PWC: Η θαλάσσια οικονομία είναι ένας κλάδος που δεν μπορούμε πλέον να αγνοούμε
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 25 Φεβρουαρίου 2016
Με το 70% του πλανήτη να καλύπτεται από θάλασσα, πολλές οικονομίες να στηρίζονται στην αλιεία, τις μεταφορές, τη ναυτική ασφάλεια, τον τουρισμό, το πετρέλαιο και φυσικό αέριο και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και το 90% του παγκόσμιου εμπορίου να διεξάγεται μέσω θαλάσσης, η σημασία της «μπλε οικονομίας» δεν μπορεί να αγνοηθεί.
7ο Nαυτιλιακό Συνέδριο της Capital Link
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 25 Φεβρουαρίου 2016
Με μοναδική επιτυχία και με συμμετοχή που ξεπέρασε τα 1100 άτομα πραγματοποιήθηκε το έκτο Ναυτιλιακό Συνέδριο της Capital Link στην Αθήνα με θέμα: «Opportunities & Challenges», την Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου, 2016 στο ξενοδοχείο Divani Caravel της Αθήνας.
Κινητοποιήσεις προαναγγέλλει η ΠΝΟ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 25 Φεβρουαρίου 2016
Σε εγρήγορση βρίσκεται η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) η οποία γνωστοποίησε την πρόθεση της να προχωρήσει σε δυναμικές απεργιακές κινητοποιήσεις με την κατάθεση του νομοσχεδίου για το ασφαλιστικό στη Βουλή.
Εφόσον χρειαστεί, θα ξεκινήσει απεργίες νωρίτερα και έως ότου αποσυρθεί το νομοσχέδιο.
Ζημιές πάνω από 134 εκατ. δολ για την Navios Maritime Holdings
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 25 Φεβρουαρίου 2016
Φουρτούνες για την Navios Maritime Holdings της Αγγελικής Φράγκου, όπως και για όλες τις εταιρείες ξηρού φορτίου.
Παρέμβαση Fiata για τα «χοντρά» εμπορευματοκιβώτια
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 24 Φεβρουαρίου 2016
Κλιμακώνεται ο προβληματισμός φορέων των logistics όσο πλησιάζουν οι ημερομηνίες προσαρμογής στο νέο πλαίσιο που ουσιαστικά «απαγορεύει» τη διακίνηση υπέρβαρών εμπορευματοκιβωτίων και φυσικά τη φόρτωσή τους επί πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Προς παράκαμψη Σουέζ και Παναμάς;
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 24 Φεβρουαρίου 2016
Επιχείρηση φωτισμού των πτυχών της «κρίσης» στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων από την διαρκή πτώση των τιμών ανά TEU επιχειρούν αναλυτές που διαβλέπουν το ενδεχόμενο η «κρίση» αυτή να αποτελέσει αφορμή απώλειας εσόδων για τις διώρυγες του Σουέζ αλλά και του Παναμά.