«Ανενόχλητα» κυκλοφορούν «χοντρά» κουτιά;
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 23 Ιουλίου 2017
Κυκλοφορούν «ανενόχλητα» υπέρβαρα εμπορευματοκιβώτια; Το ερώτημα αυτό φαίνεται πως βασανίζει μερίδα αναλυτών σε γνώση των οποίων έχουν περιέλθει στοιχεία περί των επιπέδων συμμόρφωσης προς τα προβλεπόμενα από τους SOLAS VGM κανονισμούς.
Φλερτάρει με τις 1.000 μονάδες ο BDI
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΑΥΛΑΓΟΡΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 22 Ιουλίου 2017
Ανοδικά κινείται τις τελευταίες εννιά ημέρες ο κύριος δείκτης θαλάσσιων εμπορευματικών μεταφορών, ο Baltic Dry Index, προσεγγίζοντας και πάλι τις 1.000 μονάδες επίπεδα στα οποία είχε να βρεθεί από τις 12 Μαΐου του τρέχοντος έτους.
Μείωση θορύβου για τις φάλαινες
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις 21 Ιουλίου 2017
Πενήντα τρείς φορείς της ναυτιλίας πρόκειται να συνεργαστούν προσεχώς για την αποτύπωση των επιπτώσεων για θαλάσσια είδη του ζωικού βασιλείου από τις προπέλες και τα συστήματα πρόωσης πλοίων που διέρχονται από «ευαίσθητες» θαλάσσιες ζώνες.
Σύνοδος με ενδιαφέρον για την επιβατηγό ναυτιλία
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 21 Ιουλίου 2017
Στη σύνοδο του Σαουθάμπτον στα μέσα Νοεμβρίου στρέφει το ενδιαφέρον η επιβατηγός ναυτιλία και δη ο τομέας των κρουαζιερόπλοιων.
Η BLUE STAR FERRIES δίπλα στην κοινωνία της ΚΩ με έκπτωση 50% στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 21 Ιουλίου 2017
H Blue Star Ferries, μέλος της Attica Group, θέλοντας να σταθεί αρωγός στο πολύπαθο νησί της Κω και στους πληγέντες από τον καταστροφικό σεισμό της 21ης Ιουλίου 2017, παρέχει έκπτωση 50% στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια επιβατών και ιδιωτικής χρήσεως οχημάτων, προκειμένου να διευκολυνθούν οι άμεσες μετακινήσεις από και προς το νησί όσων έχουν την ανάγκη να ταξιδέψουν για να επισκεφτούν τις οικογένειες και τις περιουσίες τους. Η έκπτωση ισχύει από 21/07/17 έως και 25/07/17.
Κως: «Υγροποιήθηκαν» από το σεισμό οι εδράσεις του λιμένα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 21 Ιουλίου 2017
Στο φαινόμενο της «υγροποίησης» των υποστρωμάτων που εδράζουν τα τσιμεντένια ντόκα του λιμανιού της Κω αποδίδονται σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες οι αιτίες των καθιζήσεων και των έντονων ρηγματώσεων που καταγράφηκαν αμέσως μετά το σεισμό.