Ασφάλεια: Ζητούμενο η ταχύτητα στο «σκανάρισμα» κουτιών
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 15 Ιουνίου 2017
«Ο χρόνος είναι χρήμα» και η καθυστερήσεις στην ουρά για «σκανάρισμα» εμπορευματοκιβωτίων στοιχίζει... Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές θα δαπανηθεί κονδύλι της τάξης των US$927,852 προκειμένου να εξελιχθεί σύστημα σκαναρίσματος εμπορευματοκιβωτίων για βόμβες και όχι μόνο από την Smiths Detection το οποίο υποστηρίζεται από πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Φωτιά στο ΦΓ/ΟΓ MED STAR
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 15 Ιουνίου 2017
Φωτιά ξέσπασε νωρίτερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΝΝΠ στο υπό σημαία Κύπρου ΦΓ/ΟΓ MED STAR η οποία και εκδηλώθηκε στη δεξιά κύρια μηχανή.
«Νέα και έξυπνα» κουτιά ψυγεία από την Maersk
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 15 Ιουνίου 2017
Την τελευταία λέξη της ψηφιακής τεχνολογίας αλλά και της ψυκτικής ενσωμάτωσε σε μία νέα γενιά εμπορευματοκιβωτίων-ψυγείων η Maersk Container Industry (MCI) προτείνοντας την χρήση τους στο πελατειακό της δυναμικό.
Διερεύνηση οριζόντων στο Pireas 2017 - Global Shipbrokers Forum
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 15 Ιουνίου 2017
Την «οπτική γωνία» από την οποία ο ναυλομεσιτικός κλάδος αντιμετωπίζει θέματα που άπτονται των ναυτιλιακών δραστηριοτήτων φώτισε νωρίτερα σήμερα το Pireas 2017 - Global Shipbrokers Forum, που έλαβε χώρα στο ξενοδοχείο Μετροπόλιταν.
Ενσωμάτωση Οδηγίας 2016/844/ΕΕ κανόνων και πρότυπων ασφαλείας για επιβατηγά πλοία
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 15 Ιουνίου 2017
Ανακοινώθηκε από το ΥΝΝΠ ότι την 26.05.2017 δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Α’ 77 το προεδρικό διάταγμα υπ’ αριθμ. 48/2017 «Τροποποίηση διατάξεων του π.δ. 103/1999 ‘Κανόνες και πρότυπα ασφαλείας για τα επιβατηγά πλοία.
Petrofin Research: Μειωμένη κατά 28% η ναυτιλιακή χρηματοδότηση
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 15 Ιουνίου 2017
Μειωμένη κατά 28% ήταν το 2016 η ναυτιλιακή χρηματοδότηση, σύμφωνα με σχετική έρευνα της Petrofin. Η ανάπτυξη των τραπεζών της Άπω Ανατολής δεν αντισταθμίζει πλήρως τη συνολική ανάγκη χρηματοδότησης του ελληνικού στόλου, επισημαίνεται στη σχετική έρευνα, με τις ελληνικές τράπεζες να νιώθουν τη βαρύτητα.