Σαβ11232024

Last updateΣαβ, 23 Νοε 2024 4pm

ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ

MedCruise: Προβληματισμός για τα διαβατήρια…

0COSTAΚαθώς οι κρουαζιέρες των τριών ηπείρων στην Ανατολική Μεσόγειο προσελκύουν όλο και περισσότερο το ενδιαφέρον του κοινού της κρουαζιέρας το θέμα των «συνοριακών» διατυπώσεων φαίνεται ότι απασχολεί ιδιαίτερα τα υψηλόβαθμα στελέχη του τομέα.

Παγκόσμια πρεμιέρα: BMW και TYDE παρουσιάζουν το THE ICON

tydeΤο 76ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών βρίσκεται σε εξέλιξη, και μια ιδιαίτερα θεαματική παγκόσμια πρεμιέρα πραγματοποιήθηκε στην περιοχή του λιμανιού της πόλης της νότιας Γαλλίας, αλλά εκτός μεγάλης οθόνης. Εκεί η μάρκα BMW και η κατασκευάστρια εταιρεία σκαφών TYDE παρουσίασαν το THE ICON, μία νέα πρωτοποριακή πρόταση για τη βιώσιμη κινητικότητα στο νερό. Το THE ICON είναι το πρώτο σκάφος του είδους που τροφοδοτείται με μπαταρία και συνδυάζει μετακινήσεις απαλλαγμένες από εκπομπές ρύπων με ένα όραμα πολυτέλειας που αγκαλιάζει την απόλαυση.
Με μήκος 13,15 μ. και μέγιστη ταχύτητα 30 κόμβoυς, το THE ICON ανοίγει το δρόμο για μια νέα γενιά σκαφών με ηλεκτρική κίνηση μέσω μπαταρίας. Η BMW είχε την ιδέα και την ανέπτυξε για αυτό το πρωτοποριακό συνεργατικό εγχείρημα. Το καινοτόμο project είναι το αποτέλεσμα μιας σε βάθος ανταλλαγής γνώσεων μεταξύ ειδικών από αναρίθμητους κλάδους της κινητικότητας, με την ομάδα της BMW στο τιμόνι.
Τη σχεδίαση του THE ICON υπογράφουν οι δημιουργοί του κέντρου καινοτομίας Designworks, θυγατρικής του BMW Group που διαθέτει στούντιο στο Λος Άντζελες, το Μόναχο και τη Σαγκάη. Η ανάπτυξη και υλοποίηση της ιδέας ανατέθηκε στην εταιρεία κατασκευής σκαφών TYDE. Το πανίσχυρο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αντλεί την ενέργειά του από μπαταρίες υψηλής τάσης που παρέχει η BMW i. Η θαλάσσια εμπειρία ταξιδιού που είναι προϊόν συνεργασίας ταλέντων συνοδεύεται από ένα αποκλειστικό soundtrack που εμπνεύστηκε ο βραβευμένος συνθέτης κινηματογραφικής μουσικής, Hans Zimmer.

MedCruise: Η βιωσιμότητα στο επίκεντρο

0medcruise62aΗ περιβαλλοντική βιωσιμότητα, η συνεχιζόμενη σύγκρουση στην Ουκρανία, οι βέλτιστες πρακτικές για τις κρουαζιέρες και πολλά άλλα θέματα που αφορούν στην σχέση των λιμένων και της κρουαζιέρας βρίσκονται στο επίκεντρο των συζητήσεων στο πλαίσιο της 62ης γενικής συνέλευσης της MedCruise που γίνεται στην Κέρκυρα.

Το 2024 στην Κίνα η Royal Caribbean

0royal caribbeanΗ Royal Caribbean International ανακοίνωσε σχέδια για την επανέναρξη των κρουαζιέρων από την Κίνα από τον Απρίλιο του 2024.

Μια ανερχόμενη αγορά

0AbuDhabi2aΑνερχόμενο και πολλά υποσχόμενο για την αγορά της κρουαζιέρας φαίνεται να είναι το Abu Dhabi.

Αύξησε την εμπορική της ομάδα η CELESTYAL

0Celestyal CruisesΗ Celestyal, η βραβευμένη και αναγνωρισμένη ως η νούμερο ένα επιλογή κρουαζιέρας στα ελληνικά νησιά και την Ανατολική Μεσόγειο, συνεχίζει να επενδύει σημαντικά στην ανάπτυξη βασικών αγορών με το διορισμό δύο ανώτερων στελεχών στην εμπορική της ομάδα.

«Πέρασαν» στο κτίσιμο κρουαζιερόπλοιων Κινεζικές γιάρδες

0adora cruises logo‘Έχασαν και το τελευταίο «προπύργιο» τα ευρωπαϊκά ναυπηγεία που μέχρι τώρα είχαν την αποκλειστικότητα στην κατασκευή κρουαζιερόπλοιων από τα Κινεζικά ναυπηγεία.

Μεγάλοι «παίκτες» στην κρουαζιέρα πολυτελείας

0MSCΜεγάλοι «παίκτες» εισέρχονται στην κρουαζιέρα πολυτελείας. Ο εν λόγω τομέας που έχει πλέον αναβαθμιστεί από τα μεγάλα γιότ σε κρουαζιερόπλοια φαίνεται ότι δημιουργεί το «δικό του» κοινό.

Η MSC Cruises κάνει τον Πειραιά home port για το MSC Musica

0Angelo Capurro MSC 070523Η MSC Cruises υποδέχθηκε χθες περίπου 200 μέλη της ελληνικής ταξιδιωτικής βιομηχανίας στο κρουαζιερόπλοιο MSC Musica, στο λιμάνι του Πειραιά, σε μια μεγάλη εκδήλωση με την οποία γιόρτασε την έναρξη των δρομολογίων του πλοίου για το καλοκαίρι του 2023 στην Ανατολική Μεσόγειο.

Δοκιμαστικά ξεκινάει το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο

Icon ofthe SeasΤο μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο το Icon of the Seas ξεκινά θαλάσσιες δοκιμές τον Ιούνιο.

Η CELESTYAL σφραγίζει τη 10η επετειακή διοργάνωση των tourism awards με νέες διακρίσεις

Η Celestyal, βραβευμένη και αναγνωρισμένη διεθνώς, ως η νούμερο ένα επιλογή κρουαζιέρας στα ελληνικά νησιά και την Ανατολική Μεσόγειο, διακρίθηκε για 10η συνεχόμενη χρονιά στα Tourism Awards 2023, τη διοργάνωση που αποτελεί πλέον θεσμό στην ανάδειξη των πραγματικών πρωταγωνιστών της ελληνικής φιλοξενίας και του τουρισμού. Η εταιρεία απέσπασε τέσσερα σημαντικά βραβεία, 1 Χρυσό, 1 Αργυρό και 2 Χάλκινα, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή της στην προώθηση και τον εμπλουτισμό του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μέσα από την προσφορά ολοκληρωμένων, αυθεντικών εμπειριών στους επιβάτες της και με έμφαση στον προορισμό.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία διακρίθηκε με χρυσό βραβείο, στην κατηγορία «Δημοσιογραφικά ταξίδια και Ταξίδια Εξοικείωσης» για δημοσιογράφους, τουριστικούς πράκτορες, επαγγελματίες στον τομέα του τουρισμού, καθώς και για πρόσωπα ειδικού ενδιαφέροντος και υψηλής επιρροής, συστήνοντας στη διεθνή τουριστική αγορά τους προορισμούς, παρουσιάζοντας τον μοναδικό ελληνικό πολιτισμό, αναδεικνύοντας την ελληνική γαστρονομία και τη συνολική ελληνική εμπειρία, με αποτέλεσμα την προώθηση και ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού στη χώρα.

Παράλληλα, η Celestyal επιβραβεύτηκε με το ασημένιο βραβείο, Silver Award, στην κατηγορία «Διαφημιστική καμπάνια – Δημοσιογραφική Προβολή». Με έμφαση στο «Μπλε», την εμπειρία στους προορισμούς και εν πλω, τα νέα προγράμματα εκδρομών, τον εμπλουτισμό της γαστρονομικής εμπειρίας που προσφέρει, ένα ανταγωνιστικό χαρτοφυλάκιο προορισμών, η Celestyal λειτούργησε ως ένας κόμβος περιεχομένου, με το οποίο τροφοδότησε το κοινό της σε πληθώρα αγορών μέσα από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνιακών δράσεων και πρωτοβουλιών και ενεργοποιώντας όλα τα κανάλια επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων στις χώρες όπου έχει εμπορική παρουσία.

Επιπλέον, αναγνωρίστηκε με δύο (2) Χάλκινα βραβεία, Bronze Awards, στην κατηγορία «Multichannel Marketing» για τη νέα πολυεπίπεδη στρατηγική μάρκετινγκ που σχεδίασε για το 2022 και για τις πρωτοβουλίες της στην κατηγορία «Εμπλουτισμός του Ελληνικού Τουριστικού Προιόντος». Είτε πρόκειται για το ψιθύρισμα των κυμάτων, είτε για μια βόλτα στα αρχαία ερείπια των πολιτιστικών χώρων των προορισμών, για την πρώτη δοκιμή μιας οικογενειακής, νησιώτικης συνταγής που περνάει από γενιά σε γενιά, ή για ένα vegan signature επιδόρπιο με βάση το παραδοσιακό, ελληνικό γλυκό του κουταλιού που σερβίρεται εν πλω, κάθε επιβάτης φεύγει με τη δική του ΕΛΛΗΝΙΚΗ ιστορία από την κρουαζιέρα, που σχεδίασε η Celestyal, δίνοντας έμφαση στην Ελλάδα και τον εμπλουτισμό του εθνικού τουριστικού προϊόντος.

0Tourism Awards 2023 Celestyal 1a«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και ευχαριστούμε την κριτική επιτροπή για τις διακρίσεις μας στα Tourism Awards 2023. Λαμβάνουμε επάξια αυτήν την αναγνώριση ως αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς, της ομαδικής προσπάθειας και της αφοσίωσής μας για συνεχή πρόοδο και ανάπτυξη της ελληνικής κρουαζιέρας και την αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προιόντος.

Το EU ETS επηρεάζει και την κρουαζιέρα

0celebrrityΑλλαγές στις ρότες των κρουαζιερόπλοιων, μικρότερες ταχύτητες και συχνότερες προσεγγίσεις σε λιμάνια αλλά και αυξήσεις στις τιμές των "πακέτων" «βλέπουν» αναλυτές του τομέα της κρουαζιέρας που έχουν εστιάσει στα «απόνερα» που θα δημιουργήσει η εφαρμογή του EU ETS το οποίο επηρεάζει και τους άλλου κλάδους της φορτηγού ναυτιλία.

Μόνο πέντε… κρουαζιερόπλοια την ημέρα

0Juneau AlaskaΚαθώς καταγράφεται έκρηξη ενδιαφέροντος για κρουαζιέρες στην Αλάσκα το Juneau που αποτελεί δημοφιλές λιμάνι κρουαζιέρας συμφώνησε σε όρια που έχουν σχεδιαστεί για να περιορίσουν την εισροή επιβατών κρουαζιέρας κατά τη διάρκεια της περιόδου αιχμής και να αντιμετωπίσουν τα παράπονα των κατοίκων σχετικά με τις επιβλαβείς επιπτώσεις του υπερτουρισμού.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter