ΛΙΜΑΝΙΑ
«Dry port» στη Σόφια σχεδιάζει ο ΟΛΘ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΛΘ
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2019 17:09
Με ορίζοντα μέχρι τα τέλη του έτους η ΟΛΘ ΑΕ θα είναι σε θέση να ανακοινώσει τη δημιουργία «dry port» στη Σόφια. Τούτο αποκάλυψε μιλώντας από του βήματος του Thessaloniki Summit 2019ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Σωτήρης Θεοφάνης.
Κ. Αx .Καραμανλής: Ενδιαφέρον Αμερικανών επενδυτών για σύνδεση της Αλεξανδρούπολης με λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2019 16:08
Μέσα στο επόμενο τρίμηνο-τετράμηνο θα γίνουν πραγματικότητα εκείνες οι ειδικές νομοθετικές ρυθμίσεις, με τις οποίες θα δίνεται η δυνατότητα σε ιδιώτες να μπορούν να υλοποιούν μεγάλα έργα στη χώρα μας, είτε ύστερα από πρόσκληση της ελληνικής κυβέρνησης είτε όχι, επισήμανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, μιλώντας από το βήμα του Thessaloniki Summit 2019, ο κ. Καραμανλής.
Γιατί καίγονται τα «κουτιά»;
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2019 07:40
Γιατί καίγονται τα «κουτιά» ή μάλλον γιατί «παίρνουν φωτιά» σε πλοία και λιμάνια; Η απάντηση που επιχειρήθηκε να δοθεί σε φόρουμ οι εργασίες του οποίου επικεντρώθηκε στην ασφαλή μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων μάλλον είναι περίπλοκη.
Ε.Ε.ΣΥ.Μ.: Απονεμήθηκαν τα βραβεία «Δημήτριος Τσαμπούλας»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2019 17:08
Με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2019 στην κεντρική Συνεδριακή αίθουσα LOBBY του Metropolitan Expo., η Τελετή Βράβευσης των τριών καλύτερων εργασιών του Διαγωνισμού για το Βραβείο Μεταφορών Ε.Ε.ΣΥ.Μ. «Δημήτριος Τσαμπούλας» έτους 2019, με χορηγό την Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ), με θέμα: «Η προοπτική ανάπτυξης Συνδυασμένων Εθνικών και Διεθνών Εμπορευματικών Μεταφορών της Χώρας – Εμπόδια, Προκλήσεις, Προτάσεις», οι οποίες επελέγησαν από ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης.
Στο αναθεωρημένο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αξιοποίησης του ΤΑΙΠΕΔ τα 10 λιμάνια
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2019 17:03
Στην συνεδρίαση του ΚΥΣΟΙΠ στις 12/11/2019 εγκρίθηκε το αναθεωρημένο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αξιοποίησης (Asset Development Plan - ADP) του ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Ταμείου.
Ρεκόρ επισκεπτών για την 7η έκθεση: «ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ & LOGISTICS» - «CARGO TRUCK & VAN EXPO»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2019 16:12
Με εξαιρετικά μεγάλη επιτυχία, 18.000 επισκέπτες, 250 απόλυτα ευχαριστημένους εκθέτες, περί τους 600 συμμετέχοντες στα πολύ-συνέδρια LOGI.C 2019, και σημαντικές ανακοινώσεις σε θεσμικό επίπεδο τόσο από το υπουργείο Ναυτιλίας, όσο και από το υπουργείο Ανάπτυξης που εγκαινίασαν την έκθεση, ολοκληρώθηκε η 7η διοργάνωση της έκθεσης «Εφοδιαστική Αλυσίδα & Logistics» - «Cargo Truck & Van Expo», από την o.mind Creatives.
«Χειροπιαστά» τα θετικά αποτελέσματα των πρόσφατων ελληνο- κινεζικών επαφών
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2019 13:30
Έτοιμος να ηγηθεί επιχειρηματικής αποστολής στην Κίνα για να υποστηρίξει και θεσμικά την προώθηση στα Κινεζικά ναυπηγεία εξοπλισμών που παράγουν Έλληνες κατασκευαστές για πλοία ελληνικών και όχι μόνο συμφερόντων που ναυπηγούνται εκεί δήλωσε νωρίτερα σήμερα ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Κ. Ι. Πλακιωτάκης
Και Επιχειρηματικός Σύνδεσμος Μεταφορών ο Ε.Ε.ΣΥ.Μ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2019 16:39
Την μετονομασία του Ε.Ε.ΣΥ.Μ σε Ελληνικό Επιμελητηριακό Επιχειρηματικό Σύνδεσμο Μεταφορών αποφάσισαν ομόφωνα τα μέλη του στην Τακτική Γενική Συνέλευσή τους της 8ης Νοεμβρίου 2019, με διατήρηση του ακρωνυμίου Ε.Ε.ΣΥ.Μ ως έχει.
Ανησυχίες προκαλεί… η επιβράδυνση των «κουτιών»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2019 07:54
Είναι η βασική αιτία ο εμπορικός πόλεμος Κίνας- ΗΠΑ για την επιβράδυνση στη διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων;
Μητσοτάκης- Σι Τζίνπινγκ στις εγκαταστάσεις της Cosco στον Πειραιά
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΛΠ
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019 23:22
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Πρόεδρος της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας Xi Jinping, συνοδευόμενοι από τις συζύγους τους Μαρέβα Γκραμπόφσκι - Μητσοτάκη και Peng Liyuan, επισκέφθηκαν το απόγευμα τις εγκαταστάσεις της Cosco στον Πειραιά.
Ο Πειραιάς στο επίκεντρο
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΛΠ
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019 14:24
Στραμμένο στο λιμάνι του Πειραιά έχει το «βλέμμα» η διεθνής αλλά κυρίως η ευρωπαϊκή «λιμενική βιομηχανία» καθώς και ο τομέας των boxships καθώς η επίσκεψη του προέδρου της Κίνας Σι Τζινπίνγκ στις εγκαταστάσεις της PCT SA πέραν της σημειολογίας αποτελεί και ένα «ξεκάθαρο μήνυμα» περί των Κινεζικών προθέσεων να καταστεί ο Πειραιάς το ισχυρότερο Ευρωπαϊκό λιμάνι.
«Πετάνε» τα τραίνα στα Μεσογειακά λιμάνια-Ουραγός η Ελλάδα…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Κυριακή, 10 Νοεμβρίου 2019 11:36
«Πετάνε» τα τραίνα στα Μεσογειακά λιμάνια όσον αφορά στο συνδυασμό πλοίου σιδηροδρόμου στον τομέα των συνδυασμένων μεταφορών. Τα στοιχεία που έρχονται από αναλύσεις που έχουν δει το φώς της δημοσιότητας το περασμένο... έτος εμφανίζουν τα λιμάνια της Γαλλίας, Ιταλίας και Ισπανίας να καταγράφουν αύξηση στη διετία που αγγίζει και το 63%. Το γεγονός υποδηλώνει τη σημασία που προσδίδεται από την εφοδιαστική και τα logistics γενικότερα στις σιδηροδρομικές καλύψεις των λιμένων αλλά και στον εν εξελίξει «σιδηροδρομικό ανταγωνισμό» μεταξύ λιμένων της Β. Ευρώπης και της Μεσογείου με το λιμάνι της Κωστάντζα να σημειώνει ένα ποσοστό 17 % έναντι των λοιπών λιμένων της Μ. Θάλασσας. Να σημειωθεί ότι η Ελλάδα εμφανίζει ένα «αναιμικό» ποσοστό της τάξης του 1,2% με σιδηροδρομικές μεταφορές έναντι του συνόλου των μεταφορών όταν μάλιστα ο ευρωπαϊκός μέσος όρος κυμαίνεται κοντά στο 17%. Σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών στην Ελλάδα δεν μπορεί ουδείς να προσάψει εμμονή στις οδικές μεταφορές αλλά έλλειψη ορθής πολιτικής στον τομέα των επίγειων μεταφορών χάρη στην οποία οι σιδηροδρομικές υποδομές κατόρθωσαν να βγουν στο «προσκήνιο» την τελευταία δεκαετία με την περίπτωση του Πειραιά να είναι χαρακτηριστική όπως και αυτή της Αλεξανδρούπολης.
Η σιδηροδρομική διασύνδεση του Πειραιά και η τέταρτη προβλήτα
Σήμερα η σιδηροδρομική διασύνδεση του Πειραιά με το διεθνές δίκτυο, όταν και εφ όσον η γραμμή λειτουργήσει με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές των γραμμών υπερταχείας διέλευσης, θα αποτελέσει το κύριο όπλο του ΟΛΠ στην κατάκτηση ακόμη και της τρίτης θέσης στην ευρωπαϊκή κατάταξη των λιμένων. Σύμφωνα με εκτιμήσεις με την ολοκλήρωση των έργων της τέταρτης προβλήτας, την τάχιστη ανάπτυξη της οποίας η Δ.Ν.Ε. χαρακτήρισε απαραίτητη, το λιμάνι θα πρέπει να είναι σε θέση να διαχειριστεί σε μικρούς χρόνους τους νέους όγκους φορτίων που θα καταπλέουν από την Ασία με το σιδηρόδρομο να παρέχει αυτή την ζωτικής σημασίας ευχέρεια. Ως γνωστόν το λιμάνι του Πειραιά μετά την ιδιωτικοποίησή του στη COSCO, έχει αναπτύξει την παροχή σιδηροδρομικής υπηρεσίας στους πελάτες του με κύριους τελικούς προορισμούς τα Βαλκάνια, την Ουγγαρία, τη Σλοβακία, την Τσεχία και την Πολωνία αθροίζοντας το 80% του ελληνικού σιδηροδρομικού φορτίου μέχρι την κεντρική Ευρώπη.
«Τρέχουν» και τα προγράμματα διασύνδεσης στην ΕΕ
Στο μεταξύ European Sea Ports Organisation (ESPO) και European Federation of Inland Ports (EFIP)σχηματοποίησαν ένα βασικό πλαίσιο με τίτλο “Ports in the European Rail System” το οποίο και αναφέρει πέντε βασικές παραμέτρους μεταξύ των οποίων και εκείνη που επισημαίνει ότι τόσο τα θαλάσσια λιμάνια όσο και τα εσωτερικά βρίσκονται κατά κύριο λόγο σε αστικούς ιστούς. Όπως αναφέρεται οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές έχουν καλή περιβαλλοντική απόδοση και αποτελούν αποτελεσματικό μέσο για τη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης σε πυκνοκατοικημένες περιοχές. Επίσης τονίζεται ότι οι «Έξυπνες» σιδηροδρομικές συνδέσεις λιμένων είναι απαραίτητες για τη μεγιστοποίηση της χρήσης των σιδηροδρόμων ως βιώσιμου τρόπου μεταφοράς και για τη συμμόρφωση με τις προτεραιότητες που ορίζονται στη ευρωπαϊκή νομοθεσία. Να σημειωθεί ότι στην τελευταία εικοσαετία του περασμένου αιώνα σε επίπεδο Ε.Ε. αλλά και στην εικοσαετία που διανύουμε του 21ου αιώνα έχουν δαπανηθεί ιδιαίτερα μεγάλα κονδύλια για τη βελτίωση υποδομών, τη διασύνδεση λιμένων αλλά και την μετατόπιση των κομιζόμενων φορτίων από τις οδικές στις σιδηροδρομικές μεταφορές.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Πέρασε το 60% της Pearl στην Ocean Rail Logistics της COSCO
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Κυριακή, 10 Νοεμβρίου 2019 10:55
Στα γραφεία της PCT SA ολοκληρώθηκαν χθες οι διαδικασίες εξαγοράς του 60% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας PEARL από την OCEAN RAIL LOGISTICS, η οποία είναι εταιρία που ανήκει 100% στον όμιλο της COSCO Shipping.