Παρ08192022

Last updateΠαρ, 19 Αυγ 2022 6pm

Β. Κορκίδης: Τα θετικά και αρνητικά στοιχεία της αγοράς και της οικονομίας

0korkides12Σε άρθρο του ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ & ΠΕΣΑ Βασίλης Κορκίδης με τίτλο: «Τα θετικά και αρνητικά στοιχεία της αγοράς και της οικονομίας» επισημαίνει τα ακόλουθα: « Η ελληνική οικονομία παραδόξως συνεχίζει να αναπτύσσεται, σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ευρώπη που απειλείται με ύφεση, αλλά βεβαίως βρίσκεται αντιμέτωπη με πολύ ισχυρούς ανέμους, που μπορούν εύκολα να μεταβάλλουν την πορεία της. Το ελληνικό παράδοξο της αντοχής και ανάπτυξης της οικονομίας μας που ενδέχεται να κυμανθεί στο 5% έχει στη πλάστιγγα θετικά και αρνητικά.

Β.Κορκίδης: Θετικός συνδυασμός η αύξηση μισθών με μείωση εισφορών

0korkides12Θετικό αντίκτυπο αναμένεται να έχει στην αγορά, εκτός από την Κυβέρνηση, η επίσπευση των διαδικασιών της αύξησης του κατώτατου μισθού, συνοδευόμενη με την προβλεπόμενη περαιτέρω μείωση των ασφαλιστικών εισφορών. Τούτο επισημαίνει μεταξύ άλλων σε άρθρο του στο ΑΠΕ ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ & ΠΕΣΑ, Βασίλης Κορκίδης.

Ο Γ. Μπρατάκος νέος ΓΓ πρωθυπουργού

0μπρατακ

Ο γενικός διευθυντής της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Μπρατάκος, αναλαμβάνει επισήμως τη θέση του παραιτηθέντος, Γρηγόρη Δημητριάδη, ως γενικός γραμματέας του πρωθυπουργού.

Προβληματισμένος ο ΣΒΑΠ

0mathiosΟι επιπτώσεις των μεγάλων αυξήσεων στις τιμές της ενέργειας για τις βιομηχανίες θα είναι σοβαρότατες και η κάλυψή τους με 250 ευρώ την MWh και με 30 ευρώ στο φυσικό αέριο ανά θερμική MWh προκαλεί μάλλον ανησυχία και αγωνία στη βιομηχανική παραγωγή τονίζει ο πρόεδρος του ΣΒΑΠ κ. Δημήτρης Μαθιός σε υπόμνημα προς τον υπουργό Ενέργειας και Περιβάλλοντος κ. Κ. Σκρέκα ως αντίδραση στις παρεμβάσεις με προσφερόμενες τις λύσεις των επιδοτήσεων στο όλο πρόβλημα.

Άδωνις Γεωργιάδης: Ζητά συναίνεση για να σωθούν τα ναυπηγεία Ελευσίνας -Υπέρ της επίσπευσης των διαδικασιών ψήφισης του ν/σ το Ε.Β.Ε.Π.

adonisvouli«Το σχέδιο νόμου αυτό προβλέπει την εξουσιοδότηση στον Υπουργό στο να υπογράψει την εκπροσώπηση του Δημοσίου στο δικαστήριο για την έγκριση ή όχι του σχεδίου εξυγιάνσεως των Ναυπηγείων Ελευσίνας» ανέφερε ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων ‘Αδωνις Γεωργιάδης στην επί της Αρχής συζήτησης του σχεδίου νόμου «Εξυγίανση των Ναυπηγείων Ελευσίνας και άλλες διατάξεις αναπτυξιακού χαρακτήρα» που ξεκίνησε σήμερα η επεξεργασία του στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής.

Ξεκαθάρισε πως εάν το σχέδιο νόμου δεν υπερψηφιστεί και από τα τρία μεγαλύτερα κόμματα, χωρίς υπεκφυγές και αστερίσκους, «εγώ δεν θα προσφύγω στο δικαστήριο και δεν θα καταθέσω το αίτημα. Και θα πάμε σε βίαιη ρευστοποίηση» και ο « καθένας μας θα πάρει την ευθύνη του. Τελεία και παύλα». Εάν όμως το Ναυπηγείο κλείσει, «οι εργαζόμενοι θα πρέπει να ξέρουν πως υποχρεωτικά θα απολυθούν και δεν θα πάρουν ούτε ένα ευρώ παρά μόνο όσα προβλέπει ο Νόμος, δηλαδή, δύο εκατομμύρια από τα 40.439.346 ευρώ που θα πάρουν με αυτή την συμφωνία».
«Αλλο σχέδιο δεν υπάρχει»
Επισήμανε, πως «άλλο σχέδιο δεν υπάρχει» σημειώνοντας πως αυτό άλλωστε «το ξέρει και ο ΣΥΡΙΖΑ γιατί και εκείνος έψαξε να βρει επενδυτή και άλλον από την ONEX δεν βρήκε. Και αυτή είναι η πρόταση της ONEX που είχε επιλέξει και ο ΣΥΡΙΖΑ και εδώ κατέληξε μετά από τη διαπραγμάτευση».
Στις αντιδράσεις των βουλευτών της αξιωματικής αντιπολίτευσης που χαρακτήρισαν ως «εκβιασμό» στα κόμματα την θέση αυτή του Υπουργού, απάντησε πως «δεν υπάρχει κανένας εκβιασμός. Το σχέδιο αυτό για να μπορέσει να έχει τις πλήρεις πιθανότητες επιτυχίας, κρίσιμη παράμετρος είναι και η ευρεία πολιτική του στήριξη. Εάν τα αξιότιμα κόμματα της αντιπολίτευσης κρίνουν ότι δεν είναι καλό το σχέδιο αυτό, εγώ θα προσχωρήσω στη δική τους γνώμη και δεν θα το εφαρμόσω». Παρατήρησε, δε, πως είναι «η πρώτη φορά που ακούω ότι ένας Υπουργός που λέει ότι δεν θα οχυρωθεί πίσω από την πλειοψηφία, αλλά θα δεχθεί την άποψη της μειοψηφίας, αυτός να λέγεται ότι είναι εκβιαστής». Χρειάζονται, είπε ο κ. Γεωργιάδης «να υπάρχουν καθαρές κουβέντες, ώστε και ο επενδυτής να γνωρίζει ότι ξεκινάει και αναλαμβάνει ένα πολύ μεγάλο επιχειρηματικό ρίσκο, χωρίς να έχει να αντιμετωπίσει αύριο διάφορους δολιοφθορείς του σχεδίου, που θα το τινάξουν στον αέρα», εάν αύριο ο ελληνικός λαός αποφασίσει να αλλάξει την πλειοψηφία.
Οι οφειλές
Ο υπουργός χαρακτήρισε το σχέδιο αυτό «πολύ σπουδαίο», καθώς τα ναυπηγεία σήμερα έχουν χρέη ύψους 447 εκατομμύρια ευρώ και η αξία εκποίησης των στοιχείων τους, σήμερα, είναι 28 εκατομμύρια ευρώ. Εάν δεν προχωρήσει αυτό το σχέδιο και πούμε ότι «ωραία, κλείνει το ναυπηγείο» και πτωχεύει, θα βγει στον πλειστηριασμό η ακίνητη και η κινητή του περιουσία. Οι πρώτοι πιστωτές θα είναι ο ΕΦΚΑ και το δημόσιο.
Στον ΕΦΚΑ, σήμερα υπάρχει ένα σύνολο οφειλών 80.951.945 ευρώ. Με το σχέδιο αυτό θα πάρει 5.760. 938 ευρώ, ενώ σε μια βίαιη ρευστοποίηση θα πάρει 4.039.604 ευρώ. Δηλαδή, ο ΕΦΚΑ παίρνει παραπάνω περίπου 1.750.000 ευρώ.
Στο ελληνικό δημόσιο υπάρχει ένα σύνολο οφειλών 27.411.808 ευρώ. Με το σχέδιο εξυγίανσης θα πάρει 1.894.673 ευρώ. Με τη βίαιη ρευστοποίηση θα πάρει 1. 367.883 ευρώ. Δηλαδή, το δημόσιο θα πάρει 500 χιλιάδες παραπάνω.
Οι εργαζόμενοι, έχουν απαιτήσεις, μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2021, που ανέρχονται στα 40.439.346 ευρώ. Με το σχέδιο εξυγίανσης, θα πάρουν 40.439.346 ευρώ. Στην περίπτωση βίαιης ρευστοποίησης θα πάρουν 2.015.531 ευρώ.
Το Πολεμικό Ναυτικό, σήμερα, έχει σύνολο απαιτήσεων 142.337.077 ευρώ. Εάν υπάρξουν αμυντικά προγράμματα στα 30 χρόνια, η εταιρεία σε παρούσα αξία θα πληρώσει και τα 142.337.077 ευρώ. Αν πάμε σε μια βίαιη ρευστοποίηση το ΠΝ θα πάρει 1.579.517 ευρώ. Δηλαδή, η βίαιη ρευστοποίηση στο Ναυτικό μας δίνει ενάμισι εκατομμύριο. Το σχέδιο εξυγίανσης με μηδέν αμυντικά προγράμματα δίνει 20 εκατομμύρια και το σχέδιο εξυγίανσης με αμυντικά προγράμματα το σύνολο της οφειλής.
Στα λοιπά ασφαλιστικά ιδρύματα, υπάρχουν οφειλές 4.595.264 ευρώ. Με το σχέδιο θα λάβουν 327.000 ευρώ και σε μια βίαιη ρευστοποίηση θα λάβουν μόλις 218.000 ευρώ.
Απαντώντας στο ερώτημα εάν υπάρχει έγκριση της «DIGICOM» για το σχέδιο εξυγίανσης ανέφερε πως « η έννοια των κρατικών ενισχύσεων εμπλέκεται μόνο στην περίπτωση που πας να θεσπίσεις κάποιου είδους εξαίρεση. Εδώ, όμως, έχουμε εφαρμογή του νόμου που είναι καθολικός για όλες τις επιχειρήσεις». Όμως, επειδή φέρνουμε στη Βουλή το σχέδιο αυτό την ρωτήσαμε και πήραμε και την άδειά της, καθώς κατάλαβαν πως εφαρμόζουμε τον κοινό πτωχευτικό νόμο. Πάντως, όταν ολοκληρωθεί το σχέδιο, επειδή τα ποσά είναι πολύ μεγάλα θα πάρουμε και την τελική έγκριση της «DIGICOM». Μάλιστα, ανέφερε πως « το παρόν σχέδιο εξυγίανσης του νομοσχεδίου το έχει γράψει το ίδιο δικηγορικό γραφείο που έχει συγγράψει και τον Πτωχευτικό Νόμο, για να είμαστε σίγουροι πως δεν έχουμε ξεφύγει ούτε κατά ένα κόμμα από τον Πτωχευτικό Νόμο».

Ο κ. Γεωργιάδης, εξήγησε ότι είναι δύο οι λόγοι που φέρνει αυτό το σχέδιο νόμου στην Βουλή και δεν προχωράει με απόφασή του στην προσφυγή στο Δικαστήριο.

Ο πρώτος, γιατί τα ποσά είναι «είναι θηριωδώς μεγάλα και ετέθη από πολλούς υπηρεσιακούς παράγοντες, κυρίως του Υπουργείου ‘Αμυνας, αύριο κάποιος και να καταθέσει μια μήνυση για απιστία».

Ο δεύτερος, γιατί στην πραγματικότητα πρόκειται για μια διακρατική συμφωνία, καθώς ο χρηματοδότης του σχεδίου εξυγιάνσεως είναι η Αμερικανική Κυβέρνηση».

Στις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης, ότι οι καταβολές στους εργαζόμενους προβλέπεται να γίνουν τμηματικά, απάντησε πως έτσι έγινε και στο σχέδιο των Ναυπηγείων της Σύρου του ΣΥΡΙΖΑ. Αυτό κάνουμε και εμείς στην Ελευσίνα, αλλά εδώ τα νούμερα αλλάζουν γιατί είναι πολύ μεγάλα. Για το σχέδιο της συμφωνίας μεταξύ των εργαζομένων και του επενδυτή, τόνισε πως είναι μια συμφωνία που έκαναν αυτά τα δύο μέρη και δεν εμπλέκεται κανένας τρίτος και έχει ήδη κατατεθεί στο Υπουργείο Εργασίας σχετικά με το νομότυπό της και μόνο.

Οι θέσεις της Αντιπολίτευσης
Ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Χάρης Μαμουλάκης ανέφερε πως όσες «περισσότερες φορές διαβάζουμε το νομοσχέδιο, τόσο πιο πολλά ερωτηματικά μας γεννώνται. Και ενώ περιμέναμε οι απαντήσεις στα ερωτηματικά αυτά να βρίσκονται έστω στις συνοδευτικές εκθέσεις, δεν βλέπουμε καμία απάντηση, πουθενά! Μας ζητάτε να βάλουμε πλάτη, αλλά αρνείστε πεισματικά να μας αποκαλύψετε σε τι θα βάλουμε πλάτη!».

Χαρακτήρισε εξόχως «αντικοινοβουλευτική» και «εκβιαστική» την θέση του υπουργού ότι εάν δεν ψηφίσει η αντιπολίτευση το νομοσχέδιο, τότε δεν θα προχωρήσει στο σχέδιο εξυγίανσης.

Εστίασε σε τέσσερα σημεία:

Πρώτον, ότι δεν είναι σαφές εάν έχει ζητηθεί ή και εάν απαιτείται έγκριση από εθνική ή την ενωσιακή αρχή προστασίας του ελεύθερου ανταγωνισμού, για το κατά πόσο τίθεται ή όχι ζήτημα κρατικών ενισχύσεων με τα όσα ρυθμίζονται με το σχέδιο νόμου, με συνέπεια η εθνική αντιπροσωπεία να μην έχει ούτε ένα τεκμήριο για το ότι το σημερινό σχέδιο, δεν συνιστά παράνομη κρατική ενίσχυση.

Δεύτερον, ότι δεν είναι γνωστό το επιχειρηματικό σχέδιο του επενδυτή, το οποίο οφείλει να τηρεί για όσο διάστημα είναι σε ισχύ η συμφωνία εξυγίανσης, ούτε καν το εάν έχουν διενεργηθεί οι απαιτούμενοι έλεγχοι κεφαλαιακής επάρκειας.

Τρίτον, δεν είναι γνωστή η υφιστάμενη οικονομική κατάσταση των Ναυπηγείων Ελευσίνας, όπως και ότι δεν παρατίθενται τα οικονομικά στοιχεία στη βάση των οποίων κρίνεται πως η εξυγίανση είναι εφικτή.

Τέταρτον, δεν είναι γνωστό αν οι εργαζόμενοι συμφωνούν με τη λύση και κατάργηση της εργασιακής σχέσης, καθώς και αν συμφωνούν με τον όρο οι νέες εταιρείες να μην αποτελούν διάδοχο εργοδότη.

Ο εισηγητής της αξιωματικής αντιπολίτευσης, υπογράμμισε πως στο κείμενο δεν γίνεται αναφορά σχετικά με την διασφάλιση των θέσεων εργασίας καθώς και των απαιτήσεών τους. Ανέφερε πως ο ΣΥΡΙΖΑ «θα πρότασσε και θα διασφάλιζε η επένδυση να είχε έντονα ένα αναπτυξιακό πρόσημο, θα συμμερίζονταν τις ανάγκες και τις διεκδικήσεις των εργαζομένων και δε θα λειτουργούσε εν κρυπτώ, αλλά θα παρέθετε όλα τα στοιχεία που θα τεκμηρίωναν την όποια απόφαση είχε λάβει» εσείς, όμως είπε ο βουλευτής « ζητάτε μια εν λευκώ επιταγή να υπογράψετε και να διαπραγματευτείτε όλους τους όρους και όλα τα ζητήματα της εξυγίανσης των Ναυπηγείων Ελευσίνας».

Ο ειδικός αγορητής του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ Απόστολος Πάνας, τόνισε πως κεντρική θέση του κόμματός του «είναι η ανάγκη ολικής επαναλειτουργίας του Ναυπηγείου με όρους βιωσιμότητας. Τούτο, λοιπόν, είναι απαραίτητο τόσο για την τόνωση της εθνικής οικονομίας και της εθνικής ασφάλειας, όσο και για την ενίσχυση της τοπικής και εθνικής οικονομίας και της απασχόλησης» Επισήμανε πως το Πολεμικό Ναυτικό που αποτελεί έναν από τους πιστωτές των ναυπηγείων επιφυλάσσεται να προσυπογράψει την απομείωση των απαιτήσεών του και για τον λόγο αυτό την ευθύνη αναλαμβάνει το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Το σχέδιο εξυγίανσης, ανέφερε « θα πρέπει να είναι βιώσιμο, να υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον, να εξασφαλίσει την καταβολή σε λογικό χρόνο των δεδουλευμένων και των αποζημιώσεών τους στους εργαζόμενους και να διασφαλίζει τις θέσεις εργασίας και τη συλλογική σύμβαση εργασίας». Παρατήρησε πως στο νομοσχέδιο υπάρχουν ενδεικτικοί όροι της συμφωνίας εξυγίανσης. Η αποπληρωμή δεδουλευμένων των εργαζομένων ανάγεται σε αόριστο χρονικό σημείο και εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια των νέων εταιρειών. Δεν έχει κατατεθεί η διμερής συμφωνία εργαζομένων και ONEX. Το νομοσχέδιο δίνει λευκή επιταγή στον εκάστοτε Υπουργό, ώστε να υπογράψει κάθε πιθανό όρο. Εμείς, είπε «ζητάμε καθαρούς όρους οποιασδήποτε συμφωνίας γίνεται».

Ο ειδικός αγορητής του ΚΚΕ Χρήστος Κατσώτης, χαρακτήρισε το νομοσχέδιο «αντεργατικό έκτρωμα» και «πιλότο για άλλες περιπτώσεις» με ««τερατώδεις εξαιρέσεις, ακόμα και από αυτή την πετσοκομμένη εργατική νομοθεσία». Προβλέπει την απόλυση όλων των εργαζομένων, ενώ «δεν υπάρχει καμία δέσμευση για επαναπρόσληψη με τα ίδια εργασιακά δικαιώματα, καταβολής όλων των δεδουλευμένων και των απαιτήσεων των εργαζομένων».

Το ΚΚΕ είπε πως θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο και κάλεσε τους εργαζόμενους να δυναμώσουν τον αγώνα τους, να μη δεχθούν τετελεσμένα και εκβιασμούς, να διεκδικήσουν τα δικαιώματα και τις δουλειές τους, βάζοντας στο επίκεντρο το ζήτημα και τις προϋποθέσεις για τη λειτουργία των ναυπηγείων με κριτήριο τις λαϊκές ανάγκες και όχι τα κέρδη των επενδυτών.

Ο ειδικός αγορητής της Ελληνικής Λύσης Βασίλης Βιλιάρδος, εάν και επιφυλάχθηκε το κόμμα του να τοποθετηθεί στην Ολομέλεια, ανέφερε πως αυτή «είναι μια πολύ άσχημη σύμβαση για τους εργαζόμενους, αλλά και για το δημόσιο που δεν εισπράττει τις απαιτήσεις του» . Ακόμα και «εάν δεχτούμε πως όλα αυτά μπορούν να παραβλεφθούν στο όνομα της λειτουργίας των ναυπηγείων και ότι σε αυτό το σχέδιο δεν φέρει αντιρρήσεις η Ευρωπαϊκή Ένωση, δεν είμαστε τελικά καθόλου σίγουροι ότι θα λειτουργήσουν τα ναυπηγεία και θα εισπραχθούν οι υποχρεώσεις προς τα ασφαλιστικά ταμεία και τους εργαζόμενους». Μεταξύ άλλων, παρατήρησε πως «το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους δεν έχει υπολογίσει το κόστος της σύμβασης από τη διαγραφή οφειλών και προστίμων και την παραχώρηση του αιγιαλού και των εγκαταστάσεων».

Ο ειδικός αγορητής του ΜέΡΑ25 Κρίτων Αρσένης είπε πως «εμείς ανεπιφύλακτα, θα καταψηφίσουμε το νομοσχέδιο», καθώς φέρνει απολύσεις των εργαζομένων, κατάργηση συλλογικών συμβάσεων εργασίας. Δεν υπάρχει καμία δέσμευση για αποπληρωμή των υποχρεώσεων στους εργαζόμενους. Δεν έχουμε καμία δέσμευση της ONEX για το ποσό που θα επενδύσει το ναυπηγείο και αν η επένδυση αυτή είναι ανεξάρτητη των αναθέσεων του Πολεμικού Ναυτικού. Πρόκειται για μια λεόντεια σύμβαση καθαρά εναντίον του δημοσίου συμφέροντος και για αυτό έρχεται στη Βουλή με νόμο, ώστε να αποποιηθεί η κυβέρνηση Μητσοτάκη μελλοντικές ευθύνες.

Αύριο το μεσημέρι θα πραγματοποιηθεί η ακρόαση φορέων και στην συνέχεια η επί των άρθρων συζήτηση. Η δεύτερη ανάγνωση του σχεδίου νόμου ορίσθηκε να διεξαχθεί την Τρίτη 30 Αυγούστου, μετά τις θερινές διακοπές της Βουλής, ώστε στη συνέχεια να εισαχθεί για συζήτηση και ψήφιση στην Ολομέλεια.

Υπέρ της επίσπευσης των διαδικασιών ψήφισης του ν/σ το Ε.Β.Ε.Π.

Υπέρ της επίσπευσης των διαδικασιών ψήφισης του νομοσχεδίου περί «Εξυγίανσης Ναυπηγείων Ελευσίνας» τάσσεται το Ε.Β.Ε.Π.. Με σχετική επιστολή του προς την ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης υπενθυμίζει ότι ευθύς εξ αρχής, έχει ταχθεί υπέρ της αναζωογόνησης του ναυπηγικού-ναυπηγοεπισκευαστικού τομέα της χώρας αναγνωρίζοντας τη σημασία και τη θετική επίδραση από την υλοποίηση των σχεδιασμών τόσο στην τοπική κοινωνία, όσο και την εθνική οικονομία.
Όπως αναφέρει η επανεκκίνηση του ναυπηγοεπισκευαστικού τομέα του Κόλπου της Ελευσίνας «περνάει μέσα» από την επαναλειτουργία των Ναυπηγείων Ελευσίνας. Καθώς οι ναυπηγικές εργασίες είναι στην κατηγορία «εντάσεως εργασίας», καθίσταται προφανές ότι θα δημιουργηθούν άμεσες και έμμεσες νέες θέσεις εργασίας στον ευρύτερο Πειραϊκό χώρο, αλλά και το Θριάσιο.
Επίσης απαριθμεί τα θετικά που θα προκύψουν για την εθνική άμυνα, από την δημιουργία εκατοντάδων νέων θέσεων εργασίας, από τις συνέργειες που θα προκύψουν για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών που κατασκευάζουν υλικά για πλοία ή παρέχουν υποστηρικτικές υπηρεσίες αλλά και για την ακτοπλοΐα καθώς το προσεχές διάστημα πολλές από τις μονάδες του ακτοπλοϊκού στόλου θα χρειαστεί να αντικατασταθούν με νεότευκτες ή να υποστούν προσαρμογή στα δεδομένα του ΙΜΟ.

Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

Το ΕΣΠΑ 2021-2027 αλλάζει την ευρύτερη περιοχή του Πειραιά

0ΦΩΤΟ 1 ΔΤ ΕΒΕΠ 27.07.22Χαρτογράφηση των βασικών αξόνων, επί των οποίων θα «τρέξουν» προγράμματα και δράσεις που θα ενταχθούν στο νέο ΕΣΠΑ της περιόδου 2021-27, αλλά και αποτύπωση των προοπτικών και των προκλήσεων για την έγκαιρη υλοποίηση σχεδιασμών ως προς την απορρόφηση των κονδυλίων, έγινε, χθες, στον Πειραιά, κατά τη διάρκεια του workshop για το νέο ΕΣΠΑ και την πορεία υλοποίησης των έργων στην Περιφερειακή Ενότητα Πειραιά, που πραγματοποιήθηκε σε αίθουσα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς.

Η Deloitte υποστηρίζει την πρωτοβουλία “The Boardroom” για την ενίσχυση του ρόλου των γυναικών στο ανώτατο επίπεδο του επιχειρείν

0Deloitte1Η Deloitte, διαχρονικά, έχει θέσει ως σημαντική προτεραιότητα το ζήτημα της ενδυνάμωσης των γυναικών στην κοινωνία και ιδιαίτερα στο επαγγελματικό περιβάλλον και στο επιχειρείν. Υπό αυτό το πρίσμα, δεν θα μπορούσε να μη συμμετέχει ενεργά στο “The Boardroom”, την ιδιωτική πρωτοβουλία που έχει ως στόχο τη δικτύωση και την ενίσχυση της συμπερίληψης των γυναικών σε ανώτερες και ανώτατες διοικητικές θέσεις επιπέδου C-Level.

Ε.Β.Ε.Π.: Η αγορά ζητά «προστατευτικό» μηχανισμό στην επιθετική αύξηση των επιτοκίων

0ΦΔ.Τ. ΕΒΕΠ 25.07.2022Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, παρακολουθώντας τις εξελίξεις των προτάσεων της ΕΕ και των αποφάσεων της ΕΚΤ, εκφράζει την ανησυχία του για ακόμα μεγαλύτερες πιέσεις τιμών στους κλάδους του εμπορίου και της βιομηχανίας.

Δηλώσεις του Προέδρου του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιά για τις πυρκαγιές στη Δυτική Αττική

0Ντόζας 94Ο Πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιά, Γιώργος Παπαμανώλης- Ντόζας, επικοινώνησε για το θέμα των πυρκαγιών και τα μέτρα που απαιτούνται, για την ανακούφιση των πληγέντων, με τον Περιφερειάρχη Γιώργο Πατούλη, τον Δήμαρχο Μεγαρέων Γρηγόρη Σταμούλη, και τον Αντιπεριφερειάρχη Δυτικής Αττικής Λευτέρη Κοσμόπουλο.

Κορκίδης-Θερινές εκπτώσεις: Το λιανικό εμπόριο βρίσκεται σε στάση αναμονής

0korkidhsΟ Πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Π. & Π.Ε.Σ.Α., Βασίλης Κορκίδης, για τις πρώτες ημέρες των θερινών εκπτώσεων στην Αττική δήλωσε:

Μελέτη PwC: Ο οδικός χάρτης μετασχηματισμού του κλάδου των προμηθειών

0pwc213Τις τρέχουσες εξελίξεις και τάσεις αναφορικά με την ψηφιοποίηση των λειτουργιών και διαδικασιών προμηθειών, παρουσιάζει η έρευνα της PwC για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό των Προμηθειών το 2022.

Ίδρυση Συνδέσμου Οργανωτών & Κατασκευαστών Εκθέσεων Ελλάδος (ΣΟΚΕΕ)

0SOKE LOGO GRΤην Παρασκευή 8 Ιουλίου 2022 έλαβε χώρα η ιδρυτική Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Οργανωτών, Κατασκευαστών Εκθέσεων Ελλάδος (ΣΟΚΕΕ), που εκπροσωπεί την εκθεσιακή βιομηχανία της Ελλάδος.

Π.Ε.Σ. Αττικής & Ε.Β.Ε.Π.: Η ενεργοποίηση των ναυπηγείων Ελευσίνας και Σκαραμαγκά θα δημιουργήσει θετικά πρόσημα

0ΦΩΤΟ 1 ΔΤ 12.07.2022Ως ιδιαίτερα θετική για την τοπική οικονομία της Αττικής και, ιδιαίτερα, του ευρύτερου Πειραϊκού χώρου, με θετική επίπτωση στην προσπάθεια στήριξης της ναυτιλίας της χώρας κρίθηκε, ομόφωνα, στην κοινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιώς και του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, η επιχειρούμενη από την κυβέρνηση επιτάχυνση των διαδικασιών επαναλειτουργίας των ναυπηγικών μονάδων του Κόλπου της Ελευσίνας.

Σύσκεψη για την πάταξη του λαθρεμπορίου καυσίμων

0πρατΣτο πλαίσιο της εντατικοποίησης των δράσεων για τον περιορισμό του λαθρεμπορίου και της αθέμιτης κερδοφορίας στην αγορά των καυσίμων, πραγματοποιήθηκε ευρεία κυβερνητική σύσκεψη, στην οποία συμμετείχαν οι Υπουργοί Οικονομικών κ. Χρ. Σταϊκούρας, Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδ. Γεωργιάδης, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Ι. Πλακιωτάκης,

Πιστοποίηση του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) από την TÜV AUSTRIA Hellas με ISO 22301:2019

0tuv austria 2Η TÜV AUSTRIA Hellas, ο κορυφαίος Οργανισμός Πιστοποίησης και Επιθεωρήσεων στην Ελλάδα, ολοκλήρωσε την πιστοποίηση του ΤΑΙΠΕΔ, κατά ISO 22301:2019. Το ΤΑΙΠΕΔ, ένας από τους κορυφαίους στρατηγικούς εταίρους της Πολιτείας για την προώθηση και την ενίσχυση της αναπτυξιακής δυναμικής της ελληνικής οικονομίας, πιστοποιήθηκε σύμφωνα με το κορυφαίο διεθνές πρότυπο για την Επιχειρησιακή Συνέχεια, υιοθετώντας ένα αξιόπιστο σύστημα ανθεκτικότητας.

Η ΕΛΙΝΟΙΛ διακρίθηκε για τα φιλικότερα προς το περιβάλλον καύσιμα Crystal Next στα BRAVO Sustainability Dialogue & Awards 2022

0EΛΙΝΟΙΛ ΒRAVO 2Η ΕΛΙΝΟΙΛ συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στην Εβδομάδα Βιώσιμης Ανάπτυξης Bravo Sustainability Week 2022, λαμβάνοντας το βραβείο Bravo στην κατηγορία «Αγορά: Ανάπτυξη πράσινων υπηρεσιών & προϊόντων» για τα φιλικότερα προς το περιβάλλον και την υγεία καύσιμα Crystal Next.

ΙΟΒΕ για την ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη 3,5-4%, πληθωρισμός 9-9,6%, ανεργία 12-12,4%

0οικονομΗ ελληνική οικονομία θα αναπτυχθεί φέτος με ρυθμό στην περιοχή 3,5-4% εκτιμά το ΙΟΒΕ στην τριμηνιαία έκθεση της το ΙΟΒΕ.

Θερινές εκπτώσεις εναντίον ετήσιου πληθωρισμού

0εκπτΟ πρόεδρος του ΕΒΕΠ & ΠΕΣ Αττικής, Βασίλης Κορκίδης σχετικά με το στόχο και το ρόλο των φετινών θερινών εκπτώσεων, ως «κυματοθραύστη» του ετήσιου πληθωρισμού δήλωσε:

Εγκαινιάζεται ελληνοβουλγαρικός αγωγός - Πρωταγωνίστρια στις μεταφορές LNG η ελληνόκτητη ναυτιλία

0καλ1Έως το τέλος του μήνα θα τεθεί σε λειτουργία ο αγωγός φυσικού αερίου Ελλάδας - Βουλγαρίας (IGB), που θα εγκαινιαστεί μεθαύριο Παρασκευή, στην Κομοτηνή, σε τελετή παρουσία των πρωθυπουργών των δύο χωρών, επεσήμανε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας, μιλώντας σήμερα στο συνέδριο του Economist.

Υπόμνημα ΣΒΑΠ για το ενεργειακό

0mathiosΤην άμεση παρέμβαση της κυβέρνησης και των αρμόδιων υπουργείων προς κάθε κατεύθυνση ώστε να λειτουργήσουν άμεσα τα μέτρα μείωσης του κόστους ενέργειας και κυρίως τα ειδικά προγράμματα ΔΕΔΔΗΕ με ταχύ και αποτελεσματικό τρόπο, ζήτησε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Αττικής και Πειραιώς (ΣΒΑΠ) κ. Δημήτρης Μαθιός με υπομνήματα του Συνδέσμου.

Την έκδοση πράσινου ομολόγου ετοιμάζει το Υπουργείο Οικονομικών – Μονόδρομος οι βιώσιμες επενδύσεις – Σε υψηλό 12ετιας οι τραπεζικές καταθέσεις

euro 00mmhhhΟι τρέχουσες ευρωπαϊκές και διεθνείς εξελίξεις στον τομέα της βιώσιμης χρηματοδότησης βρέθηκαν στο επίκεντρο του διεθνούς συνεδρίου με τίτλο «The Future of Sustainable Finance», που διοργάνωσε σήμερα η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς στο Μέγαρο Καρατζά, στην Αθήνα.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter