Μεσόγειος: «Συγκλονίζουν» τα στατιστικά στοιχεία της φορτηγού ναυτιλίας για τους παράνομους «μετανάστες»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 04 Μαρτίου 2015
Με φόντο την «αναστάτωση» που έχει προκληθεί ως προς τους χειρισμούς της κυβέρνησης για την «υποδοχή και παραμονή» παράνομων μεταναστών στην Ελληνική επικράτεια και εν επεκτάσει σε ευρωπαϊκό έδαφος τα στοιχεία που έρχονται από την φορτηγό ναυτιλία είναι «συγκλονιστικά».
Ο Δρίτσας, ο Νταλακογιώργος, ο Βαρβιτσιώτης και οι απλήρωτοι ναυτικοί της ΝΕΛ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 04 Μαρτίου 2015
Η πρώτη πολιτική κόντρα με αντικείμενο την ακτοπλοία κατεγράφη σήμερα Τρίτη 3/3, αργά το βράδυ στον Πειραιά μεταξύ του Αναπληρωτή Υπουργού Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα και του πρώην Υπουργού και νυν βουλευτή της ΝΔ κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη. Παράλληλα ο κ. Δρίτσας δέχεται μία επίθεση και "εκ των έσω" δηλαδή από συνδικαλιστικούς κύκλους που πρόσκεινται στο κυβερνητικό κόμμα, τον Σύριζα.
Κτίζει 11άρια η MSC
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 03 Μαρτίου 2015
Στα 11άρια (11.000 TEU)πρόκειται να επενδύσει μεταξύ των άλλων στο ναυπηγικό της πρόγραμμα η MSC.
Πεδίο για τρομοκρατικές επιθέσεις σε πλοία η Μεσόγειος;
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 03 Μαρτίου 2015
Δεν αποκλείεται η Μεσόγειος να αποτελέσει πεδίο για εκδήλωση τρομοκρατικών επιθέσεων με στόχο την πλήρη αναστάτωση των εμπορικών γραμμών με προορισμό από και προς την Ευρώπη λένε τώρα κύκλοι εμπειρογνωμόνων σε ανάλογα θέματα.
Νέο επιβατηγό πλοίο με καύσιμο LNG στη Βαλτική
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 03 Μαρτίου 2015
Οι AS Tallink Grupp και Meyer Turku Oy υπέγραψαν σύμβαση για την κατασκευή ενός fast ferry που θα χρησιμοποιεί ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).
Εφικτά τα 25άρια boxships αλλά…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 03 Μαρτίου 2015
Η ναυπηγική φαίνεται να μην έχει όριο προς τα άνω αλλά μάλλον η αγορά το συζητά. Ο λόγος για την κατασκευή πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της τάξης των 25.000 TEU's που είναι πρακτικά εφικτό για τη σύγχρονη ναυπηγική αλλά ήδη έχει προκαλέσει προβληματισμό σε επίπεδο αγοράς για το κατά πόσον αυτά τα πλοία αυτού του μεγέθους θα αποβαίνουν συμφέροντα για τα ζητούμενα της αγοράς.