Σούπερ επένδυση στο Όκλαντ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 06 Φεβρουαρίου 2017
Σιδηροδρομικών επενδύσεων συνέχεια και για τα Αμερικανικά λιμάνια τα οποία ελέω Τραμπ έχουν βρεθεί στο επίκεντρο της δημοσιότητας λόγω των συζητήσεων για το τι θα σηματοδοτήσει για αυτά η πολιτική του νέου προέδρου των ΗΠΑ.
Κίνα: Κατρακυλούν οι τιμές για νεότευκτα;
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 06 Φεβρουαρίου 2017
Στο μικροσκόπιο των αναλυτών του ναυπηγικού τομέα βρίσκονται τα Κινεζικά ναυπηγεία καθώς διαφαίνεται τάση πτώσης των τιμών κατά τομέα.
Θ. Βενιάμης: Οι συνδικαλιστές εμποδίζουν τους νέους να δουλέψουν στα πλοία με 1.800 ευρώ μισθό
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 06 Φεβρουαρίου 2017
Την πολύ σοβαρή καταγγελία ότι οι συνδικαλιστές είναι που εμποδίζουν τους Έλληνες να δουλέψουν στα καράβια με μισθό 1.800 ευρώ έκανε στον Alpha 9.89 ο Θεόδωρος Βενιάμης, πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών.
Logistics Center της Ελληνικής Επικράτειας η Δυτική Αττική
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 06 Φεβρουαρίου 2017
Συνεχίζοντας τις κινήσεις εξωστρέφειας και με στόχο την ανάδειξη των υπηρεσιών της, η OnLine Data συμμετέχει δυναμικά στο συνέδριο: «Η Δυτική Αττική, Logistics Center της Ελληνικής Επικράτειας», το οποίο διοργανώνεται στις 22 Φεβρουαρίου από τη Leader Publications και το περιοδικό Logistics Leader.
Κρουαζιέρα: «Κινεζο-Κινεζική»… παρουσία στο Αιγαίο
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 06 Φεβρουαρίου 2017
Από την μία πλευρά η COSCO και η εκπεφρασμένη διάθεσή της δια μέσω του ΟΛΠ να επενδύσει στον τομέα της κρουαζιέρας ισχυροποιώντας την επενδυτική παρουσία της σε υποδομές του τομέα της κρουαζιέρας και από την άλλη η «καταπλέουσα» Κινεζική επενδυτική συμμετοχή στην Celestyal Cruises θα αλλάξει το τοπίο της κρουαζιέρας στο Αιγαίο.
Στο «χορό των διαλύσεων» και τα chemical tankers
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 03 Φεβρουαρίου 2017
Καθοριστικός φαίνεται ότι θα είναι ο φετινός Σεπτέμβριος και για τον τομέα των chemical tankers καθώς η εφαρμογή της Ballast Water Management Convention και η μείωση των εκπομπών αέριων ρύπων (sulphur cap) κατά 0,5% θα «προσδιορίσουν» ποια πλοία του τομέα θα βάλουν ρότα για τα διαλυτήρια.