Τρι04162024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Γιγάντια επένδυση τη ΕΕ για πράσινο υδρογόνο

0hydrogen tanks1

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει να δαπανήσει περισσότερα από 7 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη ενός εκτεταμένου συστήματος για την παραγωγή, εισαγωγή και διανομή πράσινου υδρογόνου. Το διασυνοριακό σύστημα βιομηχανικής κλίμακας θα αναλάβει τις λιμενικές λειτουργίες, τη μεταφορά αγωγών και την κατασκευή για μια νέα αλυσίδα εφοδιασμού ενέργειας υδρογόνου. Είναι η πρώτη φορά που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεσμεύτηκε να στηρίξει τις υποδομές υδρογόνου στο πλαίσιο των σημαντικών έργων κοινού ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος, γεγονός που επιτρέπει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή να επιταχύνει την αδειοδότηση και τη χρηματοδότηση.
Το πλέον εγκεκριμένο πακέτο Hy2Infra περιλαμβάνει 33 έργα που προτάθηκαν από τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, τις Κάτω Χώρες, την Πολωνία, την Πορτογαλία και τη Σλοβακία. Συνολικά, αυτό το χαρτοφυλάκιο έργων θα συνδέσει αυτά τα επτά έθνη μαζί με 1.700 μίλια αγωγού φυσικού αερίου υδρογόνου, θα παράσχει εγκαταστάσεις αποθήκευσης φυσικού αερίου και θα βοηθήσει στην παραγωγή 3,2 γιγαβάτ για την παραγωγή πράσινου υδρογόνου. Οι κρατικές επενδύσεις ύψους 7,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων αναμένεται να προσελκύσουν σχεδόν 6 δισεκατομμύρια δολάρια από τον ιδιωτικό τομέα.
«Η Hy2Infra θα αναπτύξει τα αρχικά δομικά στοιχεία ενός ολοκληρωμένου και ανοιχτού δικτύου ανανεώσιμου υδρογόνου», δήλωσε η κορυφαία ρυθμιστική αρχή ανταγωνισμού της ΕΕ Margrethe Vestager. «Αυτό το [σημαντικό έργο κοινού ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος] θα δημιουργήσει τους πρώτους περιφερειακούς συνεργατικούς σχηματισμούς υποδομών σε διάφορα κράτη μέλη και θα προετοιμάσει το έδαφος για μελλοντικές διασυνδέσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη.»
Δεδομένου ότι μέρος της κατανάλωσης της Ευρώπης θα παρέχεται από το εξωτερικό, το σχέδιο προβλέπει την κατασκευή νέων τερματικών σταθμών υποδοχής για φορείς υδρογόνου και συγκεκριμένα για πλοία κατασκευασμένα για τη μεταφοράς υδρογόνου. Τα τερματικά συγκροτήματα θα κλιμακωθούν ώστε να χειρίζονται 6.000 τόνους υδρογόνου ετησίως με τελικό σχέδιο εισαγωγής 10 εκατομμυρίων τόνων ετησίως έως το 2030.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter