Παρ08082025

Last updateΠαρ, 15 Αυγ 2025 7am

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Τα μέλη της Παιδικής HELMEPA ζωγραφίζουν για το θαλάσσιο κόσμο!

vraveio helmepa eeΟλοκληρώθηκε ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ζωγραφικής της Παιδικής HELMEPA με θέμα: «Τι πλούσιος που είναι ο βυθός, θαλάσσιος κόσμος μαγικός!». Οι μικροί εθελοντές του Προγράμματος αποτύπωσαν στο χαρτί τη μαγεία του βυθού και του θαλάσσιου κόσμου και με τα έργα τους μας θύμισαν γιατί οφείλουμε να τους προστατεύουμε.

ΕΒΕΠ: Καμιά «κόντρα» με Πιτσιόρλα

korkidis 0052Δεν υπήρξε εχθρικό κλίμα, αλλά ούτε και κάποια κόντρα μεταξύ της διοίκησης του ΕΒΕΠ, αλλά και μελών του με τον υφυπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης κ. Στέργιο Πιτσιόρλα κατά την διάρκεια της επίσκεψης του στον Πειραιά, αναφέρει σε επιστολή του προς το TheSeaNation ο Πρόεδρος του ΕΒΕΠ κ. Βασίλης Κορκίδης με αφορμή σχετικό ρεπορτάζ σύμφωνα με το οποίο κατά την διάρκεια της συνάντησης αυτής υπήρξε ένταση.

Εξυπνότερο… και όχι μεγαλύτερο

8888computerΔεν εξασφαλίζει πάντα το μέγεθος την ανταγωνιστικότητα αλλά η κατάλληλη αξιοποίηση της πληροφορίας τη δεδομένη στιγμή και πριν ο «αντίπαλος» την αξιοποιήσει.

Ενισχύεται η διμερής ναυτιλιακή συνεργασία Ελλάδας - Ιράκ

koyroumplis irakΟ Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Κουρουμπλής συναντήθηκε με τον Υπουργό Μεταφορών του Ιράκ κ. Kadhum Finjan Al Hamami, επικεφαλής πολυμελούς ιρακινής αντιπροσωπείας.

Διερύνεται η συνεργασία ΟΛΠ-Carnival- Στον Πειραιά και το “Majestic Princess”

Riga saganiO Πειραιάς υποδέχθηκε την Κυριακή 30 Απριλίου το νεότευκτο κρουαζιερόπλοιο “Majestic Princess” το οποίο έχει προγραμματίσει για φέτος κρουαζιέρες από το λιμάνι του Πειραιά. 

Στο portfolio της CMA CGM το Mundra Port

CMA CGM BENJAMIN FRANKLIN Copyright Port of LA 2 lightΈνα joint venture agreement για την διαχείριση του container terminal (CT4) στο μεγαλύτερο για τον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων Ινδικό Mundra Port υπέγραψε η CMA CGM.

«Κατάρρευση -99,6% για τους εφοδιασμούς πλοίων γραμμών εξωτερικού με ελληνικά προϊόντα»- Παρεμβάσεις του ΠΣΕΠΕ για τη σύνδεση εξαγωγών-ναυτιλίας

efodiasmosΣε εκμηδενισμό των εξαγωγών/εφοδιασμών πλοίων οδηγεί η στρεβλή ενσωμάτωση και μη εφαρμογή κοινοτικών οδηγιών και κανόνων στο εθνικό δίκαιο της Ελλάδας, οδηγώντας σε απώλειες της τάξης του 99,6% (ή σωρευτικά κατά 366 εκατ. ευρώ) σε σχέση με το 2012 και στερώντας την πρόσβαση των ελληνικών προϊόντων στα κρουαζιερόπλοια, αλλά και σε άλλες κατηγορίες πλοίων (yachts, αλιευτικά και πολεμικά) που προσεγγίζουν κάθε χρόνο το ελληνικά λιμάνια.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter