Παρ01172025

Last updateΠαρ, 17 Ιαν 2025 8pm

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Πάνω από 80 δισ. δολ ξοδεύει η Cosco για να αγοράσει θυγατρικές της στο εξωτερικό

cosco logoΕνώ αύριο Τετάρτη 10 Αυγούστου στις 10 το πρωί αναμένεται ο νέος πρόεδρος της ΟΛΠ ΑΕ Wan Min να χτυπήσει το κουδούνι έναρξης της συνεδρίασης στο Χρηματιστήριο Αθηνών, η Cosco διεθνώς προβαίνει σε μία σειρά διευθετήσεων των σχέσεων της με τις θυγατρικές της ξοδεύοντας πάνω από 80,5 δις. δολ.

Γράφουν ζημιές οι ναυτιλιακές ξηρού φορτίου της Wall Street

bdi123Ζημιές, ζημιές και reverse split σαν αποτέλεσμα της μεγάλης πτώσης της τιμής των μετοχών τους περιλαμβάνει το μενού ορισμένων ναυτιλιακών εταιρειών που διαχειρίζονται πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο της Wall Street της Νέας Υόρκης.

Στη Hyundai για δυο VLCC η Almi Tankers

hyundaiheavyΠανηγυρίζουν τα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries.καθώς κέρδισαν την πρώτη παραγγελία VLCC για φέτος.

Κυβερνο-απειλές: Ποιες οι νέες μορφές τους;

cid image001 jpg01CFBA36Η τεχνολογία προχωρά, το software επιδέχεται συνεχών update αλλά τα ίδια update δέχονται και οι κυβερνο-απειλές. Στην τελευταία «διαπίστωση» συμφωνούν απόλυτα εξειδικευμένα στελέχη σε παγκόσμια κλίμακά που μελετούν τις πιθανές και απίθανες κυβερνο-απειλές είτε αυτές αφορούν στον τομέα της ναυτιλίας είτε γενικότερα σε άλλους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας.

Εκπαιδεύει η Hapag-Lloyd

Operation CentreΣτην εκπαίδευση και δη των στελεχών της κυρίως των νέων επενδύσει σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές και η Hapag-Lloyd στο πλαίσιο μία γενικότερης προσπάθειας να διαδραματίζει στο μέλλον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ΕΕ.

Θετικές προσδοκίες για το χύδην ξηρό φορτίο από την Drewry

dry bulkΗ αύξηση του εμπορίου και της προσφοράς θα στηρίξει την ανάκαμψη των ναύλων στις μεγάλες ναυτιλιακές γραμμές μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου, καθώς η Κίνα αναμένεται να εισάγει περισσότερο άνθρακα και σιδηρομετάλλευμα για περιβαλλοντικούς λόγους σύμφωνα με πρόσφατο report της εταιρείας συμβούλων Drewry.

Δυσοίωνες προβλέψεις για το μέλλον του ναυτιλιακού κλάδου

container 8425Ένα από τα χειρότερα εξάμηνα βίωσαν οι ναυλαγορές κατά το πρώτο μισό του 2016. Δυσοίωνο εκτιμάται πως θα είναι και το δεύτερο μισό του έτους. Τα ημερήσια έσοδα των ποντοπόρων πλοίων εμφανίζονται σημαντικά κάτω των μακροχρόνιων μέσων όρων και οι επενδύσεις σε νεότευκτα στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων τριών και πλέον δεκαετιών.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter