Τετ04242024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Η INTERCARGO και η RightShip εγκαινιάζουν το Dry Bulk Centre of Excellence (DBCE)

intercargo 00Σήμερα, η RightShip, η κορυφαία παγκόσμια ψηφιακή ναυτιλιακή πλατφόρμα με επίκεντρο το ESG, και η INTERCARGO, η Διεθνής Ένωση Πλοιοκτητών Ξηρού Φορτίου, εγκαινιάζουν με υπερηφάνεια το Dry Bulk Centre of Excellence (DBCE), έναν ανεξάρτητο, μη κερδοσκοπικό βιομηχανικό οργανισμό αφιερωμένο στη διαχείριση του πλαισίου Dry Bulk Management Standard (DryBMS).

Προσπάθεια περιορισμού της ευθύνης με νόμο του 1851

0baltimoreΚαι ενώ οι συζητήσεις και οι εκτιμήσεις περί του κόστους αποκατάστασης της γέφυρας Francis Scott Key Bridge της Βαλτιμόρης καλά κρατούν ο ιδιοκτήτης του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Dali κατέθεσε ομοσπονδιακή αγωγή για να περιορίσει την ευθύνη για την καταστροφή της γέφυρας.

Λιμάνι Βαλτιμόρης – Ανοίγει «ρηχός» δίαυλος

0baltimoreΤο Σώμα Μηχανικών των ΗΠΑ, το οποίο εργάζεται για την απομάκρυνση των συντριμμιών της γέφυρας Francis Scott Key της Βαλτιμόρης, θα ανοίξει σύντομα ένα προσωρινό κανάλι στη βορειοανατολική πλευρά του κύριου καναλιού πρόσβασης.

Νέο Δ.Σ στην Ένωση για τη Ναυτική Διαιτησία

0Εν67Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης για την Ναυτική Διαιτησία που προέκυψε από τις τελευταίες Αρχαιρεσίες της 27ης Μαρτίου 2024, συγκροτήθηκε σε Σώμα.

Στη συνεδρίαση του ΔΣ του ΝΕΕ συμμετείχε πρώτη φορά ο Διοικητής του ΝΑΤ

0NAT4aΟ Διοικητής και Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ) κ. Κωνσταντίνος Τσαγκαρόπουλος συμμετείχε στην χθεσινή πρώτη, μετά τη συγκρότησή του, συνεδρίαση του νέου Δ.Σ. του Ναυτικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος (ΝΕΕ), κατόπιν της πρωτοβουλίας και ιδιαίτερα τιμητικής πρόσκλησης που του απηύθυνε ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΝΕΕ, Δρ Γεώργιος Δ. Πατέρας.

Οι Χούθι «φρέναραν» και τις διαλύσεις boxships

scrap 434Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα και οι υψηλότεροι ναύλοι αποθαρρύνουν τους πλοιοκτήτες από τη διάλυση παλαιότερων boxships, με αποτέλεσμα την έλλειψη χωρητικότητας που πωλείται για scrap, παρά το γεγονός ότι οι αγοραστές προσφέρουν υψηλότερες τιμές.

Η “ώρα” των ασφαλιστών και αντασφαλιστών

0baltimoreΠερίπου 80 ασφαλιστές και αντασφαλιστές θα εμπλακούν στο θέμα της καταβολής αποζημιώσεων αλλά και στο πού αυτές θα καταβληθούν όσον αφορά στο ατύχημα της Βαλτιμόρης όπου το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων “Dali” προκάλεσε την κατάρρευση της γέφυρας αλλά και το θάνατο έξι ατόμων.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ