«Σκοτώνουν» τα terminal όταν… «γεράσουν»;
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 03 Οκτωβρίου 2019
Στις κινήσεις της MAERSK έχουν επικεντρώσει το ενδιαφέρον τους αναλυτές του τομέα της λιμενικής βιομηχανίας με σκοπό να διακριβώσουν τις προθέσεις της για το container terminal Maasvlakte I που ελέγχει στο λιμάνι του Ρότερνταμ.
Ζητείται… προαστιακός για το λιμάνι του Λαυρίου
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 03 Οκτωβρίου 2019
Σχεδόν μία δεκαετία μετά από την ημερομηνία που οι σχεδιασμοί ήθελαν τον προαστιακό να «σφυρίζει» στο λιμάνι του Λαυρίου η ανάπτυξη της γραμμής από το σταθμό του Κορωπίου μέχρι το Λαύριο παραμένει «γρίφος».
Μέσα στο μήνα η μελέτη για τα λιμάνια
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 02 Οκτωβρίου 2019
Πιθανώς χάρη στην αμυντική συμφωνία Ελλάδας-ΗΠΑ να αλλάξει τη σειρά προτεραιότητας στην αξιοποίηση των στρατηγικής σημασίας λιμένων που σχεδίαζε το ΤΑΙΠΕΔ με το ΥΝΝΠ όπου η Αλεξανδρούπολη ήταν πρώτη στην λίστα.
Δεξαμενόπλοια: Νέα άνοδος των ναύλων λόγω αμερικάνικων κυρώσεων σε πλοία της Cosco
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Οκτωβρίου 2019
Οι ναύλοι στα δεξαμενόπλοια την προηγούμενη εβδομάδα εκτινάχθηκαν στα ύψη καθώς 50 δεξαμενόπλοια που ανήκουν σε θυγατρικές της Cosco μπήκαν στη «μαύρη λίστα» των αμερικάνικων αρχών στο πλαίσιο των κυρώσεων κατά του Ιράν.
Σε χαμηλό δεκαετίας…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Οκτωβρίου 2019
Στο χαμηλότερο επίπεδο της δεκαετίας περιέκοψε, όπως μετέδωσε το Reuters, τις εκτιμήσεις για την ανάπτυξη του εμπορίου παγκοσμίως φέτος ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου προειδοποιώντας για τις αλυσιδωτές αντιδράσεις που μπορεί να πυροδοτήσει η υπόθεση των δασμών.
Μήπως να την ξαναδούμε;
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Οκτωβρίου 2019
Χάρη στην άμεση αντίδραση του ΥΝΝΠ και της Πλοηγικής Υπηρεσίας αποσοβήθηκαν τα χειρότερα και δεν έμεινε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης χωρίς πλοηγούς μέχρι να «ξετυλιχθεί το κουβάρι» της υπόθεσης που ήρθε στο φώς της δημοσιότητας χθες με τους εκεί πλοηγούς. Ωστόσο η εν λόγω ιστορία επανέφερε στις μνήμες χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη παλιότερες συζητήσεις αλλά και προτάσεις που είχαν γίνει και φτάσει μέχρι και τα γραφεία των συναρμόδιων υπουργών για την εκ βάθρων αναδιοργάνωση των υπηρεσιών πλοήγησης. Το νέο περιβάλλον της λιμενικής βιομηχανίας της χώρας ιδιαίτερα μετά την ιδιωτικοποίηση των δύο μεγάλων Οργανισμών και την επικείμενη αξιοποίηση των λοιπών στρατηγικής σημασίας λιμένων μάλλον καθιστούν πρόδηλη την αναγκαιότητα επανεξέτασης του θέματος της πλοηγικής. Δεδομένου ότι έχουν επί του θέματος καταγραφεί στο πρόσφατο παρελθόν πολλές ιδέες, μέχρι ενδεχομένως και της υπαγωγής τους στους παρόχους λιμενικών υπηρεσιών στα μεγάλα λιμάνια, η αλλαγή στο καθεστώς που έχει εμφανίσει διάφορα προβλήματα και ταλανίσει τις εμπορικές δραστηριότητες των λιμένων αλλά και την κρουαζιέρα, καθιστά απαιτητή την έναρξη ενός νέου διαλόγου με σύντομο ορίζοντα. Όταν μάλιστα οι συζητήσεις και ο προβληματισμός ανάμεσα στον κόσμο των ναυτικών πρακτορείων καταγράφονται έντονα με αφορμή και την υπόθεση της Θεσσαλονίκης.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.