Αποθειωμένα καύσιμα από διυλιστήρια της Ινδίας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 2019
Μετά τη Σιγκαπούρη που «τρέχει» το θέμα της διάθεσης ικανών ποσοτήτων αποθειωμένων καυσίμων ενόψει της 1-1-2020 τα διυλιστήρια της Ινδίας θα ξεκινήσουν τη διάθεση των συμβατών με τις απαιτήσεις του ΙΜΟ καυσίμων από τον προσεχή μήνα σύμφωνα με τα όσα καταγράφηκαν κατά την διάρκεια της APPEC 2019 στη Σιγκαπούρη.
Οι ρύποι της ναυτιλίας στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Μεταφορών
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 2019
Μέτρα σχετικά με την συμβολή του κλάδου των μεταφορών (οδικές, αεροπορικές, θαλάσσιες) στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής θα εξετάσει το Συμβούλιο Μεταφορών, Τηλεπικοινωνιών και Ενέργειας στις 20 Σεπτεμβρίου στις Βρυξέλλες.
Δυο ενδιαφερόμενοι για την γραμμή Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 2019
Δύο εταιρείες, η μια εκ των οποίων είναι του Φώτη Μανούση εμφανίστηκαν μέχρι τις 3 χθες το μεσημέρι που έληγε η προθεσμία της σχετικής πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την άγονη ακτοπλοϊκή γραμμή Αλεξανδρούπολης-Σαμοθράκης.
Δέκα 23άρια για την Evergreen
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 2019
Δέκα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με δυναμικότητα 23.000 TEU’s έκαστο παράγγειλε η Evergreen σε τρία διαφορετικά ναυπηγεία διατηρώντας παράλληλα και το δικαίωμα για option.
Προχώρησε με άνοδο η Αγορά Ε/Κ, χάριν των μεσαίων μεγεθών
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΑΥΛΑΓΟΡΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 10 Σεπτεμβρίου 2019
Ιάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Chartering broker Thenamaris (Ships Management) Inc.
Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst
Το μομέντουμ της αγοράς συνεχίζει να είναι στην πλευρά των πλοιοκτητών, ενώ η ισορροπία ζήτησης και προσφοράς δείχνει εύθραυστη και συχνά γέρνει υπέρ των πλοιοκτητών.
Αναζητούνται κεφάλαια 48 δισ για τα ευρωπαϊκά λιμάνια
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 10 Σεπτεμβρίου 2019
Κεφάλαια της τάξης των 48 δις έχει αποτιμηθεί ότι θα απαιτηθούν από τα ευρωπαϊκά λιμάνια ώστε αυτά να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις των νέων δεδομένων του διεθνούς εμπορίου αλλά και της προστασίας του περιβάλλοντος.