Με την βοήθεια "αετού" η πρόωση των πλοίων
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 06 Ιουλίου 2019
Ο γαλλικός ναυτιλιακός όμιλος Louis Dreyfus Armateurs (LDA) είναι ο τελευταίος που επενδύει στην αιολική ενέργεια.
«Βάζουν μπροστά» οι Γερμανοί τις… ποτάμιες μεταφορές
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 06 Ιουλίου 2019
Στην κορυφή της ατζέντας των συνδυασμένων μεταφορών φέρνουν οι Γερμανοί τις ποτάμιες μεταφορές με επίκεντρο τη βελτίωση του συστήματος συνδυασμένων μεταφορών με άξονα τον Ρήνο.
Αλλάζει το «σιδηροδρομικό τοπίο» στα Βαλκάνια η κινεζική πρωτοβουλία "Belt and Road"
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 06 Ιουλίου 2019
Θεαματικές αλλαγές στο «σιδηροδρομικό τοπίο» της Βαλκανικής αναμένεται να επιφέρουν Κινεζικές επενδύσεις που εντάσσονται στην πρωτοβουλία «Belt and Road.
Νέα δωρεά της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση στο Π.Ν.
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 05 Ιουλίου 2019
Την αποδοχή εκ μέρους του Πολεμικού Ναυτικού της ευγενούς δωρεάς ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού για την αναβάθμιση των δυνατοτήτων της Στεφανιαίας Μονάδας του Ναυτικού Νοσοκομείου Αθηνών από μέρους της Εταιρείας Κοινωνικής Προσφοράς Ελληνικού Εφοπλισμού «ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ» και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση ανακοίνωσε το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού .
Δεν είναι όλα… «πράσινα»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 05 Ιουλίου 2019
Δεν έφτασαν οι «φρενήρεις κούρσες» εξοπλισμών και βελτίωσης βυθισμάτων, ούτε και οι αναθεωρήσεις των εμπορευματικών ροών από το διεθνές εμπόριο και τις ναυτιλιακές «συμμαχίες» που προκάλεσαν πονοκεφάλους στα επιτελικά στελέχη των λιμένων «κατέπλευσαν» και οι συζητήσεις για τα «πράσινα» λιμάνια.
Μεταφορικό Ισοδύναμο: Άνοιξε η πλατφόρμα για τις επιχειρήσεις της Κρήτης
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 05 Ιουλίου 2019
Άνοιξε η πλατφόρμα για την εγγραφή επιχειρήσεων της Κρήτης στην εφαρμογή του "Μεταφορικού Ισοδύναμου. Στην ανακοίνωση του ΥΝΝΠ αναφέρονται τα ακόλουθα: "Το μέτρο του Μεταφορικού Ισοδύναμου βασίστηκε στην αναγνώριση του κόστους που συνεπάγεται η Νησιωτικότητα, τόσο για τους νησιώτες, όσο και για τους επιχειρηματίες των νησιών, αλλά και στην έλλειψη αναπτυξιακών ευκαιριών που τόσο καιρό βίωναν τα νησιά μας.