Αμερικανικά λιμάνια: Κονδύλια 4,2 δις προς επένδυση
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 17 Δεκεμβρίου 2015
Δεν έχουν τέλος τα δις δολαρίων που έχουν δεσμευτεί ή πρόκειται να δεσμευτούν με μόνο στόχο τον πλήρη και τάχιστο εκσυγχρονισμό των υποδομών και των ηλεκτρομηχανικών εξοπλισμών.
Λιμενική ανάπτυξη: Συνεργασία Ισπανίας-Ινδίας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 17 Δεκεμβρίου 2015
Στοιχεία που αφορούν συμφωνία μεταξύ Ισπανίας και Ινδίας για θέματα ανάπτυξης λιμένων είδαν το φώς της δημοσιότητας πρόσφατα.
13 έλληνες εφοπλιστές μεταξύ των 100 πιο ισχυρών ανθρώπων της παγκόσμιας ναυτιλίας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 17 Δεκεμβρίου 2015
Συνολικά 13 Έλληνες εφοπλιστές περιλαμβάνει η ετήσια επετηρίδα "Lloyd's List Top 100 2015" που περιλαμβάνει τους 100 ανθρώπους με την μεγαλύτερη επιρροή στη ναυτιλία παγκοσμίως.
Παράσταση διαμαρτυρίας συνδικαλιστών - λιμενεργατών στο ΥΝΑ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 17 Δεκεμβρίου 2015
Άκαρπη φαίνεται από απέβη η παράσταση διαμαρτυρίας της ΟΜΥΛΕ και των σωματείων του ΟΛΠ, στον υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου Θ. Δρίτσα από τον οποίο ζητήθηκε να αποσυρθούν οι διαγωνισμοί ΟΛΠ και ΟΛΘ και να πραγματοποιηθεί ουσιαστικός διάλογος με τη συμμετοχή της κυβέρνησης των πολιτικών κομμάτων, και της περιφερειακής και τοπικής αυτοδιοίκησης.
Η Δευτέρα «κρίνει» τα λιμενικά δρώμενα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 17 Δεκεμβρίου 2015
Στο Μαξίμου, τα συναρμόδια υπουργεία αλλά και το ΤΑΙΠΕΔ, είναι στραμμένο το βλέμμα διεθνών επενδυτικών οίκων και γενικά επενδυτών που αναμένουν το στίγμα της ελληνικής κυβέρνησης ενόψει της προσδιορισμένης για την 21η τρέχοντος διεξαγωγής της β' φάσης του διαγωνισμού για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ.
Ποιες εναλλακτικές έχουν οι εφοπλιστές
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΑΥΛΑΓΟΡΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 17 Δεκεμβρίου 2015
Η παρατεταµένη αρνητική πορεία της ναυλαγοράς, εκτός από την αρνητική ψυχολογία, έχει αρχίσει και περιορίζει τις εναλλακτικές των πλοιοκτητών καθώς τα ηµερήσια έσοδα των πλοίων δεν καλύπτουν καν τα λειτουργικά τους έξοδα, εξαιρουµένου του χρηµατοδοτικού κόστους.