Παναμάς: Μένουν 25 εικοσιτετράωρα...
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 31 Μαΐου 2016
Είναι όλα έτοιμα, ή σχεδόν έτοιμα καθώς οι τελευταίες "πινελιές" απομένουν μέχρι την 26η Ιουνίου όπου και θα γίνει επίσημα η τελετή του ανοίγματος της νέας εκσυγχρονισμένης διώρυγας του Παναμά.
Ενταση στην πορεία των λιμενεργατών: «Τσίπρας σημαίνει Ελλάδα πουλημένη» [εικόνες]
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 31 Μαΐου 2016
Αναψαν τα αίματα στην πορεία των λιμενεργατών στο κέντρο της Αθήνας. Μόλις η πορεία έφτασε έξω από το ξενοδοχείο όπου είχε ξεκινήσει η συνέλευση των μετόχων του ΟΛΠ, επικράτησε ένταση.
Στις 10/06 συνεχίζει η Γ.Σ. του ΟΛΠ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΛΠ
- Δημοσιεύτηκε στις 31 Μαΐου 2016
Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο το πρώτο μέρος της Γ.Σ. του ΟΛΠ κατά την οποία εγκρίθηκε η αλλαγή του καταστατικού η οποία ουσιαστικά ανοίγει την οδό των εξελίξεων για την περαίωση της διαδικασίας περάσματος του λιμανιού στον έλεγχο της Cosco.
Διαπραγμάτευση ΠΝΟ-εφοπλιστών για νέα συλλογική σύμβαση εργασίας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 31 Μαΐου 2016
Το θέμα της απασχόλησης περισσότερων Ελλήνων ναυτικών στην ποντοπόρο ναυτιλία και στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται από το διεθνή ανταγωνισμό, εξετάστηκε σήμερα σε μία πρώτη συνάντηση που είχε το προεδρείο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών με την Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΝΟ, στα γραφεία της συνομοσπονδίας των ναυτικών στον Πειραιά.
Θ. Δρίτσας: Δεν είναι ρεαλιστικοί οι φόβοι για ιδιωτικοποιήσεις περιφερειακών λιμανιών
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 31 Μαΐου 2016
Δεν είναι ρεαλιστικοί οι φόβοι και οι διαμαρτυρίες για ιδιωτικοποιήσεις μεγάλων περιφερειακών λιμανιών διαβεβαίωσε ο υπουργός Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας στις εκδηλώσεις για την Ναυτική Εβδομάδα στον Βόλο. Ομάδα συγκεντρωμένων αποδοκίμασε τον κ. Δρίτσα και τον κάλεσε να παραιτηθεί.
Πρώτη πολύ πιο μπροστά από τους ανταγωνιστές της η ελληνική ναυτιλία, με μερίδιο 16% !
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 30 Μαΐου 2016
Παρά την κρίση και τις δυσμενείς συνθήκες με τις οποίες ήρθε αντιμέτωπος ο ελληνικός εφοπλισμός εξακολουθεί να παραμένει πρώτη δύναμη στην παγκόσμια ναυτιλία,σύμφωνα με τους Clarkson’s Research.