Και τώρα αφοσίωση στο... customer service
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 28 Φεβρουαρίου 2017
Μία νέα διάσταση στο θέμα αν θα υπάρξουν ναυπηγήσεις ακόμη μεγαλύτερων των ultra-large boxships προέκυψε από τις συζητήσεις που εξελίχθηκαν στο TPM conference στο Long Beach από εξειδικευμένα στελέχη του τομέα αλλά και των logistics.
Όλα είναι θέμα εφαρμογής...
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 28 Φεβρουαρίου 2017
«Καλοί οι κανονισμοί αλλά η εφαρμογή μετράει» είναι το σε χονδρικές γραμμές πεδίο στο οποίο από διαφορετική οπτική γωνία ΙΜΟ και European Commission «βλέπουν» το ζήτημα των κανονισμών που σχετίζονται με την βελτίωση της ασφάλειας στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων.
Πέντε ναυτιλιακά κέντρα αμφισβητούν την πρωτοκαθεδρία της Ε.Ε.
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 28 Φεβρουαρίου 2017
Η ευρωπαϊκή ναυτιλία απασχολεί άμεσα και έμμεσα πάνω από 2,1 εκατ. άτομα και συνεισφέρει στο ΑΕΠ της Ε.Ε. περί τα 140 δισ. ευρώ. Επίσης από τους 516.000 ναυτικούς που απασχολεί η ευρωπαϊκή ναυτιλία (αξιωματικούς και κατώτερο πλήρωμα) οι 207.000 είναι ευρωπαίοι πολίτες.
Στα 140 δισ. ευρώ η συνεισφορά της ναυτιλίας στην ευρωπαϊκή οικονομία!
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 28 Φεβρουαρίου 2017
Η ευρωπαϊκή ναυτιλία απασχολεί άμεσα 640.000 άτομα (στη θάλασσα και στεριά) και προσφέρει 57 δις. δολ στο ΑΕΠ της ΕΕ.
Interferry: Ένα ερώτημα περιμένει απάντηση
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 27 Φεβρουαρίου 2017
Ο Mike Corrigan, ο νέος από το τέλος Μαρτίου Διευθύνων Σύμβουλος της παγκόσμιας ναυτιλιακής οργάνωσης Interferry, μιλώντας σημερα σε εκδήλωση της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Ναυτιλίας στις Βρυξέλλες, αναμένεται να ρωτήσει τους αρμόδιους Κοινοτικούς, γιατί η κοινοτική χρηματοδότηση στον τομέα της ευρωπαϊκής ακτοπλοΐας είναι τόσο μικρή σε σύγκριση με τους άλλους τρόπους μεταφοράς.
Γραφεία σε Κύπρο και Λουξεμβούργο σχεδιάζουν ασφαλιστές πλοίων λόγω Brexit
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 25 Φεβρουαρίου 2017
Το άνοιγμα γραφείων σε ευρωπαϊκές χώρες όπως το Λουξεμβούργο και η Κύπρος σχεδιάζουν ασφαλιστικές εταιρείες που καλύπτουν εμπορικούς στόλους και υπάγονται σήμερα σε βρετανικό ρυθμιστικό πλαίσιο, καθότι φοβούνται πως το Brexit θα περιορίσει την πρόσβασή τους στις ευρωπαϊκές χρηματοπιστωτικές αγορές.