Πειραιάς: Ο Στρατηγικός Θρόνος της Ναυτιλίας και των Γεωπολιτικών Σχέσεων
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Ιουλίου 2025
Ιακωβοs Γ. Αρχοντακηs
Στρατηγικός Σύμβουλος Ναυτιλιακών Επενδύσεων & Ναυλώσεων & Commercial Director
TMC SHIPPING
Στον κόσμο της παγκόσμιας ναυτιλίας, λίγα μέρη προκαλούν τόση προσοχή όσο ο Πειραιάς.
Η Celestyal ανακοινώνει επιτυχή αναχρηματοδότηση και επιταχύνει τη στρατηγική ανάπτυξής της
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Ιουλίου 2025
Η Celestyal ανακοινώνει την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με ένα πιο αποδοτικό χρηματοοικονομικό μοντέλο.
Αντιδράσεων συνέχεια για τα κρουαζιερόπλοια…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Ιουλίου 2025
Αντιδράσεων συνέχεια για τα κρουαζιερόπλοια που καταπλέουν σε δημοφιλείς προορισμούς αποεπιβιβάζοντας ταυτόχρονα χιλιάδες επιβάτες δημιουργώντας συνθήκες ασφυξίας.
Κικίλιας: «Ο εκσυγχρονισμός του ακτοπλοϊκού μας στόλου και των λιμενικών μας υποδομών αποτελεί εθνική προτεραιότητα»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 30 Ιουνίου 2025
Στη διυπουργική συνέντευξη Τύπου που επακολούθησε της συνεδρίασης του υπουργικού συμβουλίου ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας διαβεβαίωσε ότι «ο εκσυγχρονισμός του ακτοπλοϊκού μας στόλου και των λιμενικών μας υποδομών αποτελεί εθνική προτεραιότητα, με επίκεντρο την πράσινη μετάβαση και την ενίσχυση της ασφάλειας και της ποιότητας των θαλάσσιων μεταφορών.
Μικρές στατιστικά οι απώλειες εμπορευματοκιβωτίων
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 30 Ιουνίου 2025
Συνολικά 576 εμπορευματοκιβώτια χάθηκαν στη θάλασσα το 2024, από 221 το 2023, αλλά η συνολική απώλεια εξακολουθεί να είναι πολύ κάτω από τον 10ετή μέσο όρο των 1.274.
«Θερμός» ο Ιούνιος για την εφοδιαστική
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 30 Ιουνίου 2025
Οι παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού ωθήθηκαν στο χείλος του γκρεμού, με τις καθυστερήσεις στα μεγάλα λιμάνια να αυξάνονται έως και 300%, ενώ οι επίμονες περιφερειακές συγκρούσεις και απειλές για την ασφάλεια διατάραξαν βασικές ναυτιλιακές οδούς.