Τετ09102025

Last updateΠεμ, 11 Σεπ 2025 7am

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Με το δάκτυλο στη σκανδάλη…

0ΧούθιΘα «κλείσει» και πάλι η Ερυθρά Θάλασσα; Το ερώτημα αυτό πλανάται στα ναυτιλιακά γραφεία των τακτικών γραμμών, και όχι μόνο, καθώς οι Χούθι επίσημα πλέον διεμήνυσαν ότι θα υποστηρίξουν το Ιράν.

Tο Δίκτυο Ασφάλειας Δεξαμενόπλοιων της BIMCO ασχολείται με την επιχειρησιακή ετοιμότητα για εναλλακτικά καύσιμα

0Tanker deckΗ 10η συνάντηση του Δικτύου Ασφάλειας Δεξαμενόπλοιων της BIMCO πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 12 Ιουνίου 2025, συγκεντρώνοντας μέλη από όλη τη βιομηχανία δεξαμενόπλοιων για να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με την επιχειρησιακή ασφάλεια στο πλαίσιο των εναλλακτικών καυσίμων.

Σύγκρουση πλοίων στο στενό του Ορμούζ

0tankerΜεγάλη ανησυχία προκάλεσε προσωρινά χθες το βράδυ η φήμη ότι δεξαμενόπλοια φλέγονται σε κοντινή απόσταση από τα Στενά του Ορμούζ.

Σε ρότα κλιμάκωσης; – Πιθανός ο αποκλεισμός των στενών του Ορμούζ

0iran petrelaioΣε "διασπορά" βρίσκονται μονάδες του πολεμικού ναυτικού του Ιράν οι οποίες μέχρι προχθές ήταν αγκυροβολημένες κατά τις δύο πρώτες ημέρες της σύγκρουσης μεταξύ Ισραήλ και Ιράν.

Ανεβαίνει το θερμόμετρο στα Στενά του Ορμούζ

0tankerΗ επίθεση του Ισραήλ σε ιρανικές πυρηνικές και στρατιωτικές εγκαταστάσεις στις 13 Ιουνίου και η άμεση αντίδραση της Τεχεράνης άνοιξαν έναν νέο γύρο ανησυχιών στη διεθνή ναυτιλία. Η κλιμάκωση της σύγκρουσης αυξάνει δυναμικά τις ανησυχίες.

Μεγάλη άνοδος για τα Capes

0BulkerdeckandcranesΙάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Commercial Director TMC MARITIME CO.

Δρ. Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Maritime Executive and Consultant

H αγορά ξηρού φορτίου εμφάνισε νέα άνοδο με τα μεγαλύτερα μεγέθη να συνεχίζουν με διψήφια εβδομαδιαία άνοδο ενώ τα μικρότερα μεγέθη παρέμειναν στα ίδια επίπεδα σε σχέση με την προηγούμενη βδομάδα.

«Ηρεμία» προς ώρας… αλλά όλοι έτοιμοι δια πάν ενδεχόμενο

0iran petrelaioΕνώ Ισραήλ και Ιράν βρίσκονται «με το δάκτυλο στη σκανδάλη» η παγκόσμια ναυτιλία βρίσκεται με «τα κιάλια στα μάτια» προσπαθώντας να διερμηνεύσει τα σημεία στον ορίζοντα από μία σύρραξη που «τώρα αρχίζει» και είναι ικανή να επιφέρει δραματικές αλλαγές στις εμπορευματικές ροές κυρίως των υγρών και αερίων καυσίμων.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter