Υπέρ της μειωμένης μέγιστης προωστήριας δύναμης των πλοίων η Ε.Ε.Ε.
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 16 Οκτωβρίου 2019
Η Ένωσις Ελλήνων Εφοπλιστών υποστηρίζει την πρόταση της Ελλάδας για μείωση της μέγιστης προωστήριας δύναμης των πλοίων, ως ένα άμεσα αποτελεσματικό βραχυπρόθεσμο μέτρο για τη μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου από τα πλοία.
Αγορά ξηρού φορτίου: Μικρή άνοδος και συγκρατημένη αισιοδοξία
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΑΥΛΑΓΟΡΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 16 Οκτωβρίου 2019
Ιάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Chartering broker Thenamaris (Ships Management) Inc.
Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst
Για ρεκόρ 5ετίας οδεύουν οι ετήσιες παραδόσεις νεότευκτων Panamaxes και Kamsarmaxes.
Πέντε 23άρια για την MSC- Ενεργοποίησε option
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 16 Οκτωβρίου 2019
Πέντε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με δυναμικότητα μεταφοράς 23.000 + TEU’s έκαστο θα προσθέσει προσεχώς στο στόλο της η MSC η οποία και ενεργοποίησε option στα ναυπηγεία DSME.
Μετά την Κιβωτό ο Νώε απέκτησε και… τραίνο
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 15 Οκτωβρίου 2019
Ξεχάστε την Κιβωτό. Ο Νώε απέκτησε... τραίνο. Και μάλιστα τραίνο που μεταφέρει τι άλλο παρά εμπορευματοκιβώτια.
Ι. Πλακιωτάκης: Το Λ.Σ δεν ανήκει στο ΥΝΝΠ . Το Λ.Σ. είναι το ίδιο το ΥΝΝΠ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 15 Οκτωβρίου 2019
Με την διαρκώς επίκαιρη υπενθύμιση ότι «το Λ.Σ δεν ανήκει στο ΥΝΝΠ . Το Λ.Σ. είναι το ίδιο το ΥΝΝΠ» ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής αναφέρθηκε νωρίτερα σήμερα κατά την τελετή παράδοσης παραλαβής της ηγεσίας του Λιμενικού Σώματος στο ρόλο του Λιμενικού Σώματος τόσο για την ασφάλεια της χώρας όσο κυρίως για την υποστήριξη που παρέχει στην ισχυρότερη δύναμη που διαθέτει η χώρα που δεν είναι άλλη από τη ναυτιλία.
Γιατί οι ναύλοι στα δεξαμενόπλοια σπάνε όλα τα ρεκόρ;
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 15 Οκτωβρίου 2019
Η αγορά δεξαμενοπλοίων έχει βιώσει ένα εντυπωσιακά ανοδικό ράλι στους ναύλους τις τελευταίες δυο εβδομάδες με τον δείκτη BDTI να φθάνει την περασμένη Παρασκευή στις 1.941 μονάδες, το υψηλότερο επίπεδο από τον Ιούλιο του 2008, ενώ ο μέσος ημερήσιος ισοδύναμος ναύλος (TCE) για τα VLCCs και Suezmaxes άγγιξε τα ρεκόρ των 240.000 δολ. και 136.600 δολ αντίστοιχα.