Με διψήφιες εβδομαδιαίες απώλειες τα Capes και BDI
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΑΥΤΙΛΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 28 Οκτωβρίου 2024
Ιάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Commercial Director TMC MARITIME CO.
Δρ. Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Maritime Executive and Consultant
H αγορά ξηρού φορτίου σημείωσε νέες απώλειες με τα Capes να συνεχίζουν με διψήφιες ποσοστιαίες, εβδομαδιαίες μεταβολές.
Στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 27 Οκτωβρίου 2024
Η International Longshoremen's Association (ILA) και η United States Maritime Alliance (USMX) θα επαναλάβουν τις διαπραγματεύσεις τους τον Νοέμβριο για να επιλύσουν μια νέα κύρια σύμβαση για επιχειρήσεις εμπορευματοκιβωτίων και Ro-Ro σε 36 λιμάνια των ΗΠΑ κατά μήκος της Ανατολικής Ακτής και της Ακτής του Κόλπου.
Κίνα: Στήριξη στη χρηματιστηριακή αγορά μέσω ναυτιλίας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 27 Οκτωβρίου 2024
Σε εξέλιξη είναι ο σχεδιασμός της Κίνας για την αναζωογόνηση της χρηματιστηριακής αγοράς μέσω επαναγοράς μετοχών ή αύξησης συμμετοχών, με τη συνδρομή μάλιστα κάποιων εκ των μεγαλύτερων ναυτιλιακών εταιρειών στον κόσμο.
Προειδοποιήσεις για πειρατική δραστηριότητα στον Ινδικό
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 26 Οκτωβρίου 2024
Παρά τις πολυάριθμες αναφορές ότι τα εγκλήματα κατά των ναυτικών έχουν μειωθεί δραματικά, νέες προειδοποιήσεις έχουν εκδοθεί αυτή την εβδομάδα σε πλοία που δραστηριοποιούνται τόσο στον Ινδικό Ωκεανό όσο και διέρχονται από το στενό της Σιγκαπούρης.
Hapag και Maersk αυξάνουν τις οικονομικές προοπτικές για το 2024
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 25 Οκτωβρίου 2024
Παρά τις αυξήσεις στο λειτουργικό κόστος λόγω των εκτροπών της Ερυθράς Θάλασσας, τις διαταραχές λόγω απεργιών στα λιμάνια στις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Ευρώπη και τους ασταθείς ρυθμούς, οι μεταφορείς εμπορευματοκιβωτίων συνεχίζουν να αναφέρουν ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα.
"Vessel bunching"
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 25 Οκτωβρίου 2024
Η Sea-Intelligence αποκάλυψε ότι η συσσώρευση πλοίων αυξήθηκε σημαντικά στα λιμάνια και τους τερματικούς σταθμούς μετά την πανδημία, εν μέρει λόγω της κρίσης της Ερυθράς Θάλασσας.