Σε πτώση το Shipping Confidence (;)
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 28 Μαρτίου 2016
Για ιστορικό χαμηλό στο δείκτη του Shipping Confidence κάνουν λόγο εμπειρογνώμονες και αναλυτές, που στοιχίζονται με τα στοιχεία που έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα η Moore Stephens.
Χορός δις δολαρίων σε αυτοματισμούς και ασφάλεια
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 28 Μαρτίου 2016
Χορός δισεκατομμυρίων δολαρίων σε εξέλιξη στην παγκόσμια «λιμενική σκηνή» καθώς οι σύγχρονες απαιτήσεις για την εξυπηρέτηση των πλοίων με μεγάλες μεταφορικές ικανότητες σε TEU αλλά και η αναβάθμιση της ασφάλειας ελέω και των τελευταίων γεγονότων στην «καρδιά» της Ευρώπης επιτάσσουν ρυθμούς ροκ.
Λιμάνι Πειραιά...γιόκ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 28 Μαρτίου 2016
Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, αυτή τη στιγμή, στο λιμάνι του Πειραιά, στοιβάζονται (κυριολεκτικά), περί των 5.330 προσφύγων και μεταναστών, ενώ καθημερινά ο αριθμός αυτός αυξάνεται ή μειώνεται ανάλογα με τις ροές απο τα νησιά προς την ενδοχώρα και από τον Πειραιά, προς την Ειδομένη και ενίοτε και προς τις δομές που έχουν δημιουργηθεί για να υποδεχθούν αυτούς τους ανθρώπους.
Επιμένει περιβαλλοντικά ο ESPO
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 26 Μαρτίου 2016
Δέκα προτεραιότητες έθεσε ο ESPO για τα ευρωπαϊκά λιμάνια οι οποίες ουσιαστικά αποτελούν μία συγκεκριμένη πολιτική η οποία εξελίχθηκε στην πρόοδο των ετών.
Ευρωπαϊκά λιμάνια: Ασφάλεια και κυβερνοεπιθέσεις στο προσκήνιο
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 24 Μαρτίου 2016
Η αναμενόμενη θέση σε κατάσταση υψίστης ετοιμότητας σε θέματα ασφαλείας στα λιμάνια της βόρειας θάλασσας, και όχι μόνο, μετά τα γεγονότα του Βελγίου επανέφερε στο προσκήνιο τις συζητήσεις για την ασφάλεια και τις κυβερνοεπιθέσεις.
«Δίαιτα» εκατό ημερών για υπέρβαρα εμπορευματοκιβώτια
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 24 Μαρτίου 2016
Κάτι λιγότερο από 100 ημέρες εναπομένουν μέχρι της ενεργοποίησης και εφαρμογής του νέου πλαισίου για την αποφυγή διακίνησης υπέρβαρων εμπορευματοκιβωτίων και ο κύκλος των συζητήσεων για τα «πρέπει» και τα «μη» συνεχίζονται.