Κυρ01052025

Last updateΚυρ, 05 Ιαν 2025 10am

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Δοκιμάζει η K LINE

0K LineΗ Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd. (K LINE) επέλεξε να δοκιμάσει την υπηρεσία δικτύου «NexusWave» που αναπτύχθηκε από την Inmarsat Maritime, μια εταιρεία Viasat, στο στόλο της.

Στυλιανίδης: «Θα παραμείνουμε αμείλικτοι με τα κυκλώματα των διακινητών. Τα στελέχη του Λ.Σ. είναι υπερασπιστές της ανθρώπινης ζωής»

0ΞιφηΤον ρόλο και το έργο του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής που υπερασπίζεται τα ελληνικά και ευρωπαϊκά σύνορα σώζοντας ταυτόχρονα και χιλιάδες ζωές, ανέδειξε για άλλη μια φορά σήμερα ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης.

ReCAAP: Πτωτικά οι πειρατικές επιθέσεις στην Ασία

0πειρατικήΥπήρξε σημαντική βελτίωση στη συνολική κατάσταση της πειρατείας και της ένοπλης ληστείας κατά πλοίων (ARAS) στην Ασία κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2024, με μείωση 19% στον αριθμό των περιστατικών σε σύγκριση με την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2023 σύμφωνα με τα στοιχεία του ReCAAP.

Η ΕΕΝΜΑ αναλαμβάνει την προεδρία του European Shortsea Centre

0ΣημαντΟ Πρόεδρος της ΕΕΝΜΑ Χαράλαμπος Σημαντώνης χαιρέτισε τη διοργάνωση του Shipping Route İstanbul 2024 από την Ένωση Τούρκων Ακτοπλοϊκών Πλοίων και Διαχειριστών (Koster Armatörleri Ve İşletmecileri Derneği), που παρείχαν για άλλη μια φορά την ευκαιρία να συζητηθούν όλες οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή η ναυτιλιακή βιομηχανία.

Πρώτη δύναμη η ελληνική ναυτιλία για μία ακόμη χρονιά

ploia pontoporos nautiliaΟ μεγαλύτερος σε μεταφορική ικανότητα παραμένει ο ελληνόκτητος στόλος, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της UNCTAD "Review of Maritime Transport 2024: Navigating maritime chokepoints".

Η UNCTAD προβλέπει αδιάκοπη ανάπτυξη του θαλάσσιου εμπορίου

0koytiΣτην ετήσια επισκόπηση του παγκόσμιου θαλάσσιου εμπορίου για το 2024, η UNCTAD προσδιόρισσε τον κίνδυνο διαταραχής σε βασικά θαλάσσια σημεία συμφόρησης.

Μέτρα της G7 για το σκιώδη στόλο δεξαμενόπλοιων

0Tanker deckΜετά από μια σειρά ειδήσεων σχετικά με τις συναλλαγές πετρελαιοφόρων του ρωσικού «σκιώδους στόλου» στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο Price Cap Coalition της G7 εξέδωσε νέες οδηγίες για την «ενίσχυση της δέουσας επιμέλειας» για τους μεσίτες δεξαμενόπλοιων και τους ασφαλιστές.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter