Δευ11282022

Last updateΔευ, 28 Νοε 2022 7pm

Ένα διαγωνισμός με ενδιαφέρον…

0CMAΗ Γαλλικών συμφερόντων CMA CGM ετοιμάζεται να προκηρύξει πρόσκληση υποβολής προτάσεων για έργα στις αρχές του 2023 με στόχο την υποστήριξη της απαλλαγής της γαλλικής ναυτιλιακής και λιμενικής βιομηχανίας από τις ανθρακούχες εκπομπές.

ΝΕΕ: Το κόστος που επωμίζεται ο τελικός καταναλωτής με την υιοθέτηση περιβαλλοντικών μέτρων, οφείλουν να επιστρέφουν πίσω σε αυτόν

0ΝΕΕ46Η Ένωση Ευρωπαϊκών Εφοπλιστικών Ενώσεων (ECSA) εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ζητείται η δέσμευση των εσόδων που θα προέλθουν από την ένταξη της ναυτιλίας στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Εμπορίας Δικαιωμάτων Εκπομπών (EU ETS), για τη χρηματοδότηση δράσεων που θα συμβάλλουν στην απανθρακοποίηση του κλάδου.

Γ. Πλακιωτάκης στο Circle the Med Forum: Η Ελλάδα ηγείται του «πράσινου» μετασχηματισμού σε Ευρωπαϊκό επίπεδο

0σιρκλΤην ακτοπλοΐα χαρακτήρισε ως τη μεγαλύτερη πρόκληση και ταυτόχρονα τη μεγαλύτερη ευκαιρία που έχει κληθεί να αντιμετωπίσει στα θέματα του «πράσινου» μετασχηματισμού, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γ. Πλακιωτάκης, μιλώντας στο Circle the Med Forum.

DNV:Η μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

container 665Ο DNV πρόσθεσε ένα νέο κεφάλαιο στο έγγραφό της "Εναλλακτικά καύσιμα για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων" διερευνώντας τη μεθανόλη ως πιθανό καύσιμο πλοίων υπό το πρίσμα των στόχων απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές του ΙΜΟ.

Στο «καλάθι» του EU ETS και το εκπεμπόμενο μεθάνιο από καύση LNG

aerioi rypoi 0Οι εκπομπές μεθανίου από πλοία που χρησιμοποιούν υγροποιημένο φυσικό αέριο θα συμπεριληφθούν στο σύστημα εμπορίας εκπομπών της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το 2026 σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της Ε.Ε..

EEXI και CII απεικονίζουν την ενεργειακή απόδοση των πλοίων

aerioi rypo 0098Από την 1η Ιανουαρίου 2023 τα σκάφη πρέπει να αρχίσουν να συλλέγουν δεδομένα για την αναφορά του ετήσιου επιχειρησιακού δείκτη έντασης άνθρακα (CII) και της ικανότητας CII και, κατά την πρώτη επιθεώρηση μετά από αυτό το χρονικό διάστημα, την επαλήθευση του υπολογιζόμενου επιτευχθέντος δείκτη ενεργειακής απόδοσης υφιστάμενων πλοίων (EEXI).

Κανονισμούς για πυρινοκίνητα εμπορικά πλοία θέτει σε εφαρμογή η Βρετανία

Capesize VesselsΗ Βρετανία πρόκειται να θεσπίσει νομοθεσία για την πυρηνική πρόωση για εμπορικά πλοία, κλείνοντας ένα κενό στο ναυτιλιακό νομοθετικό της σύστημα σχετικά με μια τεχνολογία πρόωσης που κερδίζει μεγάλη προσοχή στον ναυτιλιακό κόσμο ως πιθανή διέξοδο για τη μείωση των εκπομπών αέριων ρύπων.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ