Πεμ05022024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Επενδυτικό κρεσέντο από την Costamare

SOHO TRADERΣτην ναυπήγηση οκτώ πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προχωρεί η Costamare, ενώ παράλληλα έδωσε στη δημοσιότητα τα επτά πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που αγόρασε τελευταία.

Αναλυτής στον BIMCO ο Niels Rasmussen

0Niels RasmussenΗ BIMCO διόρισε τον Niels Rasmussen ως επικεφαλής αναλυτή ναυτιλίας, ο οποίος θα αναλάβει το νέο του ρόλο στις 3 Ιανουαρίου 2022.

Σαουδική Αραβία και Βανουάτου στο συμβούλιο του ΙΜΟ

0petrelaio 18Η Σαουδική Αραβία και το Βανουάτου ψηφίστηκαν στο 40μελές συμβούλιο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, την ίδια στιγμή που ο Οργανισμός των Ηνωμένων Εθνών ετοιμάζεται να λάβει κρίσιμες ρυθμιστικές αποφάσεις για την κλιματική αλλαγή.

Υπογραφή MOU μεταξύ της USCG του Υπ. Εσωτερικής Ασφάλειας και του Λ.Σ

0λσΤην Τρίτη 14-12-2021 και ώρα 11.00 π.μ. θα πραγματοποιηθεί εθιμοτυπική συνάντηση του Πρέσβη των ΗΠΑ στην Ελλάδα κ. Geoffery Pyatt και του Διοικητή της Ακτοφυλακής των ΗΠΑ της περιοχής του Ατλαντικού και της Ακτοφυλακής Αμυντικής Δύναμης Ανατολής Vice Admiral Steven D. Poulin,

ΥΠΕΞ: Η Ελλάδα πρώτη φορά στην 1η θέση στο Συμβούλιο του ΙΜΟ - Δήλωση Πλακιωτάκη

0ΙΜΟΣτην πρώτη θέση, με 150 ψήφους σε σύνολο 157, βρέθηκε σήμερα η Ελλάδα, στο Συμβούλιο (Κατηγορία Α) του IMO, για πρώτη φορά στην ιστορία του Οργανισμού, στο πλαίσιο της 32ης Συνόδου της Συνέλευσης του ΙΜΟ και της εκλογικής διαδικασίας για την ανάδειξη των νέων μελών του Συμβουλίου.

Συνάντηση του Υφυπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Κώστα Κατσαφάδου με τον πρόεδρο της Γαλλικής Γερουσίας κ. Gerard Larcher

0κατσα1Ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Κώστας Κατσαφάδος συναντήθηκε με αντιπροσωπεία της Γαλλικής Γερουσίας, υπό τον Πρόεδρο της Gerard Larcher.

Η Maersk αποκάλυψε το πλοίο της επόμενης γενιάς-δείτε το video

maerskneo ploioΗ Maersk, η πρώτη προς το παρόν τουλάχιστον, ναυτιλιακή εταιρεία στον κόσμο στον τομέα των τακτικών μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων, παρουσίασε ένα video με ένα πλοίο της επόμενης γενιάς των οκτώ containerships 16.000 Teu το ένα, που θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο την μεθανόλη. Ο σχεδιασμός τους επιτρέπει τη «βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης κατά 20% ανά μεταφερόμενο εμπορευματοκιβώτιο, σε σύγκριση με τον μέσο όρο της βιομηχανίας για πλοία αυτού του μεγέθους», εξηγεί η εταιρεία. Αυτά τα νέα πλοία θα έχουν μήκος 350 μέτρα, πλάτος 53,5 μέτρα και θα έχουν πολύ διαφορετική αισθητική εμφάνιση από αυτό που έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα. Οι χώροι του πληρώματος και το κατάστρωμα θα βρίσκονται στην πλώρη για να επιτρέπουν τη μεγιστοποίηση του φορτίου εμπορευματοκιβωτίων στο κατάστρωμα.

Δείτε το video

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter