Παρ04262024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Aγανάκτηση για τις απεργίες στο λιμάνι - Κριτικη στη διοίκηση του ΟΛΘ

thessaloniki port 112

Ένταση σημειώθηκε στην αποψινή ομιλία του διευθύνοντος συμβούλου του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ), Δημήτρη Μακρή, στο 4ο εξαγωγικό συνέδριο του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), όταν παρευρισκόμενοι επιχειρηματίες άσκησαν κριτική στη διοίκηση της εταιρείας, εκφράζοντας την αγανάκτησή τους για την αδυναμία της να βρει λύση, που θα τερματίσει τις απεργίες των εργαζομένων στο λιμάνι. Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, απαντώντας στους επιχειρηματίες, οι οποίοι περιέγραψαν την οικονομική ζημία που υφίστανται λόγω των απεργιών, ο κ.Μακρής επισήμανε: «Είμαι διευθύνων σύμβουλος σε μια εταιρεία με βασικό μέτοχο το δημόσιο. Αν δεν θέλει το δημόσιο, εγώ τι μπορώ να κάνω, να πάω κόντρα στο δημόσιο; Να παραιτηθώ μου ζητάτε;».

Παίρνοντας τον λόγο, ο πρόεδρος του ΣΕΒΕ, δρ Κυριάκος Λουφάκης, ξεκαθάρισε ότι ουδείς μίλησε για παραίτηση του διοικητικού συμβουλίου ή του διευθύνοντος συμβούλου κι ότι αυτή η θέση σε καμία περίπτωση δεν εκφράζει τον Σύνδεσμο. «Έχουμε καλή συνεργασία τόσο με τον προεδρεύοντα στο λιμάνι, όσο και με τον διευθύνοντα σύμβουλο.

Το πρόβλημα είναι ότι μέσα στην κυβέρνηση υπάρχουν δύο διαφορετικές απόψεις για το θέμα και η διοίκηση του λιμανιού έχει βρεθεί ανάμεσα. Αυτός που έχει κατεξοχήν το έννομο συμφέρον να κάνει μήνυση, να ασκήσει τα ένδικα μέσα προκειμένου η απεργία να κηρυχθεί παράνομη και καταχρηστική, είναι ο ΟΛΘ. Η διοίκηση όμως, ακριβώς επειδή βρίσκεται ανάμεσα σε δύο πυρά, ρίχνει το μπαλάκι στους φορείς», υποστήριξε.

Πρόσθεσε ότι η συμβιβαστική λύση θα είναι και η αναίμακτη και για αυτό προτιμάται από όλους και ότι οι φορείς έδειξαν όλη την καλή διάθεση απέναντι τόσο στους εργαζομένους, όσο και τη διοίκηση, ώστε να βρεθεί η χρυσή τομή.

«Αυτή η λύση όμως, για ιδεοληπτικούς λόγους, δεν φαίνεται να επιτυγχάνεται και το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα έντονο στη Θεσσαλονίκη. Ναι, απεργούνε και στον Πειραιά, αλλά εκεί δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα γιατί η Cosco το λειτουργεί το λιμάνι κι αυτό είναι ένα ακόμη επιχείρημα υπέρ της ιδιωτικοποίησης. Δεν θέλουμε κανείς να χάσει τη δουλειά του, αλλά θεωρούμε ότι η απεργία και τα αιτήματα είναι προσχηματικά κι εμείς εξαντλήσαμε την υπομονή μας», σημείωσε.

Οι επόμενες κινήσεις των παραγωγικών φορέων της πόλης για το θέμα θα συζητηθούν στη διάρκεια αυριανής ευρείας σύσκεψης στο Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης. Εν αναμονή των εξελίξεων, παρευρισκόμενοι στο συνέδριο επιχειρηματίες υποστήριξαν ότι λόγω των συνεχιζόμενων απεργιών εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια αλλάζουν κατά ανάγκη ρότα για να φτάσουν στον προορισμό τους, με κόστος που ξεπερνά ακόμη και τα 600 ευρώ ανά εμπορευματοκιβώτιο. Νωρίτερα αναφέρθηκε ότι σε όλη τη διάρκεια του Μαϊου το λιμάνι της Θεσσαλονίκης λειτούργησε κανονικά μόνο εννέα ημέρες, ενώ τον Ιούνιο ούτε μία έως τώρα.

 

πηγή ΑΠΕ - ΜΠΕ

 

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter