Μήπως να την ξαναδούμε;
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Οκτωβρίου 2019
Χάρη στην άμεση αντίδραση του ΥΝΝΠ και της Πλοηγικής Υπηρεσίας αποσοβήθηκαν τα χειρότερα και δεν έμεινε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης χωρίς πλοηγούς μέχρι να «ξετυλιχθεί το κουβάρι» της υπόθεσης που ήρθε στο φώς της δημοσιότητας χθες με τους εκεί πλοηγούς. Ωστόσο η εν λόγω ιστορία επανέφερε στις μνήμες χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη παλιότερες συζητήσεις αλλά και προτάσεις που είχαν γίνει και φτάσει μέχρι και τα γραφεία των συναρμόδιων υπουργών για την εκ βάθρων αναδιοργάνωση των υπηρεσιών πλοήγησης. Το νέο περιβάλλον της λιμενικής βιομηχανίας της χώρας ιδιαίτερα μετά την ιδιωτικοποίηση των δύο μεγάλων Οργανισμών και την επικείμενη αξιοποίηση των λοιπών στρατηγικής σημασίας λιμένων μάλλον καθιστούν πρόδηλη την αναγκαιότητα επανεξέτασης του θέματος της πλοηγικής. Δεδομένου ότι έχουν επί του θέματος καταγραφεί στο πρόσφατο παρελθόν πολλές ιδέες, μέχρι ενδεχομένως και της υπαγωγής τους στους παρόχους λιμενικών υπηρεσιών στα μεγάλα λιμάνια, η αλλαγή στο καθεστώς που έχει εμφανίσει διάφορα προβλήματα και ταλανίσει τις εμπορικές δραστηριότητες των λιμένων αλλά και την κρουαζιέρα, καθιστά απαιτητή την έναρξη ενός νέου διαλόγου με σύντομο ορίζοντα. Όταν μάλιστα οι συζητήσεις και ο προβληματισμός ανάμεσα στον κόσμο των ναυτικών πρακτορείων καταγράφονται έντονα με αφορμή και την υπόθεση της Θεσσαλονίκης.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
ΞΕΕ: Στα 315 εκατ. ευρώ οι απώλειες του 2019 από την πτώχευση της Thomas Cook
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Οκτωβρίου 2019
Ιδιαίτερα βαρύ είναι το πλήγμα που υπέστη η υποδομή φιλοξενίας της χώρας από την πτώχευση του Thomas Cook. Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ), που διενεργήθηκε για λογαριασμό του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, η συνολική ζημία στα καταλύματα της χώρας από την πτώχευση της Thomas Cook, αποτιμάται στα 315 εκατ. ευρώ.
Δεκτά τα ασφαλιστικά μέτρα του ΣΕΕΝ- Απαγορεύονται οι κινητοποιήσεις (UPD)
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Οκτωβρίου 2019
Δεκτές έγιναν οι αιτήσεις ασφαλιστικών μέτρων του ΣΕΕΝ κατά των ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, ΠΕΕΜΑΓΕΝ και ΠΕΝΕΝ αλλά και του Εργατικού Κέντρου Πειραιά καθώς το αρμόδιο Δικαστήριο στην απόφασή του απαγορεύει τις κινητοποιήσεις.
Η κα Κατερίνα Ελευθερίου νέα Head of Shipping στην HSBC Ελλάδας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Οκτωβρίου 2019
Η κα Κατερίνα Ελευθερίου αναλαμβάνει από την 1η Οκτωβρίου 2019 τη θέση της Head of Shipping στην HSBC Ελλάδας. Η κα Ελευθερίου διαδέχεται τον κο Μάκη Μεντώρο, ο οποίος μετά από 38 χρόνια αξιόλογης καριέρας στην HSBC θα συνταξιοδοτηθεί από τον Όμιλο.
Σαντορινιός: Με επικοινωνιακά τρυκ η προκήρυξη αγόνων γραμμών
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Οκτωβρίου 2019
Η προκήρυξη των άγονων γραμμών στις 24/9/2019 αποκάλυψε σε όλο το μεγαλείο την πολιτική εξαπάτηση που επιχειρεί η Κυβέρνηση της ΝΔ, μέσω του Υπουργείου Ναυτιλίας, απέναντι στα νησιά και τους νησιώτες, αναφέρει σε δήλωση του ο κ. Νεκτάριος Σαντορινιός, Τομεάρχης Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή τον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές.
Ο DNV GL βραβεύει τη DSME για το σχεδιασμό δεξαμενών φορτίου πλοίων μεταφοράς αιθυλενίου
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Οκτωβρίου 2019
Κατά τη διάρκεια της εμπορικής έκθεσης Gastech στο Houston, ο DNV GL απένειμε στη Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd. (DSME) από τη Νότιο Κορέα, Approval in Principle (AIPs) πιστοποιητικά που αφορούν το σχεδιασμό δεξαμενών φορτίου για δύο νέα πλοία μεταφοράς αιθυλενίου, χωριτικότητας 98.000 κυβικών μέτρων.