Πόσο θωρακισμένα είναι τα ελληνικά λιμάνια απέναντι στις φυσικές καταστροφές και άλλου είδους έκτακτες καταστάσεις
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 02 Απριλίου 2022
Την επιτακτική ανάγκη να διαμορφωθεί ένα εθνικό πλαίσιο για τη διαχείριση του κινδύνου που διατρέχουν τα λιμάνια από φυσικές καταστροφές, όπως και άλλες έκτακτες καταστάσεις, όπως ένας πόλεμος ή και μια πανδημία, υπογράμμισαν οι συμμετέχοντες σε ημερίδα που διοργάνωσε στη Θεσσαλονίκη το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Ινστιτούτο Λιμενικής Κατάρτισης «Εξάντας» και η ερευνητική μονάδα εδαφοδυναμικής και γεωτεχνικής σεισμικής μηχανικής του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της πόλης (ΑΠΘ).
Επιπρόσθετες νομικές εξουσίες αποκτούν τα Βρετανικά λιμάνια
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Απριλίου 2022
Οι λιμένες του Ηνωμένου Βασιλείου θα μπορούσαν να βρεθούν στη λάθος πλευρά του νόμου εάν συμμορφωθούν με κυβερνητικό αίτημα για απαγόρευση απόπλου πλοίων των οποίων τα πληρώματα αμείβονται λιγότερο από τον κατώτατο μισθό.
Επιχειρεί στην πράσινη αμμωνία η Yara
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Απριλίου 2022
Η Yara International πρόκειται να εγκαινιάσει το πρώτο δίκτυο ανεφοδιασμού αμμωνίας στον κόσμο στη Σκανδιναβία.
Στο «κατώφλι» του Λευκού Οίκου η OSRA22
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Απριλίου 2022
Η Γερουσία των ΗΠΑ ψήφισε τον νόμο για τη μεταρρύθμιση της ναυτιλίας των ωκεανών το 2022, σηματοδοτώντας ένα από τα τελευταία βήματα πριν από την εισαγωγή της νομοθεσίας στο νόμο.
Προβλήματα στη Βαλένθια προκαλούν οι… «φορτηγατζήδες»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Απριλίου 2022
Η απεργία των οδηγών φορτηγών οχημάτων στην Ισπανία ενέτεινε τις αρρυθμίες στις ροές των εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι της Βαλένθια.
«Ναυπηγική κόντρα» στους κόλπους της 2Μ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Απριλίου 2022
Καλά κρατεί η κόντρα μεταξύ της MAERSK και της MSC οι οποίες ως γνωστόν απαρτίζουν την συμμαχία 2Μ. Από τα στοιχεία που διέρρευσαν ναυλομεσιτικοί κύκλοι και παρουσιάστηκαν στο Tradewinds φαίνεται ότι η MSC είναι αποφασισμένη να μην αφήσει «να πάρει κεφάλι» η MAERSK ως προς τον αριθμό των πλοίων του στόλου της.