Σαβ04272024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

ΛΙΜΑΝΙΑ

Επαναφέρει το Ε.Β.Ε.Π. την πρόταση του για επιβολή πλαφόν στους ναύλους – Προβληματισμός για το Πειραιά

0Piraeus cropΚοινωνούς της πρότασης του για την επιβολή πλαφόν στους ναύλους σε επίπεδο Ε.Ε. ώστε να αποφευχθούν οι υπέρμετρες επιβαρύνσεις στα εμπορεύματα θα καταστήσει το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τα Επιλιμένια Επιμελητήρια μέλη της ASCAME.

Τελωνειακή μεταρρύθμιση: Ο ESPO χαιρετίζει τη στήριξη του Κοινοβουλίου για την αποκατάσταση της περιόδου προσωρινής αποθήκευσης 90 ημερών

espo logoΤο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο συζητά επί του παρόντος την πρόταση της Επιτροπής για νέο κανονισμό της ΕΕ σχετικά με τον ενωσιακό τελωνειακό κώδικα.

Στο «μακρινό» Βιετνάμ…

0koytiΗ κρίση δημιουργεί ευκαιρίες συνηθίζουν να λένε ναυτιλιακοί παράγοντες αλλά τα λιμάνια του Βιετνάμ φαίνεται ότι την κρίση μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας την «εκμεταλλεύτηκαν».

Νέες αυξήσεις ναύλων ανακοίνωσε η Hapag-Lloyd

0Hapag LloydΗ Hapag-Lloyd ανακοίνωσε μια General Rate Increase (GRI) / General Rate Adjustment (GRA) από την Ινδία και το Πακιστάν προς τις ΗΠΑ (Ανατολική Ακτή, Δυτική Ακτή & Ακτή του Κόλπου) και τη Δυτική Ακτή του Καναδά.

Γρηγορότερα και από την πανδημία…

box trader 1Η ταχύτητα ανόδου των ναύλων στις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων από το ξέσπασμα της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα σε σύγκριση με την ταχύτητα ανόδου την περίοδο της πανδημίας έχει βρεθεί στο μικροσκόπιο των αναλυτών.

Στο Μαρόκο η COSCO

0COSCO koutiΕνδυναμώνει την «παρουσία» της στο Μαρόκο η COSCO.

Με μείωση 2,81% έκλεισε το 2023 η Βαλένθια

0Valencia Port limaniΜε μείωση 2,81% έκλεισε το 2023 το λιμάνι της Βαλένθια το οποίο και διαχειρίστηκε 76,74 εκατομμύρια τόνους φορτίων. Ωστόσο η μείωση κατά 2,81% είναι κάτω από τον μέσο όρο για τα ισπανικά λιμάνια, ο οποίος είναι 3,3%.

Β. Κορκίδης: Πεδίο άξιο διερεύνησης η ανάπτυξη συνεργιών ελληνικών και τουρκικών λιμανιών

0korkides12Ο Πειραιάς συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων «παικτών» στο εμπόριο της νοτιοανατολικής Μεσογείου με το λιμάνι του να διαδραματίζει σημαίνοντα ρόλο στην διαμόρφωση των εμπορευματικών ροών από και προς την Ασία δεδομένου ότι στον Πειραιά βρίσκεται το «κεφάλι του δράκου, όπως το έχουν ονομάσει κινέζοι αξιωματούχοι αφού εκεί καταλήγει ο «θαλάσσιος δρόμος του μεταξιού».

Γενική συνέλευση του ΣΥΝ.Δ.Δ.Ε.L

0ΣΥΝΔΕΛΤην Τετάρτη 24/1/2024 πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου μας στο Ξενοδοχείο AMALIA ATHENS. H συμμετοχή ξεπέρασε το 58% των οικονομικά τακτοποιημένων μελών του Συνδέσμου!

ΟΛΘ: Νέος οικονομικός διευθυντής ο Σπύρος Στάμου

0ΟΛΘνυχτερινόΗ "Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε." ("ΟΛΘ Α.Ε." ή "Εταιρεία"), ανακοινώνει τον ορισμό του κ. Σπύρου Στάμου στη θέση του Γενικού Οικονομικού Διευθυντή, με ημερομηνία έναρξης 5 Φεβρουαρίου 2024.

Ολοκληρώθηκε η επέκταση του car terminal του ΟΛΠ

CAR TERMINAL oll 11Στις 6 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθεί ειδική τελετή Εγκαινίων για την Ολοκλήρωση της Επέκτασης του RoRo (Car Terminal) - Λιμένας Ηρακλέους στην οποία αναμένεται να παραστούν οι υπουργοί Ναυτιλίας, Οικονομίας και Υποδομών κ. Στυλαινίδης, Χατζηδάκης και Σταϊκούρας καθώς και Εξοχότατος Πρέσβης της Κίνας στην Ελληνική Δημοκρατία, κ. Xiao Junzheng.

ΔΝΤ: Μείωση κατά 30% της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην Ερυθρά Θάλασσα σε ετήσια βάση

0koytiΗ θαλάσσια μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων μέσω Ερυθράς Θάλασσας μειώθηκε κατά σχεδόν 30% σε ετήσια βάση, ανέφερε χθες Τετάρτη το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ), εξαιτίας του πολλαπλασιασμού των επιθέσεων των ανταρτών Χούθι εναντίον εμπορικών πλοίων στα ανοικτά της Υεμένης.

Ο ESPO χαιρετίζει την ένταξη «ενεργειακού δείκτη» με την αναθεώρηση του κανονισμού ΤΕΝ-Τ

0hamburgΟ Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO) υποστηρίζει σθεναρά την απόφαση των Ευρωπαϊκών οργάνων να συμπεριλάβουν τους ενεργειακούς λιμένες στο δίκτυο μεταφορών της Ευρώπης (ΤΕΝ-Τ) στον νέο κανονισμό ΤΕΝ-Τ που αναθεωρεί τον αρχικό κανονισμό του 2013.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter