Τρι07292025

Last updateΠεμ, 31 Ιουλ 2025 7am

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Επιλογή ΜΑΝ για τα 23άρια της MSC

0MAN ENGINEΜια G-type μηχανή MAN B&W 11G95ME-C9.5 επέλεξε η MSC για κύρια μηχανή που θα τοποθετηθεί στα έντεκα συνολικά υπό κατασκευή πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με μεταφορική ικανότητα 23.000 TEU’s.

Π. Κουρουμπλής: «Ιστορικής σημασίας η συμφωνία στον ΙΜΟ για τη μείωση των εκπομπών αερίων ρύπων της ναυτιλίας»

kouroumplis 6665Η 72η σύνοδος της Επιτροπής Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) έλαβε χώρα στην έδρα του Οργανισμού στο Λονδίνο κατά το χρονικό διάστημα από 9 έως 13 Απριλίου 2018 με τη συμμετοχή περισσοτέρων των 150 Κρατών Μελών του Οργανισμού.

Συμφωνία sale and leaseback από την Navios Acquisition, αξίας 71,5 εκατ. δολ

fragou2154Η Navios Maritime Acquisition Corporation η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία της Αγγελικής Φράγκου ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε μια συμφωνία sale and leaseback αξίας 71,5 εκατ. δολ για τέσσερα MR2 product tankers.

Γ.Πλακιωτάκης: “Εκτός πραγματικότητας οι θριαμβολογίες για το Σαρωνικό”

0plakiotakisΟ Τομεάρχης Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λασιθίου Γιάννης Πλακιωτάκης, με αφορμή τις δηλώσεις του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Κουρουμπλή, σχετικά με την απορρύπανση του Σαρωνικού Κόλπου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Παραίτηση Χριστοστόμου από την CLIA

0χρισοστόμου Η παραίτηση από τα καθήκοντα του γ.γ. της Cruise Line Industry Association (CLIA) του κ. Α. Χρυσοστόμου , ο οποίος επιστρέφει στην Κύπρο προκειμένου να δραστηριοποιηθεί στο ναυτιλιακό τομέα έγινε γνωστή νωρίτερα.

ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκε 0,7% η δύναμη του εμπορικού στόλου

deksamenoploio pontoporos nautilia emporikos stolosΗ Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοίνωσε τη δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου (πλοία 100 Κ.Ο.Χ.1 και άνω) για τον μήνα Φεβρουάριο 2018.

«Φοβίζουν» οι αργοί ρυθμοί διαλύσεων boxships

anakyklosi ploion 000Νέο «καμπανάκι κτύπησε» ο Alphaliner για τους ρυθμούς διαλύσεων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και των κινδύνων που ελλοχεύουν για διατάραξη του ισοζυγίου προσφοράς ζήτησης άρα και των τιμών ναύλωσης.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter