Συγχώνευση Genco Shipping με Baltic Trading
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 09 Απριλίου 2015
Η Genco Shipping & Trading προχωρεί στην εξαγορά της Baltic Trading όπως ανακοινώθηκε και επισήμως. Και στις δυο εταιρείες επικεφαλής είναι ο κ. Πήτερ Γεωργιόπουλος. Τα προβλήματα στην ναυλαγορά, υποχρεώνουν τα funds που έχουν στον έλεγχο τους ναυτιλιακές εταιρείες που διαχειρίζονται φορτηγά πλοία ξηρού χύδην φορτίου να αναζητούν λύσεις προκειμένου να επιβιώσουν. Οι συγχωνεύσεις είναι μία διέξοδος.
Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας οι μέτοχοι της Genco θα λάβουν το 84,5% της νέας εταιρείας και οι μέτοχοι της Baltic Trading, το υπόλοιπο 15,5%. Η νέα εταιρεία θα ελέγχει ένα στόλο από 70 πλοία, 5,1 εκατ. dwt, μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου και μέσης ηλικίας 8,8 ετών. Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής που τοποθετείται στο τρίτο τρίμηνο του 2015 οι μετοχές της νέας Genco θα εισαχθούν στο NYSE.
Καταγγελίες Μηταράκη για τους παράνομους μετανάστες
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ
- Δημοσιεύτηκε στις 09 Απριλίου 2015
Την έλλειψη μεταναστευτικής πολιτής απο πλευράς της κυβέρνησης καταγγέλει ο Υπεύθυνος του Τομέα Ναυτιλίας & Αιγαίου της ΝΔ, Βουλευτής Χίου κ. Νότης Μηταράκης. Σε δηλωση του αναφέρει τα εξής:
«Πριν από δέκα ημέρες με βάση τα στοιχεία που έδωσαν οι Ενώσεις Προσωπικού Λιμενικού Σώματος επεσήμανα ότι η κατάσταση με τους παράνομους μετανάστες γίνεται εντελώς ανεξέλεγκτη και ότι με τα σημερινά δεδομένα το 2015 θα φτάσουν στην χώρα μας πάνω από μισό εκατομμύριο παράνομοι μετανάστες.
Παρά τις σχετικές προειδοποιήσεις, και τις εικόνες ντροπής με τα καραβάνια των προσφύγων που στοιβάζονται κατά εκατοντάδες κυρίως στα λιμενικά καταστήματα και τα αστυνομικά τμήματα των νησιών του Αιγαίου (Μυτιλήνη, Κως Λέρος κλπ) χωρίς να υπάρχουν στοιχειώδεις κανόνες υγιεινής και ασφαλείας, καμιά ουσιαστική αντίδραση της Ελληνικής κυβέρνησης δεν έχει υπάρξει μέχρι στιγμής. Κανένα σχέδιο δεν φαίνεται να έχει εκπονηθεί και τα μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου αρνούνται να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να συντονιστούν.
Αρμόδιο αναπληρωτή υπουργό για τη μετανάστευση έχουμε. Μήπως όμως θα πρέπει να αποκτήσουμε ξανά και μεταναστευτική πολιτική; Ουδείς μπορεί να διαφωνήσει με την ανάγκη αναθεώρησης των ευρωπαϊκών συνθηκών (Δουβλίνο ΙΙ) αλλά αυτό δεν θα μας λύσει τώρα το εφιαλτικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε.
Οι μεταναστευτικές ροές που κατακλύζουν τη χώρα μας είναι αδύνατο να ελεγχθούν με βάση τις υπάρχουσες δυνάμεις και υποδομές του Λιμενικού Σώματος και πρέπει άμεσα να ενισχυθούν αν θέλουμε να αντιμετωπίσουμε ουσιαστικά και άμεσα το πρόβλημα.
Σε αντίθετη περίπτωση, θα πληγεί άμεσα η καθημερινότητα των κατοίκων των νησιών μας αλλά και η τουριστική βιομηχανία της χώρας πριν καλά - καλά ξεκινήσει η νέα τουριστική περίοδος».
Αναπτύσσει σε hub port το KCT η CMA- CGM
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 09 Απριλίου 2015
Σε hub port σκοπεύει να αναπτύξει το Kingston Container Terminal (KCT) η CMA- CGM που αναλαμβάνει το λιμάνι με ορίζοντα τριακονταετίας.
Μήνυμα Θ.Δρίτσα προς τους Έλληνες Ναυτικούς για τις Άγιες Μέρες του Πάσχα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 09 Απριλίου 2015
Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας & Τουρισμού Θοδωρής Δρίτσας, απηύθυνε το ακόλουθο μήνυμα για τις Άγιες Ημέρες του Πάσχα:
ECSA: Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης στη Μεσόγειο
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 09 Απριλίου 2015
Ευρωπαϊκοί και παγκόσμιοι διαχειριστές εμπορικών πλοίων έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους με τα συνδικάτα των ναυτικών, παροτρύνοντας τα κράτη μέλη της ΕΕ να λάβουν άμεσα συλλογική δράση για να αντιμετωπίσουν την αυξανόμενη ανθρωπιστική κρίση στη Μεσόγειο.
Δύο λιμάνια… «ξεκλειδώνουν» τα Σινο-Ρωσικά κεφάλαια (;)
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΑΥΤΙΛΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 08 Απριλίου 2015
«Στο Μαξίμου η μπάλα» και στην ευχέρεια του «ντριμπλάρει» τις εσωκομματικές αντιρρήσεις μετά τα «ισχυρά σουτ» Πεκίνου και Μόσχας αναφορικά με το ενδιαφέρον τους για τις αποκρατικοποιήσεις και ιδιαίτερα για τους ΟΛΠ-ΟΛΘ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.