Δευ01242022

Last updateΔευ, 24 Ιαν 2022 7am

Και το (πρώην) Superfast V αγόρασε η GNV του Απόντε!

Cap Finistere

O Gianluigi Aponte της MSC επενδύει όχι μόνο στα containerships και τα κρουαζιερόπλοια αλλά και τα ferries, μέσω της Grandi Navi Veloci.

Πληροφορίες από τον Ιταλικό ναυτιλιακό τύπο αναφέρουν ότι η GNV απέκτησε το ro-pax Cap Finistere από τη ναυτιλιακή εταιρεία Brittany Ferries έναντι ποσού μεταξύ 45 και 50 εκατομμυρίων ευρώ. Προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημες επιβεβαιώσεις αλλά από την Grandi Navi Veloci, την παραλήπτρια εταιρεία, δεν υπάρχουν και διαψεύσεις. Σύμφωνα με γνωρίζοντες η συμφωνία έχει ήδη κλείσει, σύμφωνα με άλλους, απομένουν μόνο λεπτομέρειες για να οριστικοποιηθούν.
Γιαν όσους δεν τους λέει τίποτα το όνομα Cap Finistere, ας σημειώσουν ότι πρόκειται για το πρώην Superfast V που κατασκευάστηκε το 2001 στο γερμανικό ναυπηγείο Howaldtswerke-Deutsche Weft στο Κίελο, για λογαριασμό του Ομίλου Attica. Το πλοίο πουλήθηκε τον Δεκέμβριο του 2009 (παραδόθηκε τον Φεβρουάριο του 2010) στην BRETAGNE ANGLETERRE IRLANDE S.A., Γαλλίας (Brittany Ferries), έναντι συνολικού τιμήματος Ευρώ 81,50 εκατομμυρίων τοις μετρητοίς.
Το πλοίο έχει μήκος 203,9 μέτρα, πλάτος 25 και ολική χωρητικότητα σχεδόν 33,00 τόνους. Μπορεί να φιλοξενήσει έως και 1.600 επιβάτες, η μέγιστη ταχύτητα είναι 26 κόμβοι, ενώ η χωρητικότητα είναι ίση με 1.908 γραμμικά μέτρα. Επί του παρόντος φέρει τη γαλλική σημαία και λειτουργεί από την Brittany Ferries μεταξύ του αγγλικού λιμανιού του Πόρτσμουθ και του ισπανικού λιμανιού του Μπιλμπάο.
Εάν επιβεβαιωθεί, αυτή η εξαγορά θα αντιπροσωπεύει ένα περαιτέρω ισχυρό μήνυμα από τον Aponte για την επιθυμία να ενισχύσει τη δραστηριότητα που ασκεί η Grandi Navi Veloci και να εκσυγχρονίσει τον στόλο. Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, η ακτοπλοϊκή εταιρεία έλαβε (μεταξύ αγορών και ενοικιάσεων) την άφιξη των ro-pax Forza, Tenacia, Gnv Aries, Gnv Antares, Gnv Bridge και Gnv Sealand, αναφέρει ο ιταλικός ναυτιλιακός τύπος.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter