Πεμ01162025

Last updateΠεμ, 16 Ιαν 2025 8pm

Επιμηκύνει πλοία της και η CMA CGM

00002cma cgmΜετά την MSC και η CMA CGM επέλεξε σύμφωνα με τα στοιχεία να επιμηκύνει τέσσερα πλοία της με δυναμικότητα 13.000 TEU’s σε 17.000 TEU’s στο Qingdao Beihai Shipbuilding Heavy Industry.

Εμπορευματοκιβώτια: Ανταγωνισμό «βλέπει» ο Drewry

01075885 εμπορευματοκιβωτίαΑνταγωνιστικότητα στο τομέα των εμπορευματοκιβωτίων «βλέπει» ο Drewry παρά τις συγχωνεύσεις που έχουν σημειωθεί μέχρι τώρα και οι οποίες δημιούργησαν τις «συμμαχίες».

Φοβίζει το… overcapacity

Cosco AsiaΜέσα στο 2019 «έσπρωξε» τις παραδόσεις νεότευκτων πλοίων της η COSCO καθώς φαίνεται να υπάρχουν φόβοι για overcapacity μετά και την πρόσθεση του δυναμικού της OOCL.

Πόλεμος τιμών;

01075885 εμπορευματοκιβωτίαΝέες ναυπηγήσεις, υφιστάμενες παραδώσεις νεότευκτων, προφορά προς ζήτηση. Το μίγμα φαντάζει «εκρηκτικό» σύμφωνα με δεδομένα του BIMCO και του Alphaliner που εδράζουν σε στοιχεία για τον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων.

Ένα κερδοφόρο 2018

041 MSC OSKARΚερδοφόρο εκτιμάται ότι θα είναι το τρέχον έτος για τον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων ο οποίος και θα συνεχίσει τις συνενώσεις αλλά και τις εξαγορές μικρότερων εταιριών.

Εμπορευματοκιβώτια: Ένα «μεικτό» 2018 για τις γραμμές Ασίας-Ευρώπης

idiotikopoiisi limaniΚαι ενώ οι προβλέψεις για τις ναυλαγορές και τη διακύμανσή τους στο τρέχον έτος συνεχίζουν θετικές, παρά τις συζητήσεις περί του κινδύνου από το νεότευκτο τονάζ, ένας νέος κύκλος συζητήσεων για τις γραμμές Ασίας-Ευρώπης ξεκίνησε.

Ναυτιλία: Πόσο θα... κοστίσουν οι νέοι κανονισμοί

01075885 εμπορευματοκιβωτίαΤο κόστος συμμόρφωσης με νέους κανονισμούς δεν ήταν ποτέ τόσο υψηλό για τη ναυτιλία και μπορεί να φτάσει σε δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια βάση, σύμφωνα με εκτιμήσεις νηογνωμόνων και αναλυτών.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ