Δευ05062024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

ΠΕΝΕΝ: Επικίνδυνο ολίσθημα η υποχώρηση από το αίτημα της κατάργησης του νόμου 4150/2013

ntalakogiorgos 04Άμεση επαναφορά των οργανικών συνθέσεων σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των πλοίων για την τήρηση της νομιμότητας και την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας, ζητά με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού.

Απολύσεις στελεχών στον ορίζοντα από την Hapag-Lloyd

Hapag Lloyd ShipΠερικοπές θέσεων εργασίας πρόκειται να κάνει, σύμφωνα με στοιχεία που μετέδωσε το Reuters η Hapag-Lloyd που βρίσκεται σε φάση συννένωσης με την with United Arab Shipping Company (UASC).

Συνάντηση Π. Κουρουμπλή με τον πρέσβη της Νορβηγίας, Jorn Eugene Gjelstad

DSC 9195Συνάντηση με τον Πρέσβη της Νορβηγίας κ. Jorn Eugene Gjelstad πραγματοποίησε σήμερα, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής.
Αντικείμενο της συνάντησης ήταν οι διμερείς σχέσεις, εντός του πεδίου αρμοδιότητας του Υπουργείου, συμπεριλαμβανομένων της συνεργασίας σε θέματα διεθνούς ναυτιλιακής πολιτικής, γαλάζιας ανάπτυξης και διαχείρισης της μετανάστευσης.

«Άνοιξη» στις Κινεζικές γιάρδες...

kina naupigeio 7452Με την «άνοιξη» στην «ιδιαίτερα λεπτή» Κινεζική φύση προσομοιάζουν αναλυτές την ανοδική τάση στις καταγραφές στα βιβλία παραγγελιών για όλων των τύπων τα εμπορικά πλοία αναλυτές του τομέα των ναυπηγήσεων.

O Σόϊμπλε θυμήθηκε πάλι τους έλληνες εφοπλιστές!

soimpleΝέα επίθεση εξαπέλυσε ο Σόϊμπλε κατά της ελληνικής ναυτιλίας.

Προς παραγγελία το πρώτο «ατμοηλεκτροκίνητο» 20άρι...

cma cgm 4Στην τελική του φάση έχει εισέλθει ένα πρόγραμμα για την κατασκευή ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 20.000 TEU συνδυαστικά «ατμοηλεκτροκίνητου» στο πλαίσιο της γενικότερης προσπάθεια εφαρμογής υπερ-εξελιγμένων συστημάτων πρόωσης πλοίων με ελαχιστοποιημένη συμβολή σε αέριους ρύπους.

Deloitte: Υπό πίεση η ευρωπαϊκή ναυτιλία λόγω έλλειψης ανταγωνιστικού φορολογικού και νομοθετικού πλαισίου

naftilia 0443344Την ανάγκη για αλλαγές στην εφαρμογή φορολογικής, και κανονιστικής πολιτικής, έτσι ώστε η ευρωπαϊκή ναυτιλία να παραμείνει ανταγωνιστική αλλά και να ενισχύσει την θέση της στον παγκόσμιο χάρτη, τονίζει η Deloitte, μέσω έρευνας που της ανατέθηκε από την Ένωση Εφοπλιστών της Ευρωπαϊκής Κοινότητας (ECSA).

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ