοινών -πιστεύω- στόχων για την αναζωογόνηση της ελληνικής ναυτοσύνης με παράλληλη διατήρηση και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής ναυτιλίας.
Η Κυβέρνηση χαιρετίζει τη δήλωση αυτή με την προσδοκία και την ενθάρρυνση, το συντομότερο δυνατόν, να υπογραφεί μια νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που θα προβλέπει μεταξύ άλλων τη δραστική αύξηση του αριθμού των Ελλήνων ναυτικών στα με ελληνική σημαία αλλά και γενικότερα στα ελληνόκτητα πλοία, επιβεβαιώνοντας επιλογές που είναι μακροπρόθεσμα βιώσιμες και συμβατές με την παράδοση της ελληνικής ναυτιλίας.
Ρεαλισμός, ανταγωνιστικότητα και ελληνική ναυτοσύνη μπορούν και πρέπει να μην είναι στόχοι αντιτιθέμενοι. Η Ελληνική Ναυτιλία είναι σε θέση να κατακτήσει μια ακόμη νέα, φιλόδοξη, παγκόσμια πρωτιά και σε αυτό το πεδίο. Η ελληνική κοινωνία είναι βέβαιο ότι θα επικροτήσει με ενθουσιασμό μια τέτοια κατάκτηση, θα τη στηρίξει και θα αποδώσει τα εύσημα στους πρωταγωνιστές, Έλληνες πλοιοκτήτες και ναυτικούς.»

Ακύρωσε μια ακόμη παραγγελία πλοίου η Euroseas

euroseas48bΗ Euroseas, η εισηγμένη στον NASDAQ ναυτιλιακή εταιρεία του Αριστείδη Πίττα, προχώρησε στην ακύρωση του συμβολαίου για την ναυπήγηση ενός Ultramax drybulk πλοίου, το Hull Number DY 161, που ήταν υπό κατασκευή στα ναυπηγεία Dayang αλλά καθυστέρησε η παράδοση.

Στο σφυρί βγήκαν ναυτιλιακά δάνεια ελληνικών συμφερόντων

vessel 00535Ναυτιλιακά δάνεια ύψους 3 δισ ευρώ, τα οποία συνδέονται με ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες, ψάχνει, εδώ και λίγο καιρό, να πουλήσει η Royal Bank of Scotland (RBS). Αποδέκτες της προσπάθειας της είναι κυρίως αμερικανικά funds, τα οποία έχουν εκφράσει σχετικό ενδιαφέρον. Πρόκειται για δάνεια τα οποία έχουν καλές τιμές στην αγορά, για τον λόγο ότι έχουν πολύ υψηλές διασφαλίσεις. Γι αυτό και οι τράπεζες επιδιώκουν τη ρευστοποίηση τους.

Θ. Βενιάμης «...Η ελληνόκτητη εμπορική ναυτιλία έχει αποδεδειγμένα τη δυναμική να προσφέρει νέες θέσεις εργασίας...»

«Προϋπόθεση για την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας είναι η συμφωνία νέων ρεαλιστικών όρων, οι οποίοι να λαμβάνουν υπόψη τα δεδομένα στην ελληνική και διεθνή ναυτιλιακή αγορά εργασίας».

«Παγιδεύτηκαν» σε πλοία της Hanjin προϊόντα της Samsung

Hanjin Shippings 13100 TEU Vessel Hanjin Sooho 700x467Ηλεκτρονικές συσκευές και προϊόντα της Samsung αξίας της τάξης των 38 εκατομμυρίων δολαρίων βρίσκονται «παγιδευμένα» σε πλοία της Hanjin όπως το Bloomberg μετέδωσε επικαλούμενο ανακοίνωση της Samsung.

Ιδιωτικό παγοθραυστικό αναψυχής από ολλανδικά ναυπηγεία

seaxplorer idiotiko pagothraustiko anapsuxisΣίγουρα, όταν ακούει κανείς για σκάφος αναψυχής δεν πάει το μυαλό του σε παγοθραυστικό, αλλά όπως φαίνεται υπάρχει κοινό και για αυτή την ιδιαίτερη κατηγορία: Το SeaXplorer κατασκευάζεται από τα ολλανδικά ναυπηγεία DAMEN, και, όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του New Atlas, σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την AMELS, την EYOS Expeditions και την Azure Yacht Design & Naval Architecture. Οι αγοραστές θα είναι σε θέση να διαλέξουν μεταξύ τριών διαφορετικών μεγεθών, μήκους από 65 μέχρι 90 και 100 μέτρα, με τη μεγαλύτερη έκδοση να μπορεί να υποστηρίξει 30 επιβάτες και 50 άτομα πλήρωμα.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ