Θωρακίζεται το Άμστερνταμ για τις κυβερονοεπιθέσεις
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 31 Ιανουαρίου 2019
Ένα “Cybersecurity Programme” ενεργοποίησε το λιμάνι του Άμστερνταμ προκειμένου να θωρακίσει τα ψηφιακά του συστήματα απέναντι στις κυβερνοεπιθέσεις.
Μικρές ρυθμίσεις αλλά με μεγάλο όφελος
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΑΥΤΙΛΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 31 Ιανουαρίου 2019
Μικρές βελτιωτικές ρυθμίσεις σε οδικούς και σιδηροδρομικούς κόμβους μπορούν να αποφέρουν μεγάλο όφελος στο μεταφορικό σύστημα της Βρετανίας.
Ανέστειλαν τις κινητοποιήσεις τους οι εργαζόμενοι στον ΟΛΘ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΛΘ
- Δημοσιεύτηκε στις 31 Ιανουαρίου 2019
Την αναστολή των κινητοποιήσεών τους αποφάσισαν οι εργαζόμενοι στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, μετά την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ, για παράταση ισχύος της Επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (Επιχ. ΣΣΕ) έως 30 Ιουνίου 2019.
Ο Γ. Προκοπίου στο Slide2Open Shipping Finance: Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Κίνας θα εξομαλυνθεί στους επόμενους 5-6 μήνες
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 31 Ιανουαρίου 2019
Μεγάλη αίσθηση προκάλεσε η ζωντανή συνέντευξη επί σκηνής του Γιώργου Προκοπίου, ιδρυτή, της Sea Traders SA, της Dynacom Tankers Management Ltd. και της Dynagas Ltd., από τον δημοσιογράφο της Wall Street Journal, Costas Paris, κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου Slide2Open Shipping Finance 2019.
Οκτώ υποτροφίες προκηρύσσει η ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 31 Ιανουαρίου 2019
H Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Κοινωνικής Προσφοράς Ελληνικού Εφοπλισμού ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ, ανακοινώνει οκτώ υποτροφίες μεταπτυχιακών σπουδών προδιδακτορικού επιπέδου, μονοετούς φοίτησης, ύψους 15.000 ευρώ έκαστη, για σπουδές σε Πανεπιστήμια τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδος, για το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020.
Τα καύσιμα ψαλίδισαν στο μισό τα κέρδη της Cosco Shipping Holdings
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 31 Ιανουαρίου 2019
Η COSCO SHIPPING Holdings Co., προειδοποίησε σήμερα τους επενδυτές, ότι αναμένει πτώση κερδών για τη χρήση 2018 στα 1,42 δις. RMB από 2,662 δις. RMB ένα χρόνο πριν. Θα καταγράψει δηλαδή μία μείωση κατά 55%!. Οι λόγοι που επικαλείται ο κινεζικός ναυτιλιακός όμιλος για την μεγάλη αυτή πτώση της κερδοφορίας είναι μεταξύ άλλων η σημαντική αύξηση των τιμών των καυσίμων, στο λειτουργικό επίπεδο ενώ αναμένεται καταγράψει και έκτακτες οικονομικές επιβαρύνσεις που συνδέονται με την αγορά μετοχών στην Qingdao Port International Co., το 2017.