«Ρότα» για τα 30$ έβαλε το βαρέλι (;)
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
- Δημοσιεύτηκε στις 13 Ιανουαρίου 2015
Πτώσεως συνέχεια για την τιμή του βαρελιού που πλέον "βάζει ρότα" για τα 30$ καθώς με βάση τα νεότερα δεδομένα τα συμβόλαια του αργού παραδόσεως Φεβρουαρίου υποχωρούν 1,63 δολάρια ή 3,54% στα 44,45 δολάρια το βαρέλι στις ηλεκτρονικές συναλλαγές του χρηματιστηρίου Εμπορευμάτων της Νέας Υόρκης.
Norman Atlantic: Προσεχώς επιλύεται ο γρίφος των επικοινωνιών
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 13 Ιανουαρίου 2015
Στις καταγραφές των συνομιλιών της γέφυρας με τους θαλάμους έρευνας και διάσωσης σε Ελλάδα και Ιταλία, φαίνεται σύμφωνα με πληροφορίες ιταλικών μ.μ.ε. ότι θα επικεντρώσουν το ενδιαφέρον οι εισαγγελικές αρχές της Ιταλίας που διερευνούν τα αίτια της τραγωδίας του Norman Atlantic.
Μετεκλογικά οι ΟΛΠ-ΟΛΘ και... «βλέπουμε»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΛΠ
- Δημοσιεύτηκε στις 13 Ιανουαρίου 2015
Μετεκλογικά, όπως ήταν αναμενόμενο, μεταφέρονται βασικές ημερομηνίες διαγωνισμών του ΤΑΙΠΕΔ μεταξύ των οποίων και εκείνες για τη «δεύτερη φάση» των δεσμευτικών προσφορών για τους ΟΛΠ και ΟΛΘ.
Ακυβέρνητο φορτηγό πλοίο στο Κολυμπάρι
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 13 Ιανουαρίου 2015
Στη θαλάσσια περιοχή Κολυμπάρι Χανίων, σπεύδει σκάφος του Πολεμικού Ναυτικού, μετά τη δήλωση εγκατάλειψης από τον πλοίαρχο του φορτηγού πλοίου «Mare», λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών.
Ημερίδα με θέμα «Υπεράκτια διαχείριση των πλοίων και αυτοαξιολόγηση (OVMSA)»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 12 Ιανουαρίου 2015
Ημερίδα με θέμα την «Υπεράκτια διαχείριση των πλοίων και αυτοαξιολόγηση (OVMSA)», διοργανώνει στις 17 Φεβρουαρίου στο Ρότερνταμ, η Ναυτική Ακαδημία του DNV – GL, προκειμένου να βοηθήσει στην αξιολόγηση και την εναρμόνιση των υφιστάμενων συστημάτων διαχείρισης με τη νέα κατευθυντήρια γραμμή της ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Με το «βλέμμα» στους κανονισμούς antitrust η Κίνα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 12 Ιανουαρίου 2015
Μπορεί το σέρβις της 2Μ (MAERSK-MSC) να έχει ουσιαστικά ξεκινήσει από το Dalian και να εξελίσσεται αλλά οι Κινεζικές αρχές διατηρούν εστιασμένο το «βλέμμα τους» πρωτίστως στη συμμαχία καθώς η 2Μ εμφανίζεται να ελέγχει ποσοστό άνω του 30% της χωρητικότητας στις γραμμές Ασίας-Ευρώπης.