Ηρεμία στην αγορά ξηρού φορτίου πριν την Κινέζικη Πρωτοχρονιά
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΑΥΛΑΓΟΡΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 05 Φεβρουαρίου 2024
Ιάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Commercial Director TMC MARITIME CO.
Δρ. Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Maritime Executive and Consultant
H αγορά ξηρού φορτίου έχασε έδαφος με απώλειες να καταγράφονται σε όλα τα μεγέθη, αλλά με τις μεγαλύτερες να σημειώνονται στα Panamaxes και μικρότερες στα άλλα μεγέθη σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα.
Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 04 Φεβρουαρίου 2024
Ανησυχία προκαλούν το τελευταίο διάστημα, οι αυξημένες απόπειρες πειρατικών επιθέσεων εναντίον εμπορικών πλοίων στον Ινδικό Ωκεανό, ενώ για πρώτη φορά μετά το 2012 φορτηγό πλοίο που κατελήφθη στα μέσα Δεκεμβρίου συνεχίζει να κρατείται ανοιχτά της Σομαλίας.
Γρηγορότερα και από την πανδημία…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 04 Φεβρουαρίου 2024
Η ταχύτητα ανόδου των ναύλων στις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων από το ξέσπασμα της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα σε σύγκριση με την ταχύτητα ανόδου την περίοδο της πανδημίας έχει βρεθεί στο μικροσκόπιο των αναλυτών.
Στα Δικαστήρια για το FuelEU
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις 03 Φεβρουαρίου 2024
Στο Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης φαίνεται να οδηγείται το FuelEU από ομάδα βιομηχανικών παραγωγών αιθανόλης καθώς υποστηρίζουν ότι ο κανονισμός αντιμετωπίζει εσφαλμένα τα βιώσιμα βιοκαύσιμα όπως η ανανεώσιμη αιθανόλη.
«Πράσινη μετάβαση»: Στο επίκεντρο φορέων της ναυτιλίας και των λιμένων το Ταμείο Καινοτομίας της ΕΕ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις 02 Φεβρουαρίου 2024
Το Ταμείο Καινοτομίας της ΕΕ και η χρηματοδοτική στήριξη για την υιοθέτηση καθαρών καυσίμων και για την ανάπτυξη καινοτομιών ώστε να σημειωθεί πρόοδος όσο το δυνατόν ταχύτερα στην πορεία καθαρού μηδενικού ισοζυγίου αποτέλεσε το αντικείμενο ημερίδας την οποία συνδιοργάνωσαν η CLIA Europe, η ECSA, η ESPO, η FEPORT, η Sea Europe, η WaterborneTP και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Με μείωση 2,81% έκλεισε το 2023 η Βαλένθια
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 02 Φεβρουαρίου 2024
Με μείωση 2,81% έκλεισε το 2023 το λιμάνι της Βαλένθια το οποίο και διαχειρίστηκε 76,74 εκατομμύρια τόνους φορτίων. Ωστόσο η μείωση κατά 2,81% είναι κάτω από τον μέσο όρο για τα ισπανικά λιμάνια, ο οποίος είναι 3,3%.