Παρ04262024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ενώπιον προκλήσεων οι ναυπηγικές βιομηχανίες

nafpigeia

Μέχρι να ολοκληρωθούν οι παραγγελίες για τα 20άρια θα μιλάμε ήδη για τα 30άρια; Το ερώτημα «πόσο μεγαλύτερο» απασχολεί ήδη τον διεθνή ειδικό τύπο που έχει εστιάσει στον προβληματισμό των μεγάλων ναυπηγικών επιχειρήσεων, που φοβούνται ότι ο γιγαντισμός των πλοίων δε θα έχει τέλος. Να σημειωθεί όπως έχει αναφέρει και το TheSeaNation πρόσφατα το ιαπωνικό ναυπηγείο της IMABARI το οποίο έχει δεχτεί παραγγελία για έντεκα συνολικά πλοία με μεταφορική ικανότητα 20.000 teu, έχει ξεκινήσει αγώνα δρόμου ώστε να αναπτύξει δαπανώντας ένα σημαντικό ποσό, ναυπηγική κλίνη που είναι έτοιμη τον Οκτώβριο του 2016, προκειμένου να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της κατασκευής των εν λόγω πλοίων η παράδοση των οποίων έχει προγραμματιστεί για το 2018.

Ωστόσο σύμφωνα με αναλυτές μόνο το τελευταίο διάστημα η αλλαγή στις διαθέσεις από τα 14αρια κα τα 15αρια στα 20άρια δείχνει ο ορίζοντας τουλάχιστον ο χρονικός να κινείται αρνητικά στις εν λόγω διαθέσεις δεδομένου ότι οι παραγγελίες έρχονται σε χρόνο ανύποπτο, απαιτώντας για την υλοποίηση τους μεγαλύτερες κλίνες.

Κατά τους αναλυτές είναι μια πρόκληση τα ναυπηγεία να μαντέψουν ποια θα είναι τα επόμενα μεγέθη και σε τι τύπους πλοίων ώστε οι όποιες επενδύσεις τους να κινηθούν προς τη σωστή κατεύθυνση με στόχο να κερδίσουν μερίδιο της νέας αγοράς.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter