Σαβ11232024

Last updateΣαβ, 23 Νοε 2024 4pm

Άνοδος για τα περισσότερα μεγέθη στην Αγορά Ξηρού Φορτίου

Bulk carrier 1Ιάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Chartering broker Thenamaris (Ships Management) Inc.
Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst

Οι κακές καιρικές συνθήκες, κατά την Άνοιξη, στην Δυτική Αμερική, έχουν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία προβλημάτων στο σύστημα logistics μέσω των ποταμών της περιοχής, αλλά και τη μείωση της καλλιεργήσιμης έκτασης σε πολλές αμερικάνικες πολιτείες.

Ηρεμία επικράτησε στην αγορά Ε/Κ

0κουτιάΙάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Chartering broker Thenamaris (Ships Management) Inc.
Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst

Υποτονικά ξεκίνησε η αγορά εμπορευματοκιβωτίων, αυτή την εβδομάδα, επηρεασμένη από το κλίμα των προηγούμενων ημερών. Ωστόσο, στα μέσα της εβδομάδας παρατηρήθηκε αύξηση της ζήτησης, κυρίως για PMXs.

Ηπιότερες τάσεις στην Αγορά Ξηρού Φορτίου

bulk ships 000Ιάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Chartering broker Thenamaris (Ships Management) Inc.
Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst

Σταθερότητα εμφανίζουν οι εξαγωγές σόγιας της Βραζιλίας, σύμφωνα με τα στοιχεία του 1ου 5μήνου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Σταθερός είναι και ο όγκος τω φορτίων ανά διαδρομή, δηλαδή το μεγαλύτερο μέρος (80%) κατευθύνεται στην Ασία και το μικρότερο μέρος προς την Ευρώπη και τη Μεσόγειο.

Ο εμπορικός πόλεμος Αμερικής –Κίνας επιβραδύνει την αγορά Ε/Κ

0κουτιάΙάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Chartering broker Thenamaris (Ships Management) Inc.
Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst

Ο εμπορικός πόλεμος μεταξύ Αμερικής –Κίνας φαίνεται πως έχει επιβραδύνει την πορεία της αγοράς των εμπορευματοκιβωτίων, η οποία το τελευταίο διάστημα έχει χάσει τη δυναμική της. Κατά το 1ο 5μηνο οι εξαγωγές της Κίνας προς τις Η.Π.Α., σε TEUs, έχουν μειωθεί πάνω από 6%, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Αγορά Ξηρού Φορτίου: Αυξάνονται οι διαλύσεις πλοίων

Bulk carrier 1Ιάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Chartering broker Thenamaris (Ships Management) Inc.
Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst

Αύξηση καταγράφουν οι διαλύσεις των πλοίων και ιδιαίτερα στα Capes. Αναλυτικότερα, ενώ το 2018 οδηγήθηκαν στη φλόγα του διαλυτή 45 πλοία (αντιστοιχούν σε 4,5 εκατ. τόνους χωρητικότητας), κατά το 1ο 5μηνο του 2019, ήδη, έχουν διαλυθεί 43 πλοία (αντιστοιχούν 4,8 εκατ. τόνους χωρητικότητας).

Οι αργίες συγκράτησαν την αγορά εμπορευματοκιβωτίων στα ίδια επίπεδα

0κουτιάΙάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Chartering broker Thenamaris (Ships Management) Inc.
Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst

Στο πρόσφατο συνέδριο του THESEANATION «GREEK SHIPPING SUMMIT-2020: The Wind Of Change in Global Shipping» εκφράστηκαν οι προβληματισμοί ολόκληρης της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας για τις συνέπειες της επιβολής των νέων περιβαλλοντικών κανονισμών του ΙΜΟ.

Αγορά Ξηρού Φορτίου: Αύξηση των σιτηρών από την Ανατολική Ακτή της Βορείου Αμερικής (ECSA)

Bulk carrier 1Ιάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Chartering broker Thenamaris (Ships Management) Inc.
Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst

Αύξηση κατέγραψαν, για ακόμα μία χρονιά, οι μεταφορές σιτηρών από την Ανατολική Ακτή της Βόρειας Αμερικής (ECSA) προς την Ασία. Η αύξηση αυτή ξεπέρασε το 10%, σε σχέση με το 2015, και τα πλέον ευνοημένα μεγέθη ήταν τα PMXs και τα KMXs.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ