Τετ01222025

Last updateΤετ, 22 Ιαν 2025 6am

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στην προμήθεια έντεκα νέων περιπολικών σκαφών με υγειονομικό εξοπλισμό προχωρά το ΥΝΝΠ

0limenhiko2Στην προμήθεια έντεκα νέων περιπολικών σκαφών, με υγειονομικό εξοπλισμό προχωρά το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, μέσω χρηματοδότησης ύψους 6,6 εκατ. Ευρώ, που έχει εξασφαλιστεί από το Ταμείο για την Ολοκληρωμένη Διαχείριση των Συνόρων 2021-2027.

Μετατρέπει κινητήρες πλοίων για καύση μεθανόλης η Wärtsilä

0Wärtsilä 46FΗ Wärtsilä γνωστοποίησε ότι θα μετατρέψει δύο κινητήρες Wärtsilä 46F για να τους επιτρέψει να χρησιμοποιούν μεθανόλη ως καύσιμο, σηματοδοτώντας την πρώτη τέτοια μετατροπή για τον συγκεκριμένο τύπο κινητήρα.

Δήλωση της CLIA και του ECSA σχετικά με την οδηγία RED και τους στόχους της για τις μεταφορές

0Bunkering«Με βάση την αρχική πολιτική συμφωνία που επιτεύχθηκε στις 23 Μαρτίου σχετικά με το FuelEU Maritime, πέφτει η ευθύνη στους φορείς εκμετάλλευσης θαλάσσιων μεταφορών να χρησιμοποιούν ανανεώσιμα καύσιμα, χωρίς αντίστοιχη υποχρέωση από την πλευρά της προσφοράς» αναφέρουν σε κοινή δήλωσή τους CLIA και ECSA.

ΕΛΣΤΑΤ: Μειωμένος ο αριθμός των επισκευασθέντων πλοίων το 2022

0ΠλωτήΟΛΠ4Η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοινώνει στοιχεία της έρευνας για τη δραστηριότητα της Ελληνικής Βιομηχανίας Επισκευής Πλοίων. Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά:

Έως 25% μειώνουν την παραγωγή αερίων ρύπων πλοίων τα καθαρά κύτη πλοίων από βιορρυπαντές

0glofoulingΗ Global Industry Alliance (GIA) για τη θαλάσσια βιοασφάλεια συμφώνησε στο επόμενο στάδιο των σχεδίων της για την αντιμετώπιση των υδρόβιων χωροκατακτητικών ειδών μέσω της διαχείρισης των βιολογικών εναποθέσεων.

Προκλήσεις και συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και Ιαπωνίας για ασφαλή ναυσιπλοΐα

Bulk carrier 1«Ασφάλεια της ναυσιπλοΐας από την Ανατολική Μεσόγειο έως τον Ινδο-Ειρηνικό: Προκλήσεις και συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και Ιαπωνίας», ήταν το βασικό θέμα εκδήλωσης που διοργάνωσε το ΕΛΙΑΜΕΠ και η Πρεσβεία της Ιαπωνίας στην Ελλάδα σε αίθουσα του Ιδρύματος Βασίλη και Μαρίνας Θεοχαράκη.

Κρίσεις Ανώτερων Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής έτους 2023

Limeniko 300x1921. Την 27-03-2023 συνεκλήθη το Ανώτερο Συμβούλιο Κρίσεων Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής έτους 2023 υπό την προεδρία του Αρχηγού του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής.

α) Κατά τις εργασίες του Συμβουλίου αυτού κρίθηκαν συνολικά για το έτος 2023:
Σαράντα έξι (46) Πλοίαρχοι (εκ Σ.Δ.Σ.Λ.Σ.)
Δύο (02) Πλοίαρχοι Υγειονομικοί
Τέσσερις (04) Πλοίαρχοι Τεχνικοί
Είκοσι οκτώ (28) Αντιπλοίαρχοι (εκ Σ.Δ.Σ.Λ.Σ.)
Δεκαέξι (16) Αντιπλοίαρχοι Τεχνικοί
Τριάντα οκτώ (38) Πλωτάρχες (εκ Σ.Δ.Σ.Λ.Σ.)
Τρεις (03) Πλωτάρχες Υγειονομικοί
β) Δύο (02) Πλοίαρχοι (εκ Σ.Δ.Σ.Λ.Σ.) εξαιρέθηκαν από την κρίση για το εν λόγω έτος.
2. Εκ του συνόλου των ανωτέρω κριθέντων:
α) Σαράντα τέσσερις (44) Πλοίαρχοι Λ.Σ. (εκ Σ.Δ.Σ.Λ.Σ.) κρίθηκαν ως «Προακτέοι» και οι κάτωθι τέσσερις (04) αρχαιότεροι εξ αυτών:
1 Μυτιληναίος Ιωάννης του Νικολάου (Α.Μ. 923)
2 Κοντορουχάς Χρήστος του Νικολάου (Α.Μ. 936)
3 Δελής Ιωάννης του Κωνσταντίνου (Α.Μ. 937)
4 Τιφτικίδης Παύλος του Γεωργίου (Α.Μ. 940)
προάγονται στον βαθμό του Αρχιπλοιάρχου Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. προς κάλυψη αντίστοιχων κενών οργανικών θέσεων.
β) Δύο (02) Πλοίαρχοι Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Υγειονομικοί κρίθηκαν ως «Προακτέοι».
γ) Τέσσερις (04) Πλοίαρχοι Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Τεχνικοί κρίθηκαν ως «Προακτέοι».
δ) Είκοσι επτά (27) Αντιπλοίαρχοι Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. (εκ Σ.Δ.Σ.Λ.Σ.) κρίθηκαν ως «Προακτέοι».
ε) Δεκαέξι (16) Αντιπλοίαρχοι Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Τεχνικοί κρίθηκαν ως «Προακτέοι».
στ) Τριάντα οκτώ (38) Πλωτάρχες Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. (εκ Σ.Δ.Σ.Λ.Σ.) κρίθηκαν ως «Προακτέοι».
ζ) Δύο (02) Πλωτάρχες Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Υγειονομικοί κρίθηκαν ως «Προακτέοι».

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter