Τετ01152025

Last updateΤετ, 15 Ιαν 2025 6am

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Προβληματισμών συνέχεια για τα boxships

container ship 8 140842Ανάπτυξη της οικονομίας κατά 3,6% μέσα στο 2016, υπολογίζουν οικονομικοί αναλυτές οι οποίοι και επιχειρούν με συναδέλφους τους να εξηγήσουν την αναδίπλωση των εταιρειών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων έναντι των αρχικών τους σχεδιασμών.

Ζημιές στον ορίζοντα για την βρετανική ναυτιλιακή βιομηχανία

Londons Shipping RoleΕτήσιες ζημιές 15 δις δολαρίων θα μπορούσε να καταγράψει η βρετανική ναυτιλιακή βιομηχανία, αν δεν εξασφαλίσει σημαντικές μεταρρυθμίσεις στις σχέσεις της με την Ευρώπη, σύμφωνα με στοιχεία της εφημερίδας «The Telegraph».

Επιτάχυνση του MOU Ελλάδας- Κίνας στη ναυτιλία

dritsas 1034253Επιτάχυνση της ολοκλήρωσης των διαδικασιών κύρωσης του «Μνημονίου Κατανόησης για τη Συνεργασία στον τομέα των Θαλάσσιων Υποθέσεων» μεταξύ του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου της Ελλάδας και της Κρατικής Διοίκησης Ωκεανών της Κίνας συμφωνήθηκε στην διάρκεια της επίσκεψης του υπουργού Θ. Δρίτσα στην Κίνα. Στη σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε χθες το υπουργείο αναφέρονται τα ακόλουθα:

Διώρυγα Παναμά: Καμία βιασύνη αναβάθμισης σε μεταφορικές ικανότητες

Panama canal 007Δεν φαίνεται να βιάζονται οι ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων να αυξήσουν τα TEU's των διερχόμενων από τη διώρυγα του Παναμά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, παρά το γεγονός ότι η διώρυγα μετά τα τελευταία έργα από το προσεχές έτος θα παρέχει αυτή τη δυνατότητα.

Άνοιγμα Intetanko και στους πλοιοκτήτες LNG

Tsakos nikos 0098Η διεύρυνση του πεδίου δραστηριότητας της Intetanko και στον χώρο των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένων αερίων αποτελεί ένα εκ των στόχων της Προεδρίας του Νίκου Τσάκου, ο οποίος τις προσεχείς ημέρες συμπληρώνει ένα χρόνο στην προεδρία της.

Οι υποτροφίες της Ε.Ε.Ε.

Τέσσερις υποτροφίες μεταπτυχιακών σπουδών προδιδακτορικού επιπέδου προκηρύσσει η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών.

Εμπορευματοκιβώτια: Συνενώσεων συνέχεια…

cosco ship 640x400Δεν αποκλείεται μέχρι τα τέλος του έτους να έχει ανάψει «πράσινο φως» το Πεκίνο για την δημιουργία του Κινεζικού γίγαντα στον τομέα της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων με την συνένωση των Cosco και China Shipping ενώ την ίδια στιγμή «βολιδοσκοπείται» από Maersk και CMA CGM η Neptune Orient Lines (NOL) για την απόκτησή της.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter