«Πονοκέφαλος» με τα κενά εμπορευματοκιβώτια
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 18 Οκτωβρίου 2024
Τα κενά εμπορευματοκιβώτια, οι επιστροφές τους, οι εναποθέσεις σε κομβικά λιμάνια και το κόστος εύρεσης και ναύλωσής φαίνεται ότι αποτελούν την αιτία πρόκληση νέου πονοκεφάλου στην εφοδιαστική.
Ποιοτικός, νεανικός και φιλικός προς το περιβάλλον ο στόλος της ΤΕΝ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 18 Οκτωβρίου 2024
Ποιοτικός, νεανικός και φιλικός προς το περιβάλλον είναι ο στόλος της ΤΕΝ ο οποίος έως το 2030 θα είναι «πράσινος. Τούτο επεσήμανε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της ΤΕΝ, Γιώργος Σαρόγλου στο 15ο ετήσιο συνέδριο Strategic meeting της Tsakos Energy Navigation το οποίο πραγματοποιήθηκε χθες στον Αστέρα Βουλιαγμένης.
Βραβεύτηκαν οι διακριθέντες μαθητές στον διαγωνισμό ζωγραφικής «Πειραιάς – ΝΑΤ – Ναυτοσύνη»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 18 Οκτωβρίου 2024
Το ξεχωριστό χρώμα που έδωσαν στη βραδιά οι μεγάλοι πρωταγωνιστές της, οι μαθήτριες και οι μαθητές των γυμνασίων του Πειραιά, κυριάρχησε στην εκδήλωση για τη βράβευση των διακριθέντων στον πρωτότυπο μαθητικό διαγωνισμό ζωγραφικής του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ) με θέμα «Πειραιάς – ΝΑΤ – Ναυτοσύνη», που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του ΟΛΠ, παρουσία της Υπουργού Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκης Κεραμέως.
Ενισχύει το δίκτυο της Μεσογείου η Yang Ming
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 17 Οκτωβρίου 2024
Η Yang Ming ανακοίνωσε την έναρξη δύο νέων υπηρεσιών με στόχο την ενίσχυση του δικτύου του στην Ευρώπη και την περιοχή της Μεσογείου.
Ναυτικοί Δόκιμοι «σαλπάρουν» για τη Βιβλιοθήκη του Ιδρύματος Ευγενίδου!
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- Δημοσιεύτηκε στις 17 Οκτωβρίου 2024
Για 11η συνεχή χρονιά η Σχολή Ναυτικών Δοκίμων και για 2η χρονιά η Σχολή Δοκίμων Σημαιοφόρων Λιμενικού Σώματος, συνεργάζονται με το Ίδρυμα Ευγενίδου.
Επενδύσεις «άνευ προηγουμένου»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 17 Οκτωβρίου 2024
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν δαπανήσει αυτό που οι αναλυτές της VesselsValue περιγράφουν ως «άνευ προηγουμένου» 18 δισεκατομμύρια δολάρια σε νεότευκτα πλοία φυσικού αερίου από το 2021, καθώς οι εταιρείες διαφοροποιούν τα χαρτοφυλάκιά τους μακριά από τις παραδοσιακές κατηγορίες δεξαμενόπλοιων, χύδην φορτίων και εμπορευματοκιβωτίων.