Στα χνάρια του Alang το Sachana
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις 26 Αυγούστου 2020
Με “προδιαγραφές” Alang θα επανενεργοποιηθεί το διαλυτήριο πλοίων του Sachana στο Jamnagar καθώς φαίνεται πως επιλύθηκαν περιβαλλοντικής σημασίας προβλήματα ενώ βασικός στόχος είναι να λειτουργήσουν σύμφωνα με τις απαιτήσεις των προτύπων SRR της ΕΕ.
Από τις 25 Μαρτίου του 2021 ξεκινά κρουαζιέρες η Cunard- Παρατείνει την ακινησία
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 26 Αυγούστου 2020
Η Cunard θα παρατείνει την παύση λειτουργίας των πλοίων της από τον Νοέμβριο του 2020 έως τις 25 Μαρτίου 2021 για το Queen Elizabeth έως τις 18 Απριλίου 2021 για το Queen Mary 2 και μέχρι τις 16 Μαΐου 2021 για το Queen Victoria.
Ζημιές για το Αμβούργο
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 25 Αυγούστου 2020
Μείωση της τάξης του 12,4% στην κίνηση εμπορευματοκιβωτίων κατέγραψε στο πρώτο εξάμηνο το λιμάνι του Αμβούργου σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι.
Σε ρότα εισαγωγής σε Λονδίνο και Νέα Υόρκη η ΖΙΜ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 25 Αυγούστου 2020
Εντολή στις τράπεζες τράπεζες Barclays, Citi και Zacks να διερευνήσουν μια εισαγωγή είτε στο Λονδίνο είτε στη Νέα Υόρκη, έχει δώσει σύμφωνα με πληροφορίες, η Ισραηλινών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ΖΙΜ.
“Celestyal Experience” το όνομα του νέου αποκτήματος της Celestyal Cruises
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 25 Αυγούστου 2020
“Celestyal Experience” είναι το όνομα του νέου αποκτήματος της Celestyal Cruises η οποία στα μέσα Ιουλίου είχε ανακοινώσει την προσθήκη του κρουαζιερόπλοιου «Costa NeoRomantica», της εταιρείας Costa Cruises, στο στόλο της.
Έτοιμο το μεγαλύτερο containership στον κόσμο με καύσιμο LNG
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 25 Αυγούστου 2020
Η Hyundai Heavy Industries ολοκλήρωσε την κατασκευή του μεγαλύτερου πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 14.800 teu που χρησιμοποιεί ως καύσιμο το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).