Στο στόλο της ΖΙΜ δύο boxships της Seaspan
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 20 Απριλίου 2023
Δύο νεότευκτα boxships που ναυπηγήθηκαν στο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries (SHI) στη Νότια Κορέα για λογαριασμό της Seaspan Corporation περνούν στο στόλο της ΖΙΜ.
Ο DNV παρουσίασε το Emissions Connect
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις 20 Απριλίου 2023
Ο DNV παρουσίασε το Emissions Connect, μια μηχανή επαλήθευσης δεδομένων εκπομπών και πλατφόρμα διαχείρισης δεδομένων, σχεδιασμένη για να βοηθήσει τη ναυτιλιακή βιομηχανία να αξιολογήσει με ακρίβεια και να εργαστεί με δεδομένα εκπομπών αέριων ρύπων.
Κρουαζιέρα: «Ανεβαίνει» η Αλάσκα – Με 7 πλοία η Princess Cruises
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 20 Απριλίου 2023
Ανεβαίνει το ενδιαφέρον για τις κρουαζιέρες στην Αλάσκα.
Ρωσικό πετρέλαιο: Προειδοποίηση ΗΠΑ, Βρετανίας για Compliance Risks
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 19 Απριλίου 2023
Οι ρωσικές εξαγωγές πετρελαίου βρίσκονται στον υψηλότερο όγκο εδώ και σχεδόν τρία χρόνια, σύμφωνα με τον IEA, αντανακλώντας τη συνεχιζόμενη ζήτηση στις ασιατικές αγορές και την εύκολη πρόσβαση σε ναυτιλιακές υπηρεσίες.
Το GCMD επιλέγει την Lloyd's Register για τη μελέτη εκφόρτωσης LCO2
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις 19 Απριλίου 2023
Το Παγκόσμιο Κέντρο για τη Ναυτιλιακή Απαλλαγή από τις Ανθρακούχες Εκπομπές (GCMD) ανακοίνωσε την ανάθεση μελέτης του σχετικά με την εκφόρτωση υγροποιημένου CO 2 (LCO2) που συλλαμβάνεται επί των πλοίων στην Lloyd's Register, με την υποστήριξη του εταίρου Arup.
Χαιρετίζει ο ESPO το EU ETS αλλά «φοβάται» ότι θα αλλάξουν ρότες τα μεγάλα πλοία
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 19 Απριλίου 2023
Χαιρετίζει ο ESPO το EU ETS επισείοντας ωστόσο τον κίνδυνο πλοία να μην «πιάνουν» σε λιμάνια της ΕΕ για να αποφύγουν τις καταβολές που προβλέπει το σύστημα. Επί της ουσίας ο ESPO με γνώμονα τις λιμενικές δραστηριότητες «φωτογραφίζει» το ενδεχόμενο μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να επιλέξουν λιμάνια εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης σε Μεσόγειο και Β. Θάλασσα με ότι αυτό θα συνεπάγεται για τα έσοδα του συστήματος αλλά και για την αλλαγή που θα επέλθει στις «λούπες» των πλοίων του συγκεκριμένου τομέα.