Σαβ02082025

Last updateΚυρ, 09 Φεβ 2025 6pm

Ναυπηγήσεις: Πήρε «κεφάλι» η Κορέα τον Ιανουάριο

hyundai heavy industries 09

Η αντιπαλότητα μεταξύ της Κίνας και των ναυπηγείων της Νότιας Κορέας συνεχίζει να "θερμαίνεται". Ενώ υπάρχει αυξανόμενη ανησυχία λόγω της εμφανούς κυριαρχίας της Κίνας στην αγορά, οι ναυπηγοί της Νότιας Κορέας πέτυχαν ισχυρά αποτελέσματα το 2024 και συνεχίζουν να χαράσσουν την αγορά υψηλών προδιαγραφών.
Μετά την ανακοίνωση μιας θλιβερής απόδοσης νέων παραγγελιών τον Δεκέμβριο, κρατώντας μόνο το 6% των νέων παραγγελιών έναντι 82% από τους κινέζους ναυπηγούς, η βιομηχανία της Νότιας Κορέας ανέκαμψε στην ηγετική θέση τον Ιανουάριο του 2025. Είναι η πρώτη φορά εδώ και αρκετούς μήνες που η Νότια Κορέα έλαβε το μεγαλύτερο ποσοστό νέων παραγγελιών και απέδειξε επίσης την επιτυχία της εστίασης της βιομηχανίας σε έργα και πλοία υψηλότερης αξίας.
Σύμφωνα με στοιχεία της Clarkson Research, η βιομηχανία της Νότιας Κορέας κατέγραψε το 62% των παγκόσμιων παραγγελιών τον Ιανουάριο με βάση τη χωρητικότητα. Έλαβε παραγγελίες για 900.000 CGT (αποζημιωμένους μικτούς τόνους). Αυτό σε σύγκριση με τα κινεζικά ναυπηγεία που έλαβαν μόλις το 19% της χωρητικότητας που παραγγέλθηκε ή 270.000 CGT.
Η Κίνα εξακολουθεί να κυριαρχεί στο συνολικό βιβλίο παραγγελιών με ανεκτέλεστο υπόλοιπο 91,51 εκατομμυρίων CGT ή 58% των πλοίων (ανά χωρητικότητα) υπό παραγγελία. Η Νότια Κορέα έχει το 24% των παραγγελιών (ανά χωρητικότητα) ή συνολικά λίγο πάνω από 37 εκατομμύρια CGT. Η Veson δημοσίευσε μια ανάλυση αγοράς αυτή την εβδομάδα με τα στοιχεία της VesselsValue να υπογραμμίζουν ότι οι Κινέζοι πλοιοκτήτες δεσμεύτηκαν για παραγγελίες νεότευκτων πλοίων ύψους 123 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024. Οι παραγγελίες αφορούσαν κυρίως δεξαμενόπλοια, ακολουθούμενα από bulkers και στη συνέχεια πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Τα κινεζικά ναυπηγεία μόλις άρχισαν να εισέρχονται στη διεθνή αγορά LNG και άλλων πλοίων μεταφοράς φυσικού αερίου.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter