Πεμ05022024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Έξι δις ευρώ «ρίχνει» η Ισπανία για σιδηροδρομικές καλύψεις – τρία δις η Ελλάδα

0MAERSK Κουτιά τραίνο

Έξι δις ευρώ «ρίχνει» η Ισπανία για σιδηροδρομικές καλύψεις λιμένων της και τη διασύνδεσή τους με inland ports και rail hub καθώς αναμορφώνει την πολιτική της στις συνδυασμένες μεταφορές. Η αποκάλυψη της γιγαντιαίας επένδυσης έγινα κατά την διάρκεια των εργασιών της Regatta του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Λιμένων Θάλασσας (ESPO) 2021.
Κατά την διάρκεια των εργασιών το ενδιαφέρον εστιάστηκε στους κατά μήκος του ζωτικής σημασίας Μεσογειακού Διαδρόμου λιμένων μεταξύ των οποίων και ο Πειραιάς που προσβλέπουν στην προσαρμογή των υποδομών τους μέσω της συνδεσιμότητας της ενδοχώρας και των διατροπικών επενδύσεων για τη βελτίωση των ροών της εφοδιαστικής αλυσίδας στο μέλλον αλλά και της μείωσης της έκτασή τους.
Ο Μεσογειακός Διάδρομος μήκους 3.000 χιλιομέτρων εκτείνεται από το λιμάνι της Αλχεθύρας μέχρι τα λιμάνια που συνορεύουν με την Ουγγαρία και την Ουκρανία και αποτελεί μια από τις σημαντικότερες θαλάσσιες περιοχές στον κόσμο.
Εσχάτως το λιμάνι της Βαλένθια, της Σεβίλλης αλλά και της Τεργέστης προσαρμόσουν ταχύρρυθμα τις υποδομές και την εφοδιαστική στις αυξημένες σιδηροδρομικές ανάγκες στην ευρύτερη περιοχή.
Στο νέο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων, ύψους 3,3 δισ. ευρώ, είχε αναφερθεί σε πρόσφατη συνεδρίαση του δ.σ. του Ε.Β.Ε.Π. ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, αναφερόμενος στην αναγκαιότητα βελτίωσης της διασύνδεσης των λιμένων αλλά και των ταχυτήτων που αναπτύσσουν οι εμπορικοί συρμοί στο δίκτυο. Όπως είχε αναφέρει έως σήμερα τα σιδηροδρομικά έργα περνούσαν σε δεύτερη μοίρα στην Ελλάδα ή απουσίαζαν από το σχεδιασμό για να τονίσει πως ήρθε η ώρα αυτό να αλλάξει. Μάλιστα τόνισε ότι το σιδηροδρομικό μας δίκτυο μπορεί να επεκτείνει το θαλάσσιο διάδρομο που ενώνει τις ασιατικές αγορές με τον Πειραιά, σε ένα χερσαίο διάδρομο μεταφοράς προϊόντων από και προς την Κεντρική Ευρώπη.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter