Σαβ01112025

Last updateΠαρ, 10 Ιαν 2025 11pm

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Κέρδη για την United Maritime

0united maritime 768x512Η United Maritime Corporation, ανακοίνωσε σήμερα τα οικονομικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο και πρώτο εξάμηνο του 2024.

Σε κερδοφόρα πλεύση η Seanergy

0tsantanis stamatisΟικονομικά αποτελέσματα δημοσιοποίησε σήμερα η Seanergy. Ειδικότερα όπως αναφέρει στην ανακοίνωση η Seanergy Maritime Holdings Corp. κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2024, ο καθαρός κύκλος εργασιών της Εταιρείας ανήλθε στα 43,1 εκατ. δολάρια έναντι 28,3 εκατ. δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο του 2023, σημειώνοντας 52% αύξηση.

ΥΝΝΠ:1.500.000 € για το επίδομα σίτισης των σπουδαστών των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού

0aen aspropyrgosΕγκρίθηκε από τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστο Στυλιανίδη, η χρηματοδότηση για την ένταξη της πράξης «Επίδομα σίτισης σπουδαστών Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) εκπαιδευτικού έτους 2023-2024» (Κωδικός Π.Σ. Ε.Π.Α. 5224326), η οποία ανέρχεται στο ποσό των 1.500.000 €.

Ανοίγουν ναυπηγεία στην Κίνα

0MSC GulsunΗ MB Shipbroking, παλαιότερα γνωστή ως Maersk Broker, αναφέρει ότι η Jiangsu Rongsheng Heavy Industries, κάποτε το μεγαλύτερο ιδιωτικό ναυπηγείο της Κίνας, πρόκειται να ανοίξει ξανά με τη μεγαλύτερη γραμμή εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο (MSC) ως έναν από τους πρώτους πελάτες της.

Κόπηκε ο χάλυβας για το πρώτο Pctc "ammonia ready" του Ομίλου Grimaldi P

grimaldi kopiΟ όμιλος Grimaldi ανακοίνωσε την τελετή κοπής των λαμαρινών για το πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων (Pure car truck carrier) Grande Tianjin στις 18 Ιουλίου.

Διώρυγα του Παναμά: Ακόμη πιο κοντά στην κανονικότητα

panama diorygaΗ Αρχή Διώρυγας του Παναμά (ACP) αύξησε τον αριθμό των ημερήσιων διελεύσεων και το μέγιστο βύθισμα των δεξαμενών neopanamax, φέρνοντας την διώρυγα ένα βήμα πιο κοντά στην κανονική λειτουργία μετά την ιστορική ξηρασία του περασμένου έτους.

Καμία ανησυχητική υπερσυγκέντρωση

0Containers stackedΚαμία υπερσυγκέντρωση στη δύναμη των carriers δεν διαπίστωσε η Sea-Intelligence η οποία και εξέτασε εάν η «αναταραχή» των τελευταίων τεσσάρων ετών οδήγησε τους μεγαλύτερους carriers να αυξήσουν την κυριαρχία τους έναντι των μεσαίων ή ήταν μια ευκαιρία για τους μεσαίου μεγέθους carriers να κερδίσουν έδαφος έναντι των μεγάλων.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter